  • 11. Data: 2005-05-06 23:51:18
    Temat: Re: Oplaty w VW Banku direct - 3 pytania PRnews.pl
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 7 May 2005 00:39:38 +0200, Rafał madDuck Ochmański
    <m...@W...pl> wrote:

    >Dnia Pańskiego 2005-05-06 Piotr Gralak napisał(a);

    >Maja, maja -- zastosowal kamuflaz :P

    hmmm....
    sugerujesz, ze kierownik rozmawial ze swoim kolega z pracy? ;)

  • 12. Data: 2005-05-07 07:02:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "bob"
    > może dać nogę do Fortisa, e-konto za 8 zł(w tym Elektron), przelewy
    > za
    > fri, wyciąganie kasy ze ścian na całym świecie też bez opłat (tylko
    > kurs
    > lichy podobno) ...

    sa juz banki z gorszym kursem ale do drobnych wyplat bez prowizji
    VE F. sie nadaje
    a pl@net do e-konta jest on-line, wygodny i bezpieczny - polecam
    *** blad ***

  • 13. Data: 2005-05-07 07:02:55
    Temat: OT: Nowomowa (bylo: Oplaty w VW Banku...)
    Od: Michal Zapalowski <n...@m...com>

    Dnia Fri, 6 May 2005 18:35:26 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Serdecznie zapraszam, bo to chyba wersja eksluzywna w sieci i nie tylko? :)

    Slowo na dzis: EKSKLUZYWNY (bo chyba o to Ci chodzilo)

    Ekskluzywny - odgradzający się od otoczenia a. od osób spoza pewnego
    kręgu; elitarny. (za Kopalinskim)

    Jezeli uwazasz, ze Twoj news powinien sie odgradzac murem od otoczenia, to
    moze prosciej byloby go nie publikowac. :)

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 14. Data: 2005-05-07 11:18:56
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 7 May 2005 09:02:50 +0200, w <d5hpfr$isq$1@nemesis.news.tpi.pl>, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał(-a):

    > a pl@net do e-konta jest on-line, wygodny i bezpieczny - polecam

    Jeśli masz stację dyskietek, hehe.

  • 15. Data: 2005-05-07 11:44:51
    Od: "Rolek" <k...@...podpisie>

    Użytkownik >> Użytkownik << napisał:

    (...)

    > Jeśli masz stację dyskietek, hehe.

    Albo USB.

    --
    Tymczasem,
    Rolek

  • 16. Data: 2005-05-07 11:51:02
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl>
    > Jeśli masz stację dyskietek, hehe.

    to juz od 1/2 roku nieaktualne - mozesz uzywac pl@net z kluczem
    elektronicznym "kwalifikowanym" wydanym przez Unizeto i zapisanym na
    karcie chipowej. Jak takiego nie masz to mozesz uzywac klucza
    wygenerowanego przez przegladarke i zapisanego na karcie chipowej lub
    dowolnej sciezce na dysku (lub np na pen-drive)
    *** blad ***

  • 17. Data: 2005-05-07 12:00:47
    Temat: Re: OT: Nowomowa (bylo: Oplaty w VW Banku...)
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 7 May 2005 09:02:55 +0200, Michal Zapalowski
    <n...@m...com> wrote:

> [...]
    >
    >Jezeli uwazasz, ze Twoj news powinien sie odgradzac murem od otoczenia, to
    >moze prosciej byloby go nie publikowac. :)

    Misio,
    na Twoich oczach tworzy się historia :) Nie można się na to obrażać.
    Język jest żywym tworem, nieustannie się zmienia, a poszerzanie
    dotychczas istniejącego znaczenia danego słowa jest jedną z form
    zapożyczeń. Nic na to nie poradzimy. Możemy co najwyżej nie używać
    pewnych form, które nas drażnią, ale czy nam się to podoba czy nie,
    są już one w powszechnym (wielka tu "zasługa" mediów) użyciu. Ja
    również w życiu nie użyłbym słowa "ekskluzywny" w tym znaczeniu, no
    ale Amra jest kilka lat ode mnie młodszy i widocznie więcej TV ogląda
    :-)

    PG

  • 18. Data: 2005-05-08 08:20:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Język jest żywym tworem, nieustannie się zmienia, a poszerzanie
    > dotychczas istniejącego znaczenia danego słowa jest jedną z form

    Pierdu pierdu...
    Amra popisal sie nieznajomoscia jezyka ojczystego i nie ma co dorabiac do
    tego filozofii.
    Zastosowal kalke z jezyka angielskiego zapominajac ze JEST odpowiednie
    polskie slowo (i to nie jedno).
    Zamiast o "ekskluzywnosci" tego materialu mogl byl pisac np. o "wylacznosci"
    Zapozyczenia sa przydatne jesli mamy do czynienia z nowym zjawiskiem nie
    majacym jeszcze polskich okreslen.

    > Nic na to nie poradzimy. Możemy co najwyżej nie używać
    > pewnych form, które nas drażnią, ale czy nam się to podoba czy nie,
    > są już one w powszechnym (wielka tu "zasługa" mediów) użyciu.

    Nic takiego w stosunku do okreslenia "ekskluzywny" nie wystepuje - nie jest
    "w powszechnym uzyciu" w tym znaczeniu w ktorym go Amra uzyl - nie zmyslaj.

    --
    Pozdrowienia

  • 19. Data: 2005-05-08 10:04:13
    Od: "anii" <a...@k...com>

    napisał w wiadomości news:d5g6f9$7f1$1@news.onet.pl...

    Bank wypada dużo rozsądniej od "dziennikaża". Brawa dla VW za argumentacje,
    mnie przekonała.

    anii

  • 20. Data: 2005-05-08 10:09:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    anii napisał(a):

    > Bank wypada dużo rozsądniej od "dziennikaża". Brawa dla VW za argumentacje,
    > mnie przekonała.

    Wina, wina, wina daaaaaaaaajcie :D