  • 1. Data: 2010-05-11 19:40:35
    Temat: OF Czy można składać wnioski o nowe lokaty
    Od: " " <a...@g...pl>

    Czy działa Wam formularz do składania wniosków o nowe lokaty w nowym serwisie
    transakcyjnym? Bo u mnie wygląda to tak: nie dość, że cały serwis ledwo zipie,
    to całkowicie wiesza się przy składaniu wniosków... Udało mi się złożyć dziś
    tylko jeden - no, prawie się udało, bo na końcu wyskoczył błąd i emailowe
    potwierdzenie nie doszło... :(

  • 2. Data: 2010-05-11 23:14:52
    Temat: Re: OF Czy można składać wnioski o nowe lokaty
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > się złożyć dziś tylko jeden - no, prawie się udało, bo na końcu wyskoczył
    > błąd i emailowe potwierdzenie nie doszło... :(

    Coś im się tu zdrowo posypało. Ja złożyłem, ale po wprowadzeniu kodu SMS nie
    przechodzi do dalszej strony tylko tak jakoś zastyga w zadumie. Za to potem
    dodatkowo udało mi się założyć kolejny wniosek na tym samym kodzie SMS. Tyle
    że ten drugi jest "wybrakowany", bo jest widoczny w historii z niepełnymi
    danymi i w szczegółach nie ma numeru rachunku na który należy przesłać
    środki.
    Potwierdzenie to teraz tak generalnie z opóźnieniem przychodzi. Jeśli
    wniosek jest widoczny na liście i kompletny, to pewnie jutro maila
    dostaniesz.
    Swoją droga po jaką cholerę przy składaniu wniosku o lokatę wprowadzili
    autoryzację SMS, to nie wiem. Operacja groźna dla klienta w żaden sposób nie
    jest, tylko dodatkowe utrudnienie i zawracanie głowy, a jeszcze przy okazji
    mistrzowie system rozsypali.