eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDziadowski Śląski
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 40

  • 31. Data: 2002-09-08 10:44:18
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl>

    Użytkownik "alexander" napisał w wiadomości
    > > > Alez konto dziala sprawnie, korzystam codziennie.
    > >
    > > Z mojego konta? Ciekawe...
    >
    > No a w zasadzie to czym sie rozni (technicznie) Twoje konto od mojego?

    Jaki Ty masz IQ? 70? Dwa polonezy technicznie się od siebie nie różnią, no i
    teraz masz zagwozdkę, dlaczego jeden się psuje, a drugi nie.


    > > > Tobie raczej chodzi o brak darmowej infolini technicznej.
    > >
    > > Nie, mnie chodzi o to, że infolinia techniczna jest w Katowicach.
    >
    > No gdzie mialaby byc? Przeciez tam jest centrala...

    Chyba przeceniłem Cię z tym IQ. Centrala jest w Katowicach i z tego wynika,
    że tam wszystko ma być? To czemu oddziały banku są jeszcze poza Katowicami?

    Poza tym bądź łaskaw nie ciąć cytatów w sposób zmieniający ich sens.
    Odpowiedź na ten argument zawierała się już w stwierdzeniu, że infolinia
    równie dobrze mogłaby znajdować się w Holandii, który to fragment wyciąłeś.

    Paweł







  • 32. Data: 2002-09-08 10:46:09
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl>

    Użytkownik "alexander" napisał w wiadomości:
    > Bank bierze pieniadze zeby rozwiazywac Twoje problemy softwarowe?
    > Za te 7zl (czy ile tam) wzieli na siebie obowiazek uaktualniania
    > oprogramowania na Twoim komputerze?
    > Zaiste niespotykane.
    >
    > Czytajac watek widze ze juz rozwiazales problem, i ze lezal on po Twojej
    > stronie, a nie banku.

    Za te 7 zł wzięli na siebie obowiązek informowania mnie, co muszę mieć, żeby
    konto działało sprawnie. Jeśli trzeba coś uaktualnić, to bank powinien mnie
    o tym poinformować, i to zawczasu. Ciekawe, że podobne problemy softwarowe
    nie występują u mnie na koncie BPH.

    > Poza tym rozwiazanie okazalo sie banalnie proste i zapweniam Cie ze to
    jest
    > akurat jedna z pierwszych porad infolinii technicznej BSK.
    > Z autopsji.

    Prezentujesz żenujący poziom logiki, a co za tym idzie żenujący poziom
    argumentacji: to, że Tobie działa konto, nie znaczy, że działa innym, to że
    Tobie udzielili takiej porady jako jednej z pierwszych, wcale nie znaczy, że
    jest to reguła. Ale przyjmijmy, że jest. Dlaczego w takim razie bank nie
    załatwi tej sprawy w sposób systemowy, skoro jest to jeden z najczęściej
    występujących problemów?

    Paweł



  • 33. Data: 2002-09-08 12:15:21
    Temat: OT - Re: Dziadowski Śląski
    Od: "alexander" <a...@o...pl>


    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:alfa4l$dpr$2@cs.magma-net.pl...

    > > Zadzwon kiedykolwiek to przeciez Tobie nie dziala....

    > Zdaje się, że do Ciebie w ogóle nie dotarło, o co chodzi.

    Nie mierz innych swoja miara....

    > Proponuję intensywny trening szarych komórek:
    > gra w szachy, czytanie, rozwiązywanie
    > zadań logicznych, a jak już jako tako nauczysz się
    > dostrzegać związek między
    > przyczyną a skutkiem, co w dyskusji jest niezbędne,
    > dopiero wtedy zabieraj głos.

    Wybacz, ale moj poziom kultury osobistej nie pozwala mi na takie osobiste
    wycieczki wobec Ciebie.
    Byle kto mnie jednak nie obrazi...

    > > > > Alez konto dziala sprawnie, korzystam codziennie.
    > > >
    > > > Z mojego konta? Ciekawe...
    > >
    > > No a w zasadzie to czym sie rozni (technicznie) Twoje konto od mojego?
    >
    > Jaki Ty masz IQ? 70? Dwa polonezy technicznie się od siebie nie różnią, no
    i
    > teraz masz zagwozdkę, dlaczego jeden się psuje, a drugi nie.

    Zawsze mi sie wydawalo ze samochod zdecydowanie czesciej psuje sie temu
    ktory nie ptrafi go prowadzic (i nie mam tu wcale na mysli znajomosci
    przepisow Ruchu Drogowego czy tez jakichkolwiek innych umiejetnosci
    zdobywanych na kursie Prawa Jazdy).
    Uwagi o IQ pozostawiam do kontemplacji milosnikom podworkowych dyskusji....

    > > > > Tobie raczej chodzi o brak darmowej infolini technicznej.
    > > >
    > > > Nie, mnie chodzi o to, że infolinia techniczna jest w Katowicach.
    > >
    > > No gdzie mialaby byc? Przeciez tam jest centrala...
    >
    > Chyba przeceniłem Cię z tym IQ. Centrala jest w Katowicach i z tego
    wynika,
    > że tam wszystko ma być? To czemu oddziały banku są jeszcze poza
    Katowicami?

    Kompletne pomieszanie porzadkow.
    Infolinia BSK jest w Katowicach bo TAM maja swoja centrale i LOGICZNE jest
    umiejscowienie Technicznej infolinii w centrali (w przeciwienstwie do
    infolinii ogolnej ktora moze byc gdziekolwiek) chocby ze wzgledu na fizyczny
    dostep pracownikow do sprzetu.
    Powtarzam po raz kolejny: dla Ciebie nie jest problemem lokalizacja
    infolinii tylko fakt ze nie jest ona bezplatna.
    Bo gdyby byla we Wroclawiu (czy gdzie tam) to nie pisalbys ze nie stac Cie
    na polaczenie miedzymiastowe.

    > Poza tym bądź łaskaw nie ciąć cytatów w sposób zmieniający ich sens.
    > Odpowiedź na ten argument zawierała się już w stwierdzeniu, że infolinia
    > równie dobrze mogłaby znajdować się w Holandii, który to fragment
    wyciąłeś.

    Oczywiscie, ale badz zatem uprzejmy nie wymyslac przykladow kompletnie nie
    przystajacych do istoty dyskusji.
    Infolinia w Holandii? Rownie dobrze w Szwecji, USA albo Wyspach Owczych....
    Tylko co na to logika? Holandia czy Katowice?


    Pozdrawiam!
    Aleksander



  • 34. Data: 2002-09-08 12:38:29
    Temat: OT - Re: Dziadowski Śląski
    Od: "alexander" <a...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:alfa4m$dpr$3@cs.magma-net.pl...

    > > Bank bierze pieniadze zeby rozwiazywac Twoje problemy softwarowe?
    > > Za te 7zl (czy ile tam) wzieli na siebie obowiazek uaktualniania
    > > oprogramowania na Twoim komputerze?
    > > Zaiste niespotykane.
    > >
    > > Czytajac watek widze ze juz rozwiazales problem, i ze lezal on po Twojej
    > > stronie, a nie banku.
    >
    > Za te 7 zł wzięli na siebie obowiązek informowania mnie, co muszę mieć,
    żeby
    > konto działało sprawnie.

    No nie wiem mnie informuja a Ciebie nie?
    Moze problem lezy w tym ze za malo czytasz...

    > Jeśli trzeba coś uaktualnić, to bank powinien mnie
    > o tym poinformować, i to zawczasu. Ciekawe, że podobne problemy softwarowe
    > nie występują u mnie na koncie BPH.

    Nic nie trzeba uaktualnia te wszystkie rzeczy odbywaja sie automatycznie,
    problem moze lezec (i tak bylo) w blednej konfiguracji oprogramowania u
    klienta (czyli Ciebie) lub niepoprawnemu dzialniu tego oprogramowania (co
    sie "czasem" zdarza w przypadku produktow Microsoft).
    Nawet jezeli cos u Ciebie nie dziala, masz cos zle skonfigurowane, albo Twoj
    IE sie wysypal to jak zadzwonisz na Infolinie (techniczna) to Ci pomoga (o
    ile to mozliwe oczywiscie)

    > Ciekawe, że podobne problemy softwarowe
    > nie występują u mnie na koncie BPH.

    No ciekawe, moze BPH nie

    > > Poza tym rozwiazanie okazalo sie banalnie proste i zapweniam Cie ze to
    > jest
    > > akurat jedna z pierwszych porad infolinii technicznej BSK.
    > > Z autopsji.
    >
    > Prezentujesz żenujący poziom logiki, a co za tym idzie żenujący poziom
    > argumentacji:

    Naprawde nie bede sie znizal do Twojego poziomu i nie bede komentowal tych
    osobistych wycieczek. Wstyd.

    > [...] to, że Tobie działa konto, nie znaczy, że działa innym,

    Moze innym nie dziala, ale juz ustalilismy ze to nie z winy Banku tylko
    uzytkownika.

    > Tobie udzielili takiej porady jako jednej z pierwszych, wcale nie znaczy,
    że
    > jest to reguła.

    No oczywiscie, tylko nie mow potem ze grupa jest niedobra i nikt nie chcial
    Ci pomoc.
    Na dodatek skutecznie jak sie okazalo.

    > Ale przyjmijmy, że jest. Dlaczego w takim razie bank nie
    > załatwi tej sprawy w sposób systemowy,

    A co to znaczy systemowy?

    > [...]skoro jest to jeden z najczęściej
    > występujących problemów?

    tego nie wiemy.


    Pozdrawiam!
    Aleksander




  • 35. Data: 2002-09-08 15:01:14
    Temat: Re: OT - Re: Dziadowski Śląski
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl>

    Użytkownik "alexander" napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Paweł Pollak" napisał w wiadomości
    > > Zdaje się, że do Ciebie w ogóle nie dotarło, o co chodzi.
    >
    > Nie mierz innych swoja miara....

    Dziękuję za spóźnione przypomnienie, że jak coś jest napisane w sposób
    oczywisty, to jeszcze wcale nie znaczy, że każdy to rozumie.

    > > Proponuję intensywny trening szarych komórek:
    > > gra w szachy, czytanie, rozwiązywanie
    > > zadań logicznych, a jak już jako tako nauczysz się
    > > dostrzegać związek między
    > > przyczyną a skutkiem, co w dyskusji jest niezbędne,
    > > dopiero wtedy zabieraj głos.
    >
    > Wybacz, ale moj poziom kultury osobistej nie pozwala mi na takie osobiste
    > wycieczki wobec Ciebie.
    > Byle kto mnie jednak nie obrazi...

    Nie starałem się Ciebie obrazić, lecz doradzić Ci, co począć, żebyś jako
    tako nadążał za tokiem dyskusji.
    Zainteresowanym przypominam tok rozumowania w dyskusji kolegi Aleksandra:
    PP: Nie będę dzwonił, bo za drogo.
    A: Dzwoń w nocy, jest taniej.
    PP: W nocy śpię.
    A: Dzwoń w dzień.
    (Tu dałem komentarz, że sprzeczne rady kolegi Aleksandra są pewnie wynikiem
    oszołomienia alkoholowego)
    A: Zadzwoń kiedykolwiek to przecież Tobie nie działa....

    > Zawsze mi sie wydawalo ze samochod zdecydowanie czesciej psuje sie temu
    > ktory nie ptrafi go prowadzic (i nie mam tu wcale na mysli znajomosci
    > przepisow Ruchu Drogowego czy tez jakichkolwiek innych umiejetnosci
    > zdobywanych na kursie Prawa Jazdy).

    Ten sam model przy dwóch identycznie prowadzących kierowcach psuje się
    w tych samych miejscach i w tym samym czasie? Masz jeszcze jakieś
    odkrywcze myśli o świecie? I co to ma wspólnego z kwestią, jak działa serwis
    różnych modeli?

    > Uwagi o IQ pozostawiam do kontemplacji milosnikom podworkowych
    dyskusji....

    Nie dowiemy się, ile masz?

    > Kompletne pomieszanie porzadkow.
    > Infolinia BSK jest w Katowicach bo TAM maja swoja centrale i LOGICZNE jest
    > umiejscowienie Technicznej infolinii w centrali (w przeciwienstwie do
    > infolinii ogolnej ktora moze byc gdziekolwiek) chocby ze wzgledu na
    fizyczny
    > dostep pracownikow do sprzetu.

    Żeby udzielić informacji, jak zaktualizować tę Javę trzeba mieć dostęp do
    jakiegoś sprzętu? Do jakiego? Bo mnie się wydaje, że wyłącznie do telefonu.


    > Powtarzam po raz kolejny: dla Ciebie nie jest problemem lokalizacja
    > infolinii tylko fakt ze nie jest ona bezplatna.
    > Bo gdyby byla we Wroclawiu (czy gdzie tam) to nie pisalbys ze nie stac Cie
    > na polaczenie miedzymiastowe.

    Dlaczego klient tego samego banku ma ponosić większe lub mniejsze koszty
    połączenia z infolinią w zależności od tego, gdzie mieszka?


    > Oczywiscie, ale badz zatem uprzejmy nie wymyslac przykladow kompletnie nie
    > przystajacych do istoty dyskusji.
    > Infolinia w Holandii? Rownie dobrze w Szwecji, USA albo Wyspach
    Owczych....
    > Tylko co na to logika? Holandia czy Katowice?

    Koledze skrót ING przed Śląski coś mówi?

    Paweł




  • 36. Data: 2002-09-08 15:03:39
    Temat: Re: OT - Re: Dziadowski Śląski
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl>

    Użytkownik "alexander" napisał w wiadomości
    > > Za te 7 zł wzięli na siebie obowiązek informowania mnie, co muszę mieć,
    > żeby
    > > konto działało sprawnie.
    >
    > No nie wiem mnie informuja a Ciebie nie?
    > Moze problem lezy w tym ze za malo czytasz...

    No zobacz, jaki Ty dobrze poinformowany jesteś, i konto super Ci działa, i
    wszystko jest w Śląskim tak świetnie zorganizowane.


    > Nic nie trzeba uaktualnia te wszystkie rzeczy odbywaja sie automatycznie,
    > problem moze lezec (i tak bylo) w blednej konfiguracji oprogramowania u
    > klienta (czyli Ciebie) lub niepoprawnemu dzialniu tego oprogramowania (co
    > sie "czasem" zdarza w przypadku produktow Microsoft).
    > Nawet jezeli cos u Ciebie nie dziala, masz cos zle skonfigurowane, albo
    Twoj
    > IE sie wysypal

    Ciekawe, że ten IE wysypuje się czy jest źle skonfigurowany tylko w
    przypadku
    Śląskiego, w przypadku BPH działa, jak należy.


    >to jak zadzwonisz na Infolinie (techniczna) to Ci pomoga (o
    > ile to mozliwe oczywiscie)

    I zanim panienka dojdzie o co chodzi, zapłacę co najmniej tyle, ile za
    miesięczne prowadzenie rachunku?

    > > Prezentujesz żenujący poziom logiki, a co za tym idzie żenujący poziom
    > > argumentacji:
    >
    > Naprawde nie bede sie znizal do Twojego poziomu i nie bede komentowal tych
    > osobistych wycieczek. Wstyd.

    To nie jest osobista wycieczka, tylko stwierdzenie faktu. A że wstyd
    reprezentować taki poziom, to się zgadzam.

    > > [...] to, że Tobie działa konto, nie znaczy, że działa innym,
    >
    > Moze innym nie dziala, ale juz ustalilismy ze to nie z winy Banku tylko
    > uzytkownika.

    Przez co argument, że jak coś działa Tobie, to automatycznie znaczy, że
    działa innym, wcale nie zyskał na logiczności.

    > > Tobie udzielili takiej porady jako jednej z pierwszych, wcale nie
    znaczy,
    > że
    > > jest to reguła.
    >
    > No oczywiscie, tylko nie mow potem ze grupa jest niedobra i nikt nie
    chcial
    > Ci pomoc.

    ???

    > > Ale przyjmijmy, że jest. Dlaczego w takim razie bank nie
    > > załatwi tej sprawy w sposób systemowy,
    >
    > A co to znaczy systemowy?

    Przymiotnik od "system". Na przyszłość polecam słownik języka polskiego.


    > > [...]skoro jest to jeden z najczęściej
    > > występujących problemów?
    >
    > tego nie wiemy.

    W świecie Twojej logiki, nie. Ale pomyśl przez chwilę, o czym świadczy fakt,
    że - według Ciebie - taki problem najszybciej podejrzewają udzielający
    pomocy. Może zajarzysz.

    Paweł






  • 37. Data: 2002-09-08 15:11:24
    Temat: Re: OT - Re: Dziadowski Śląski
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    [ciach]

    Twoj problem polega na tym, ze uzywasz komputera oraz Sieci bez
    posiadania podstawowej wiedzy w tym zakresie.

    Stad np za klopoty z wlasnym sprzetem obwiniasz kogos innego,
    twierdzisz ze ja jestem anonimowy. etc.

    Do tego wszystkiego wywolujesz awanture na grupie. PLONK

    januszek


  • 38. Data: 2002-09-08 16:04:20
    Temat: Re: OT - Re: Dziadowski Śląski
    Od: "alexander" <a...@o...pl>

    Witaj!

    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:alfp7v$qoh$1@cs.magma-net.pl...

    > > > Zdaje się, że do Ciebie w ogóle nie dotarło, o co chodzi.
    > > Nie mierz innych swoja miara....
    > Dziękuję za spóźnione przypomnienie, że jak coś jest napisane w sposób
    > oczywisty, to jeszcze wcale nie znaczy, że każdy to rozumie.

    Nie dziekuj, robie to z dobrego serca.

    > > Wybacz, ale moj poziom kultury osobistej nie pozwala mi na takie
    osobiste
    > > wycieczki wobec Ciebie.
    > > Byle kto mnie jednak nie obrazi...
    >
    > Nie starałem się Ciebie obrazić, lecz doradzić Ci, co począć, żebyś jako
    > tako nadążał za tokiem dyskusji.

    Szkoda tylko ze wypowiadasz sie, w dodatku pretensjonalnie, kiedy nie
    rozumiesz istoty problemu
    Ale coz nikomu nie moge zabronic sie kompromitowac.

    > (Tu dałem komentarz, że sprzeczne rady kolegi Aleksandra są pewnie
    wynikiem
    > oszołomienia alkoholowego)

    I po co? Nazywasz takie cos dyskusja?

    > > Zawsze mi sie wydawalo ze samochod zdecydowanie czesciej psuje sie temu
    > > ktory nie ptrafi go prowadzic (i nie mam tu wcale na mysli znajomosci
    > > przepisow Ruchu Drogowego czy tez jakichkolwiek innych umiejetnosci
    > > zdobywanych na kursie Prawa Jazdy).
    >
    > Ten sam model przy dwóch identycznie prowadzących kierowcach psuje się
    > w tych samych miejscach i w tym samym czasie?

    Przeciez napisalem ze zepsuje sie temu ktory nie potrafi prowadzic, w tym
    wypadku to jestes TY.

    > > Infolinia BSK jest w Katowicach bo TAM maja swoja centrale i LOGICZNE
    jest
    > > umiejscowienie Technicznej infolinii w centrali (w przeciwienstwie do
    > > infolinii ogolnej ktora moze byc gdziekolwiek) chocby ze wzgledu na
    > fizyczny
    > > dostep pracownikow do sprzetu.
    >
    > Żeby udzielić informacji, jak zaktualizować tę Javę trzeba mieć dostęp do
    > jakiegoś sprzętu? Do jakiego? Bo mnie się wydaje, że wyłącznie do
    telefonu.

    Ty chyba naprawde nie rozumiesz co czytasz.

    > > Powtarzam po raz kolejny: dla Ciebie nie jest problemem lokalizacja
    > > infolinii tylko fakt ze nie jest ona bezplatna.
    > > Bo gdyby byla we Wroclawiu (czy gdzie tam) to nie pisalbys ze nie stac
    Cie
    > > na polaczenie miedzymiastowe.
    >
    > Dlaczego klient tego samego banku ma ponosić większe lub mniejsze koszty
    > połączenia z infolinią w zależności od tego, gdzie mieszka?

    Przeciez Ci pisalem juz wczesniej. Wolnosc wyboru. Uwazasz ze ING BSK
    oszukuje Cie, nierowno traktuje klientow, lamie Konstytucje czy co tam nie
    wymyslisz, to zabierz swoje pieniadze i zanies gdzie indziej.

    > > Oczywiscie, ale badz zatem uprzejmy nie wymyslac przykladow kompletnie
    nie
    > > przystajacych do istoty dyskusji.
    > > Infolinia w Holandii? Rownie dobrze w Szwecji, USA albo Wyspach
    > Owczych....
    > > Tylko co na to logika? Holandia czy Katowice?
    >
    > Koledze skrót ING przed Śląski coś mówi?

    A i owszem, ale czy myslisz ze jak jestem wlascicielem banku to od razu go
    musze trzymac u siebie w domu?


    Proponuje Ci zakonczyc osobiste wycieczki pod moim adresem, zaprzestac
    usilnych prob obrazenia mojej osoby i zapoznanie sie w koncu z problemem.
    Przede wszystkim zas nabycie odrobiny wiedzy z tego zakresu.
    I pokory, przede wszystkim pokory, bo nawet jak Ci sie wydaje ze stoisz
    troszeczke przed szeregiem to nie zawsze to musi okazywac sie prawda,
    szczegolnie w dziedzinach ktore nie sa Ci bliskie z racji np. wykonywanego
    przez Ciebie zawodu.

    Aleksander



  • 39. Data: 2002-09-08 16:31:25
    Temat: Re: OT - Re: Dziadowski Śląski
    Od: "alexander" <a...@o...pl>

    Witaj!

    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:alfp83$qoh$2@cs.magma-net.pl...

    > > No nie wiem mnie informuja a Ciebie nie?
    > > Moze problem lezy w tym ze za malo czytasz...
    >
    > No zobacz, jaki Ty dobrze poinformowany jesteś, i konto super Ci działa,

    Wszystkie informacje ze stron Banku Slaskiego

    > > Nawet jezeli cos u Ciebie nie dziala, masz cos zle skonfigurowane, albo
    > Twoj
    > > IE sie wysypal
    >
    > Ciekawe, że ten IE wysypuje się czy jest źle skonfigurowany tylko w
    > przypadku
    > Śląskiego, w przypadku BPH działa, jak należy.

    A BPH chodzi na JVM? A BPH aktualizuje soft?

    > >to jak zadzwonisz na Infolinie (techniczna) to Ci pomoga (o
    > > ile to mozliwe oczywiscie)
    >
    > I zanim panienka dojdzie o co chodzi, zapłacę co najmniej tyle, ile za
    > miesięczne prowadzenie rachunku?

    A skad ja mam wiedziec do jakiej panienki TY zadzwoniles i o czym z nia
    rozmawiales.
    Kiedy ja potrzebowalem pomocy, to na infolinii rozmawialem z mezczyzna
    (informatykiem)
    Pomoc byla szybka i rzeczowa, rozmowe wspominam milo...

    > > > Prezentujesz żenujący poziom logiki, a co za tym idzie żenujący poziom
    > > > argumentacji:
    > >
    > > Naprawde nie bede sie znizal do Twojego poziomu i nie bede komentowal
    tych
    > > osobistych wycieczek. Wstyd.
    >
    > To nie jest osobista wycieczka, tylko stwierdzenie faktu. A że wstyd
    > reprezentować taki poziom, to się zgadzam.

    Niektorzy sie myla, ale tylko glupcy trwaja w bledzie...
    Polecam metode autorefleksji.

    > > > Ale przyjmijmy, że jest. Dlaczego w takim razie bank nie
    > > > załatwi tej sprawy w sposób systemowy,
    > >
    > > A co to znaczy systemowy?
    >
    > Przymiotnik od "system". Na przyszłość polecam słownik języka polskiego.

    Ot propozycja rozwiazania "problemu" komunikacji miedzy bankiem a klientem.
    Zaprawde szkoda naszego czasu.

    > Ale pomyśl przez chwilę, o czym świadczy fakt,
    > że - według Ciebie - taki problem [jaki mial Pawel Pollak] najszybciej
    podejrzewają udzielający
    > pomocy.

    Swiadczy o tym ze uzytkownicy najczesciej dzwonia do Infolinii kiedy nie
    radza sobie z wlasna przegladarka internetowa.


    Wogole to proponuje EOT bo i tak nieczego wiecej tu nie potrzebujesz, a jak
    kiedys bedzies z mial znowu jakies problemy to mam nadzieje ze bedzie Cie
    juz stac na telefon do Infolinii.

    Aleksander



  • 40. Data: 2002-09-11 08:39:30
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    "Paweł Pollak" <s...@m...pl> wrote in message
    news:alcco5$d9q$1@cs.magma-net.pl...
    > Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości
    > > A jakiego rodzaju klopoty masz?
    >
    > Po złożeniu dyspozycji przelewu pojawia się komunikat "proszę czekać, trwa
    > komunikacja", czy coś w tym rodzaju i na tym koniec.

    Na początku wątku napisałeś że używasz również BPH.
    Ja też mam rachunki w obu tych bankach i mam podobny objaw w BSKOnline.
    Jeżeli najpierw korzystam z Sezama, wylogowuję i nie wychodząc z
    IE loguję się do ING. Wszystko działa lecz przelew nie w wychodzi.
    "Trwa komunikacja" i tyle.
    Moim zdaniem jest to spowodowane tym że oba systemy napisała (?) ta sama
    firma DR.Q i chyba coś się kłuci w nazwach klas w javie.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1