  • 1. Data: 2010-05-24 10:41:40
    Temat: OF, KIS, nowy interface (openonline)
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Witam.
    Czy komuś z Was działa podgląd Keep It Simple na nowym interface
    (openonline.pl)?
    Bo mnie ciągle wyświetla "karta nieaktywna", choć aktywowana 10 dni temu...
    W keepitsimple.pl - jest podgląd ok.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 2. Data: 2010-05-24 12:23:48
    Temat: Re: OF, KIS, nowy interface (openonline)
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > Czy komuś z Was działa podgląd Keep It Simple na nowym interface
    > (openonline.pl)?

    U mnie działa ale przy pierwszym logowaniu musiałem kliknąć "szczegóły" aby
    się zaktualizowało. Teraz jest OK.