  • 1. Data: 2013-06-08 11:24:44
    Temat: Nowy mBank a hasła jednorazowe
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Mam, używam i jestem z tego dumna ;)
    No dobra, może niekoniecznie od razu dumna, ale naprawdę wolę od SMSów.

    Pytanie: czy w nowym mBanku istnieje w ogóle takie pojęcie jak lista
    haseł jednorazowych?

    Napomknę tylko, że nie jestem jedyna.
    Znajomy, zakładając sobie konto w mBanku (x lat temu, w dodatku twierdzi
    że to ja mu kazałam ;) w ogóle nie podał numeru telefonu komórkowego.

    Zajrzał do mnie wczoraj z sardonicznym uśmiechem, zapytał się czy mBank
    zhakowali czy "oni może tak na poważnie" i rzucił we mnie pytaniem o
    hasła.

    Pytanie #2 - czy sam proces uzyskania dostępu do nowego mBanku nie
    wymusza przypadkiem "dobrowolnej rezygnacji" z haseł jednorazowych
    i bye, bye moja kolekcja papierków bezpłatnych i po 5 zł i przymusowa
    przesiadka na telefon?

    Może ktoś coś wie i się podzieli? :)

    --
    Imka

  • 2. Data: 2013-06-08 12:24:08
    Temat: Re: Nowy mBank a hasła jednorazowe
    Od: Duke <c...@m...com>

    W dniu 2013-06-08 11:24, Imka pisze:
    > Mam, używam i jestem z tego dumna ;)
    > No dobra, może niekoniecznie od razu dumna, ale naprawdę wolę od SMSów.

    Trudno mi to zrozumieć... Ale OK. :-) Może mieszkasz poza zasięgiem
    telefonii komórkowej.

    > Pytanie: czy w nowym mBanku istnieje w ogóle takie pojęcie jak lista
    > haseł jednorazowych?

    Sam ich nie używam od wielu lat. Ale w nowej wersji serwisu znalazłem
    opcje dotyczące listy haseł jednorazowych (tj. możliwość zamówienia
    nowej, usunięcia... itd.)

  • 3. Data: 2013-06-08 12:34:43
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 08 Jun 2013 12:24:08 +0200, Duke napisał(a):

    > Trudno mi to zrozumieć... Ale OK. :-) Może mieszkasz poza zasięgiem
    > telefonii komórkowej.

    To jest trochę jak dyskusja o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad
    świętami wielkanocnymi ;)
    Argumenty swoje mam, ale tutaj nie o nie chodzi.

    > Sam ich nie używam od wielu lat. Ale w nowej wersji serwisu znalazłem
    > opcje dotyczące listy haseł jednorazowych (tj. możliwość zamówienia
    > nowej, usunięcia... itd.)

    O, dobry news, bo już pakowałam walizki... Bardzo Ci dziękuję :)

    --
    Imka

  • 4. Data: 2013-06-09 17:57:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 08 Jun 2013 11:24:44 +0200, Imka napisał(a):

    > Pytanie: czy w nowym mBanku istnieje w ogóle takie pojęcie jak lista
    > haseł jednorazowych?

    Z tego co było na grupie to wcale na nowe przenosić się nie trzeba, więc
    wnioskuję, że listy powinny być i w nowej wizji lepszego bankowego
    jutra ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2013-06-09 17:58:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 08 Jun 2013 12:24:08 +0200, Duke napisał(a):

    > Trudno mi to zrozumieć... Ale OK. :-) Może mieszkasz poza zasięgiem
    > telefonii komórkowej.

    Jest dużo specyficznych sytuacji i drugie tyle można sobie wymyślić, nie
    mieszając w to w ogóle zasięgu sieci GSM.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2013-06-09 18:15:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Jun 2013 15:57:45 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Z tego co było na grupie to wcale na nowe przenosić się nie trzeba, więc
    > wnioskuję, że listy powinny być i w nowej wizji lepszego bankowego
    > jutra ;)

    Nie calkiem - oni chyba chca wszystkich przestawic na sms, wiele
    operacji bez sms nie dziala.

    J.

  • 7. Data: 2013-06-09 18:37:07
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 9 Jun 2013 18:15:09 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie calkiem - oni chyba chca wszystkich przestawic na sms, wiele
    >operacji bez sms nie dziala.
    >
    >J.

    To w Polsce jest obowiazek posiadanai telefonu komorkowego?

    A.L.

  • 8. Data: 2013-06-09 18:44:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 09 Jun 2013 11:37:07 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Sun, 9 Jun 2013 18:15:09 +0200, "J.F."
    >
    > To w Polsce jest obowiazek posiadanai telefonu komorkowego?

    Internet tez jeszcze nie jest obowiazkowy. Zawsze mozesz zalozyc konto
    w "marmurowym banku" i sie cieszyc ze to tylko 5 przystankow tramwajem
    ..

    J.

  • 9. Data: 2013-06-09 18:46:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 09 Jun 2013 11:37:07 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Sun, 9 Jun 2013 18:15:09 +0200, "J.F."
    > To w Polsce jest obowiazek posiadanai telefonu komorkowego?

    P.S. A w USA daje sie konto zalozyc bez numeru telefonu ?

    J.

  • 10. Data: 2013-06-09 19:43:25
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Daje. Bez internetu tez