  • 1. Data: 2005-05-23 16:50:15
    Temat: OKO 6,5-6,75% a pozostali?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Ciekawe co beda robic pozostale banki, np. mBank ze swoim 5,0% wypada
    slabo( a pewnie juz mysleli o obnizkach). Takze jezeli ING nawet bedzie
    obnizac, a reszta nie, to na obnizki ma zapas 1,5-1,75%, a osobiscie watpie
    zeby RPP przyciela stopy wiecej niz 0,25% do lipca.
    Ciekawi mnie skad taka promocja i czy im sie to oplaca skoro na rynku mozna
    kupic pieniadz po WIBOR 1-M 5,52%?

  • 2. Data: 2005-05-23 21:34:01
    Temat: Re: OKO 6,5-6,75% a pozostali?
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-05-23 Krzysztof napisał(a);

    > Ciekawi mnie skad taka promocja i czy im sie to
    > oplaca skoro na rynku mozna kupic pieniadz po WIBOR 1-M 5,52%?

    Jak sciagna tym klientow (najlepiej tych zamozniejszych) to im sie
    oplaci, a jak nie to wywala szefa od marketingu :P

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 3. Data: 2005-05-24 03:06:03
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał madDuck Ochmański" <m...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:xn0e2ls8wg39l000@news.gazeta.pl...
    > Dnia Pańskiego 2005-05-23 Krzysztof napisał(a);

    > Jak sciagna tym klientow (najlepiej tych zamozniejszych) to im sie
    > oplaci, a jak nie to wywala szefa od marketingu :P

    Z drugiej strony, jezeli maja na reklame w mediach i bilbordach dawac grube
    miliony, to lepiej jak ludziom doplaca te srodki przez wieksze
    oprocentowanie.