  • 11. Data: 2009-05-08 20:21:23
    Temat: Re: Polbank - problem z przelewem
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Piotr Gralak" news:gu22oo$qr3$1@inews.gazeta.pl

    > Odpusc sobie, traktuj ten net tylko jak podglad. Zycie jest wtedy
    > znacznie przyjemniejsze. Serio mowie, ja zalozylem ze w tym badziewiu
    > nie ma przelewow, i jest OK :)

    No to ja dorzuce pytanie laika polbankowej bankowosci :) - czy
    medrcy/informatycy z tego banku planuja w koncu cos zrobic aby korzystanie z
    serwisu transakcyjnego ww. banku bylo tak wygodne jak ma to miejsce u
    konkurencji badz zblizone w znacznym stopniu?

    IMHO oferta Greków dosc ciekawa, ale jak czytam wypowiedzi ludzi na grupie
    to az strach przekraczac próg oddzialu :)

  • 12. Data: 2009-05-08 21:30:35
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Valdi.Pavlack napisa?(a):

> [...]
    >
    > IMHO oferta Greków dosc ciekawa, ale jak czytam wypowiedzi ludzi na grupie
    > to az strach przekraczac próg oddzialu :)

    patrza;c na historie; ich dzia?alnos'ci i "rozwój" hehe bankowos'ci
    internetowej w tym czasie moz.na domniemywac', z.e maja; to g?e;boko w
    greckiej pupie.

    PG

  • 13. Data: 2009-05-09 07:21:35
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > serwisu transakcyjnego ww. banku bylo tak wygodne jak ma to miejsce u
    > konkurencji badz zblizone w znacznym stopniu?
    podobno mają wprowadzić nowy system jeszcze w tym roku. Swoją drogą nie
    jest on najwygodniejszy, ale korzystać się da...

  • 14. Data: 2009-05-09 08:39:33
    Temat: OT: Polbank - problem z przelewem
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 08.05.09 23:30, Piotr Gralak pisze:

    > patrza;c na historie; ich dzia?alnos'ci i "rozwój" hehe bankowos'ci
    > internetowej w tym czasie moz.na domniemywac', z.e maja; to g?e;boko w
    > greckiej pupie.
    >
    > PG

    Piotrze,

    Thunderburd 3 beta2 już do pobrania, a Ty ciągle męczysz wersję 1.5 i
    patrz, co wyprodukowałeś. :)

    --
    Pete

  • 15. Data: 2009-05-09 12:16:27
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 9 Maj, 09:21, Radzik <r...@r...pl> wrote:

    > podobno mają wprowadzić nowy system jeszcze w tym roku. Swoją drogą nie
    > jest on najwygodniejszy, ale korzystać się da...

    Jeszcze palicho z tym kombinowaniem z certyfikatami, obsluga tylko
    wylacznie IE (wiec de facto do warunkow posiadania konta w tym banku
    powinni dodac posiadanie systemu MS Windows), ale brak mozliwosci
    zlecania przelewow po godzinie 19-20 to jest PARODIA.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 16. Data: 2009-05-09 16:22:57
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Rafal M pisze:
> [...]
    > powinni dodac posiadanie systemu MS Windows), ale brak mozliwosci
    > zlecania przelewow po godzinie 19-20 to jest PARODIA.
    ja ostatnio robiłem po 20 i się wykonał...

  • 17. Data: 2009-05-09 16:53:22
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > powinni dodac posiadanie systemu MS Windows), ale brak mozliwosci
    > zlecania przelewow po godzinie 19-20 to jest PARODIA.

    w operze działa, na innym niż windows pewnie nie

    czy już skończyly się u nich transakcje wirtualne wieczorami?
    tzn. definiuję przelew a jutro sprawdzam i nie ma śladów

  • 18. Data: 2009-05-09 19:56:22
    Temat: Re: OT: Polbank - problem z przelewem
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Pete napisał(a):

    > Piotrze,
    >
    > Thunderburd 3 beta2 już do pobrania, a Ty ciągle męczysz wersję 1.5 i
    > patrz, co wyprodukowałeś. :)

    przepraszam najmocniej, ale to zdaje sie wina przedpiszcy :)

    PG

    PS. nie cierrrrpie upgrade'ować software'u :P

  • 19. Data: 2009-05-09 20:19:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 09.05.09 21:56, Piotr Gralak pisze:

    > przepraszam najmocniej, ale to zdaje sie wina przedpiszcy :)

    Nie sądzę. Chyba żeby uznać za winę deklarację Iso Latin 1 i ni użycie
    polskich diakrytyków.

    Mam podejrzenia, że ten Twój TB kopiuje kodowanie z posta na który
    odpowiadasz nie sprawdzając treści pod kątem diakrytyków.

    --
    Pete

  • 20. Data: 2009-05-09 23:14:47
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Pete napisał(a):

    > Mam podejrzenia, że ten Twój TB kopiuje kodowanie z posta na który
    > odpowiadasz nie sprawdzając treści pod kątem diakrytyków.

    On się mnie coś zapytał. I zaoferował: wyślij UTF-coś tam albo wyślij
    mimo to. Nie wczytując się zbytnio w treść klikłem wyślij mimo to.
    Rzadko się o to pyta. Stąd wniosek, że ktoś, komu odpowiadałem, coś
    spierdzielił :D

    PG