  • 1. Data: 2008-03-18 11:47:36
    Temat: Nowosci w mBanku
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    1. Od 15 marca wszystkie karty wydawane przez mBank
    mają mikroprocesor.
    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=100

    2. Dostep przez WAP do mBanku bedzie tylko do 13 kwietnia.
    (stosowny komunikat jest po zalogowaniu oraz w mailu z mBanku)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2008-03-18 20:32:29
    Temat: Re: Nowosci w mBanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Mar, 12:47, "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > 1. Od 15 marca wszystkie karty wydawane przez mBank
    > mają mikroprocesor.http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?
    id=100

    I swietne miejsce na zdjecie zaplanowali w KK chipowych - na odwrocie
    karty w jednym z dolnych rogow. Powinni jeszcze robic na nim nadrug
    logo mBanku, zeby bylo ladniej i jednakowo.

  • 3. Data: 2008-03-18 20:53:49
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > Witam!
    >
    > 1. Od 15 marca wszystkie karty wydawane przez mBank

    O, to chyba ja mam jedną z ostatnich bez chipa. :-) 3 latka ważna.

    marekz

  • 4. Data: 2008-03-18 21:03:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Mar, 21:53, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:
> [...]
    d21g2000prf.googlegroups.com...

    id=100

    > O, to chyba ja mam jedną z ostatnich bez chipa. :-) 3 latka ważna.

    W poniedzialek mi przyszla bezchipowa :)))))
    Placi sie standardowo? W woiekszosci przypadkow podpis?

    Tyle, ze u nich w regulaminie nie ma (nie znalazlem, ale specjalnie
    nie szukalem) uznawania reklamacji podpisowych wstecz od chwili
    zastrzezenia karty. Trzeba sie w razie czego zapewne indywidualnie
    wyklucac na mlinii, a ich KK i regulamin sa bardzo sprytnie powiazane
    z wszystkimi kontami i srodkami w mbanku.

  • 5. Data: 2008-03-18 21:11:51
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > W poniedzialek mi przyszla bezchipowa :)))))
    > Placi sie standardowo? W woiekszosci przypadkow podpis?

    Standardowo. Chyba zawsze podpis.

> [...]
    > wyklucac na mlinii, a ich KK i regulamin sa bardzo sprytnie powiazane
    > z wszystkimi kontami i srodkami w mbanku.

    U mnie ta KK się związała z eKontem, co jest dla mnie nie do zaakceptowania.
    Nie wiesz czy da się jakoś ustalić numer technicznego rachunku karty? Albo w
    ogóle ja odpiąć od eKonta (Visa Radosc Zycia). Multibank się chyba
    dopracował osobnych rachunków kart. mBank jeszcze tego nie zrobił?

    marekz

  • 6. Data: 2008-03-18 21:16:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    wiadomościnews:3795154f-9c70-4564-8833-30627d2e3917@
> [...]
    > ogóle ja odpiąć od eKonta (Visa Radosc Zycia). Multibank się chyba
    > dopracował osobnych rachunków kart. mBank jeszcze tego nie zrobił?

    Karta mBanku dziala jak subkonto do ekonta.
    Nie da sie odpiac a splacac z innego banku mozesz jedynie ustawiajac
    na niej (bezplatne) zlecenie sciagania calej naleznosci lub kwoty
    minimalnej z ekonta - na ktore podrzucisz srodki na czas przelewem.

    W umowie masz, ze w razie czego moga ci buszowac po wszystkich
    kontach, zeby pokryc kary i odsetki.

    Akcji ze SFI chyba nie moga sprzedac?...;)

  • 7. Data: 2008-03-18 22:18:10
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

[...]

    Co za beznadziejna cecha. Widzę tu od razu taki potencjalny problem, że w
    przypadku zajęcia rachunku, karta staje się niespłacalna, gdy nie chcemy
    uregulować kwoty zajęcia. Podobnie w przypadku sporu z bankiem natury
    reklamacyjnej. Nędza. Karta trafia od razu do szufladki. A 100 zł bank do
    niej dopłacił. KK nieodwracalnie spięta z rachunkiem rozliczeniowym, epoka
    króla Ćwieczka.

    marekz

  • 8. Data: 2008-03-19 00:31:20
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > ogóle ja odpiąć od eKonta (Visa Radosc Zycia). Multibank się chyba
    > dopracował osobnych rachunków kart. mBank jeszcze tego nie zrobił?

    IMO w Multibanku tez nie ma osobnego konta do KK albo ja nie widze.
    jest konto powiazane - podstawowe konto i mozliwosc automatycznej splaty z
    podstawowego konta

  • 9. Data: 2008-03-19 09:38:11
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    JerzyR pisze:
    > IMO w Multibanku tez nie ma osobnego konta do KK albo ja nie widze.
    > jest konto powiazane - podstawowe konto i mozliwosc automatycznej splaty z
    > podstawowego konta

    W Multibanku są dwie opcje: albo tak jak w mBanku (karta powiązana z
    Multikontem i spłacana bądź ręcznie w opcjach karty bądź automatycznie w
    xx % Multikonta), albo osobny numer konta do karty (spłaty przez
    przelewy na to konto). Z tego co pamiętam możesz poprosić o zmianę
    "trybu" na Multilinii.

    Marek

  • 10. Data: 2008-03-19 12:12:27
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <froa4o$7db$1@inews.gazeta.pl>,
    "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > 2. Dostep przez WAP do mBanku bedzie tylko do 13 kwietnia.
    > (stosowny komunikat jest po zalogowaniu oraz w mailu z mBanku)

    No wlasnie.
    Czy ktos korzysta z tego kanalu?

    Ja kiedys probowalem, ale jakos nigdy mi sie nie udalo (wtedy telefon
    Siemens s55 - mLinia twierdzila, ze Siemsnsy sa be)...
    Nie twierdze, ze korzystanie z WAPu bylo niemozliwe, ale wlasnie pytam -
    na ile jest to popularne...

    Bo chyba ten WAP w ogole sie nie przyjal.
    A pamietam tak z 10 lat temu, jak kolega przekonywal mnie, ze to jest b.
    przyszlosciowa technologia i bylo to dla mnie jednym z kryteriow wyboru
    telefonu.

    TA