  • 1. Data: 2011-02-08 21:49:16
    Temat: OF i eMaxPlus - bezpłatny przelew
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    witam
    chcę się tylko upewnić:
    w OF k.oszczednoscowym i eMaxPlus mBanku,
    można dokonywać bezpłatnie 1 przelew w dnym miesiącu kalendarzowym,
    czyli jesli ostatnio przelewałem powiedzmy 31 stycznia to już 1 lutego mogę
    kolejny bezpłatny?
    (pytam dopiero teraz, bo do tej pory zawsze miałem spełniony dodatkowo
    warunek co najmniej 31dni od ostatniego przelewu).
    --
    m7marek

  • 2. Data: 2011-02-08 21:56:18
    Temat: Re: OF i eMaxPlus - bezpłatny przelew
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >31 stycznia to już 1 lutego mogę kolejny bezpłatny?

    W mBanku możesz na 100%. Liczy się m-c kalendarzowy, od 1-ego do ostatniego
    dnia.

  • 3. Data: 2011-02-08 22:44:53
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 08.02.2011 22:49, m7marek wrote:
> [...]
    > można dokonywać bezpłatnie 1 przelew w dnym miesiącu kalendarzowym,
    > czyli jesli ostatnio przelewałem powiedzmy 31 stycznia to już 1 lutego

    Tak, liczy się miesiąc kalendarzowy. Choć masz prawo do wątpliwości:
    zazwyczaj jest mowa o "miesiącu" i można to rozumieć dość dowolnie.

  • 4. Data: 2011-02-08 22:47:49
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup

    > Tak, liczy się miesiąc kalendarzowy. Choć masz prawo do wątpliwości:
    > zazwyczaj jest mowa o "miesiącu" i można to rozumieć dość dowolnie.

    Trzeba być ostrożnym.

    W ING "miesiąc" to okres zaczynający się 29 dnia miesiąca i kończący się 28
    dnia następnego miesiąca.

  • 5. Data: 2011-02-08 23:01:45
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 08.02.2011 23:47, MarekZ wrote:
    > Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup

    > Trzeba być ostrożnym.
    >
    > W ING "miesiąc" to okres zaczynający się 29 dnia miesiąca i kończący się
    > 28 dnia następnego miesiąca.
    Ehh, programistom pewnie nie chciało się palcem ruszyć, i łatwiej im
    było uwzględnić najmniejszą możliwą długość miesiąca. A może celowa pułapka?

  • 6. Data: 2011-02-08 23:04:41
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message
    > Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup

    > Trzeba być ostrożnym.
    >
    > W ING "miesiąc" to okres zaczynający się 29 dnia miesiąca i kończący się
    > 28 dnia następnego miesiąca.
    A w BGZ od 28 do 27 to miesiac rozliczeniowy; trzeba byc czujnym i wczytac
    sie w regulaminy danego banku.