  • 1. Data: 2005-10-06 20:55:46
    Temat: [OT] Potrzebna pilna pomoc w przelewie na niemieckie konto
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl>

    Moj staly posrednik stal sie nagle nieuchwytny a pilnie potrzebuje przelac
    doslownie kilka euro na niemieckie konto. Jezeli ktos moze mi pomoc w
    posrednictwie to prosze o kontakt na adres prywatny.

    - Telemach -

  • 2. Data: 2005-10-06 21:50:08
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    Użytkownik "Telemach" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Moj staly posrednik stal sie nagle nieuchwytny a pilnie potrzebuje przelac
    > doslownie kilka euro na niemieckie konto. Jezeli ktos moze mi pomoc w
    > posrednictwie to prosze o kontakt na adres prywatny.

    poszukaj goscia o nicku Czarek[Wawa]. Udziela sie na pl.rec.foto
    hint: "przelew do niemiec"

    pzdr
    Zyga

  • 3. Data: 2005-10-07 08:40:47
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    Potrzebuje zrobic przelew na niemieckie konto. Jak ktos moze pomoc prosze o
    mail na priv.
    pzdr
    Zyga