  • 1. Data: 2013-06-03 14:08:09
    Temat: OF bumerang w nowym interfejsie
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Wczoraj jak codzień chciałem założyć lokatę bumerang, ale już ją miałem
    założną (nie wiem skąd skoro wcześniej nie zakładałem) ale miałem też środki
    na koncie zwrotne z lokaty, wiec mimo że miałem założoną, założyłem jeszcze
    raz, bo przecież od zawsze mają problemy z odświerzaniem.
    Dziś wchodzę z znów mam założoną lokatę, ale dziś już nie mam środków by
    założyć lokatę i nie mogę założyć, tak jakby to wczorajsze zakładanie
    przeszło na dziś. W histori mam ciągłość założenie/zerwanie. Dziwnie to
    działa.

    --
    m7marek