  • 1. Data: 2009-11-23 20:34:55
    Temat: [OT] Ceny nieruchomisci na aukcji
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    W weekend odbyla sie pierwsza aukcja nieruchomosci
    w Warszawie. Transakcji zawarto niewiele chociaz
    ludzi przyszlo calkiem sporo. Jak sadzicie, co z tego
    wynika na przyszlosc rynku nieruchomosci w Polsce?
    W koncu nie codzien kupuje sie mieszkanie za
    4900 PLN/m2 gdy dewelopwer normalnie chce
    za nie 7000 PLN/m2 (co prawda duze mieszkanie).
    Ciekwe tez, ze wiele mieszkan poszlo za cene wywolawcza

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/W-godzine-kupili-wla
    sne-M-wynik-pierwszej-Aukcji-Nieruchomosci-na-zywo-2
    052513.html

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7282200,Pierwsza
    _aukcja_mieszkan__Duzo_chetnych__malo_zakupow.html

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-11-24 01:45:17
    Temat: Re: [OT] Ceny nieruchomisci na aukcji
    Od: "zaemka" <z...@o...pl>

> [...]
    > 4900 PLN/m2 gdy dewelopwer normalnie chce
    > za nie 7000 PLN/m2 (co prawda duze mieszkanie).
    > Ciekwe tez, ze wiele mieszkan poszlo za cene wywolawcza

    to były mieszkania, które deweloper nie mógł sprzedać na rynku pomimo
    upustów,
    oglądałem kilka, raczej by musieli mi dopłacić żeby tam mieszkać,
    np. okna wychodzą na trasę-most Grota (ok. 10 metrów) i nie da się ich
    otworzyć:
    wdychanie spalin i szum ponad możliwość wytrzymania - dla potencjalnych
    samobójców.

    pozdr. z.