  • 1. Data: 2013-12-05 09:20:16
    Temat: Nowy mBank ma pół roku - czy spodobał się klientom? [SONDA]
    Od: luc <b...@g...de>

    Na bankier.pl pojawiła się tytułowa sonda. Przydałoby się powiększyć liczbę jej
    uczestników ;-)

    http://goo.gl/Wu1MDt

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-12-05 09:29:33
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-12-05 09:20, luc pisze:
    > Na bankier.pl pojawiła się tytułowa sonda. Przydałoby się powiększyć liczbę jej
    uczestników ;-)

    > http://goo.gl/Wu1MDt

    Wypełniam. To mi się najbardziej podoba:
    "...na specjalistycznych blogach nie zabrakło opinii, że mBank zrobił
    wielki krok w przyszłość, wyprzedzając konkurentów..."

    BTW: o jakich blogach toto pisze? Spotkaliście się z pozytywnymi opisami
    nowego interfejsu mB na blogach (UWAGA! nieoficjalnych, niebankowych
    blogach)?
    pwz

  • 3. Data: 2013-12-05 10:27:00
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Wypełniam. To mi się najbardziej podoba:
    > "...na specjalistycznych blogach nie zabrakło opinii, że mBank zrobił
    > wielki krok w przyszłość, wyprzedzając konkurentów..."

    Staliśmy niedawno nad przepaścią, ale ostatnio zrobiliśmy duży krok naprzód
    :).
    P.G.

  • 4. Data: 2013-12-05 23:06:59
    Od: W <w...@w...pl>

    pwz wystukał, co następuje:

> [...]
    >
    > BTW: o jakich blogach toto pisze? Spotkaliście się z pozytywnymi
    > opisami nowego interfejsu mB na blogach (UWAGA! nieoficjalnych,

    znając życie, żenujący antyweb robił radosne fapfap nad 'dizajnem'... ale
    tam robią fapfap nad wszystkimi bezsensownymi nowinkami =,=