  • 11. Data: 2004-05-28 09:19:49
    Temat: O Multi we Wrocławiu (było: Jak PEKAO SA nastraszyłem grupą dyskusyjną pbb)
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    news:c96snp$pdd$1@news.onet.pl...

    > Potwierdzam :-))))) Teatralna jest ok. Na Mikołaja klient czuje się jak
    > intruz.

    O! Dokładnie tak. Nie mogłem wcześniej znaleźć odpowiedniego słowa
    opisującego klimat tam panujący. Co gorsza tam jest tak od samego początku.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 12. Data: 2004-05-28 10:15:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > O! Dokładnie tak. Nie mogłem wcześniej znaleźć odpowiedniego słowa
    > opisującego klimat tam panujący. Co gorsza tam jest tak od samego
    początku.

    No to skoro ponoć tak czytają grupę, to może ktoś wreszcie coś z tym zrobi.
    Formalnie nic nie mogę im zarzucić, ale sposób rozmowy z klientem tez jest
    ważny, a ten własnie "sposób" pozostawia wiele do życzenia. Jakbym się
    wybrała na Mikołaja dowiedziec o ofertę i np. założyć konto, to by mnie
    raczej zniechęcili niż zachęcili.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2004-05-28 10:36:16
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Glenn wrote:
    [...]
    > No to skoro ponoć tak czytają grupę, to może ktoś wreszcie coś z tym zrobi.
    > Formalnie nic nie mogę im zarzucić, ale sposób rozmowy z klientem tez jest
    > ważny,
    [...]
    Czy to ta sama Glenn, która przy paru innych okazjach mówiła, ze liczą
    się tylko regulaminy i umowy ?
    To o co Ci chodzi skor "formalnie nie można im nic zarzucić" ? :-)
    KJ

  • 14. Data: 2004-05-28 11:47:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy to ta sama Glenn, która przy paru innych okazjach mówiła, ze liczą
    > się tylko regulaminy i umowy ?
    > To o co Ci chodzi skor "formalnie nie można im nic zarzucić" ? :-)

    No bo tak naprawdę liczą się regulaminy i umowy :-)))) Tyle, że jak mam do
    wyboru naburmuszonego pana/panią, która daje mi swoją miną do zrozumienia,
    że może lepiej żebym przyszła kiedy indziej (jak będzie mieć lapszy humor),
    to może lepiej żeby szefostwo tego pana/pani zdawało sobie sprawę, że nie
    koniecznie mam ochotę zwracać uwagę przy korzystaniu z usług na aktualne
    usposobienie ich pracowników? I może przezwyciężę wrodzone lenistwo, żeby
    sprawdzić, czy gdzie indziej przy porównywalnej ofercie nie będzie lepiej?

  • 15. Data: 2004-05-28 13:35:32
    Temat: Re: Jak PEKAO SA nastraszyłem grupą dyskusyjną pl.biznes.banki
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    też sie zastanawiałem - ale chyba zostanę - 11,5 ale jest ubezpieczenie
    allianz

    zastanów się dobrze

  • 16. Data: 2004-05-28 13:52:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    @dams <a...@S...onet.pl> wrote:
    > też sie zastanawiałem - ale chyba zostanę - 11,5 ale jest
    > ubezpieczenie allianz

    Podobne ubezpieczenie masz w innych bankach i przy innych produktach niz
    konto. I taniej.

    http://www.PRnews.pl