  • 1. Data: 2011-03-23 08:35:12
    Temat: OF/GO-czy podwyższą oprocentowanie lokaty za wzięcie kredytówki?
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Kiedyś była u nich taka promocja: podwyższenie oprocentowania lokaty o 0,05% w
    zamian za wzięcie karty kredytowej. Czy ta promocja wciąż obowiązuje?

  • 2. Data: 2011-03-23 09:01:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 08:35:12 +0000, napisał(a):

    > Kiedyś była u nich taka promocja: podwyższenie oprocentowania lokaty o
    > 0,05% w zamian za wzięcie karty kredytowej. Czy ta promocja wciąż
    > obowiązuje?

    To chyba było pół procenta o ile dobrze pamiętam i dotyczyło tylko KIS
    czyli OF. Dla 0,05% to sobie można ciekawsze zajęcie znaleźć he he. Teraz
    jest jakaś lokata wiosenna w OF/GO i do dzisiaj można wniosek złożyć.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-03-23 10:18:38
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Mam kilkanaście tysięcy wolnych środków i chciałbym je włożyć na lokatę. Którą byście
    mi na tą chwilę polecili. Z tego co widzę AIG Bank Polska ma wysokie oprocentowanie
    http://www.finansosfera.pl/porownanie-lokat-terminow
    ych/

  • 4. Data: 2011-03-23 13:11:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-03-23 11:18, tomekopalowicz pisze:

> [...]
    byście mi na tą chwilę polecili. Z tego co widzę AIG Bank Polska ma wysokie

    jaki okres? ile daje AIG, że oprocentowanie jest tam "wysokie"?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-03-23 13:12:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mam kilkanaście tysięcy wolnych środków i chciałbym je włożyć na lokatę.

    na jaki okres? przy takiej kwocie 0,5% w jedną lub drugą stronę nie robi
    różnicy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS