  • 1. Data: 2010-11-25 12:26:11
    Temat: OF brak zwrotu lokat
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Dziś kończy mi się przygarść lokatek założonych 6 mis. temu. Dziś, tj. dziś
    środki mają wrócić na konto w mbanku. I co widzę, zalogowawszy się do mbanku
    ok. 12:20 (o 13:00 - to samo). Owszem, wróciło "trochę" środków z lokat -
    mniej więcej połowa tego, co miało wrócić.

    Co jest????

    Czy ktoś z Was miał z nimi takie przygody? Co robić? Dzwonić? Czekać na
    kolejną sesję elixir?

  • 2. Data: 2010-11-25 12:38:12
    Temat: Re: OF brak zwrotu lokat
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <a...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Co jest????
    >
    > Czy ktoś z Was miał z nimi takie przygody? Co robić? Dzwonić? Czekać na

    Dzwonic, bo kiedys tez mieli cos takiego i lokaty znikaly, ale przelewy nie
    wychodzily od nich. Na poczatku wmawiali, ze cos jest nie tak z numerem
    docelowego rachunku (konto zostalo zamkniete-prosze podac nowe), ale potem
    odkryli, ze to jednak u nich cos tam nie funkcjonuje.

  • 3. Data: 2010-11-25 13:00:10
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dzwonic,

    No cóż. Przez telefon nie udało się zaradzić moim problemom, bo konsultantowi
    nie udało się uzyskać z systemu informacji o moich lokatach (ładowały się
    przez 5 minut - i jakoś nie mogło doładować się do końca - pewnie dlatego, że
    sporo lokatek...) Konsultant ma oddzwonić. Mam nadzieję, że z propozycją
    podniesienie oprocentowania ;-)

  • 4. Data: 2010-11-25 13:05:06
    Od: "aneczka.jedna" <a...@N...gazeta.pl>

    OF znam od dawna
    Kiedyś byli wzorowo punktualni, teraz lokaty zakończone w sobotę dostałam
    dopiero we wtorek (odsetki doliczyli za niedzielę tylko)

  • 5. Data: 2010-11-25 15:48:03
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    aneczka.jedna <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > OF znam od dawna
    > Kiedyś byli wzorowo punktualni, teraz lokaty zakończone w sobotę dostałam
    > dopiero we wtorek (odsetki doliczyli za niedzielę tylko)

    Widać chwilami nie mają płynności ;-)

    Raport z frontu: zaginionych lokat ciągle brak (nie przyszły drugą sesją
    elixir), co gorsza jutro oczekuję kolejnych... ciekawe, czy też nie przyjdą???

  • 6. Data: 2010-11-25 15:57:54
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Widać chwilami nie mają płynności ;-)

    Rezerwy na 7-go grudnia szykują. :)

  • 7. Data: 2010-11-25 18:49:25
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > pewnie dlatego, że
    > sporo lokatek...) Konsultant ma oddzwonić. Mam nadzieję, że z

    Oj to sporo musisz ich tam mieć :)
    Jak ma podobnie ale jak do nich dzwonię to już ich uprzedzam że
    muszą trochę poczekać i tak do 2 minut zawsze się odświeżają :)

    Jak została u nich kasa z tych lokat to może Ci zaproponują lokaty
    roczne na 5,65% bo chyba ostatnio to proponują.
    Próbowali mi wcisnąć kit że aby dostać taki % to muszę otworzyć u
    nich strukturę - lokatę timingową ale ich wyśmiałem i na drugi
    dzień telefon że bez struktury też mi taki % dadzą :)

  • 8. Data: 2010-11-25 18:52:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@W...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > Co jest????
    >
    > Czy ktoś z Was miał z nimi takie przygody? Co robić? Dzwonić? Czekać

    skoro dzis sie koncza, to bardzo prawdopodobne, ze jednak czesc kasy wroci
    na twoje knto jutro.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 9. Data: 2010-11-26 10:55:11
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > Raport z frontu: zaginionych lokat ciągle brak (nie przyszły drugą sesją
    > elixir), co gorsza jutro oczekuję kolejnych... ciekawe, czy też nie
    > przyjdą???

    czekam na ciąg dalszy tej afery jako, że sam będę to trenował za miesiąc

  • 10. Data: 2010-11-26 14:57:16
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    yoss wrote:

    > czekam na ciąg dalszy tej afery jako, że sam będę to trenował za
    > miesiąc

    Chyba jednostkowy przypadek, bo ja dzisiaj planowo dostalem zwroty,
    wysłane 1 sesja. (10 szt).

    --
    Pozdrowienia!
    M.