  • 11. Data: 2005-03-21 12:05:37
    Temat: Re: Jak usunac przelew przyszly w ING ?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > na wschod od Wisly ciezko o taki :)

    Za to na zachód pełno :-) A co do VW, to mając darmowe konto, darmowe
    przelewy i darmową kartę można się od czasu do czasu "szarpnąć" na 1,5 PLN
    prowizji za wypłatę w dowolnym bankomacie poniżej 400 PLN. Z resztą 4 stówy
    to nie taka ogromna kasa.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 12. Data: 2005-03-21 15:23:46
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

> [...]
    > prowizji za wypłatę w dowolnym bankomacie poniżej 400 PLN. Z resztą 4 stówy

    Dla wielu - tak.

    Zresztą abstrahując od tego czy to duża kasa, czy nie - ja np. może parę
    razy w życiu wypłaciłem kwotę >=400 PLN. Na co dzień zwyczajnie nie mam
    takiej potrzeby ani ochoty nosić tyle gotówki.

    Źle się czuję mając 50 PLN w portfelu i gdy mam obok oddział lub agencję
    PKO BP - chcę się tego czym prędzej pozbyć.

  • 13. Data: 2005-03-21 15:48:31
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    PiotR napisał(a):

    > W BPH za prowadzenie konta 5,45 zl/m-c
    > za posiadanie plaskiej karty 2 zl/mc-c
    > a jesli nie wykonasz w miesiacu co najmniej 4 transakcji
    > bezgotowkowych to jeszcze 2,50 zl/m-c za
    > ubezpieczenie karty z ktorego nie mozna zrezygnowac.
    > Daje to miesiecznie 9,95 zl a za dostep do Sezamu (systmu internetowgo)
    > musisz osobno placic 8 zl miesiecznie.
    > Niezle, prawda ?
    > Oczywiscie mozna wziasc srebrny sezam gdzie jest juz interent wliczony
    > ale te i cena srebrnego sezamu jest odpowiednio wyzsza.

    Z tego co się orientuję, to w BPH srebrny sezam kosztuje 9,95
    miesięcznie. Jeśli doliczysz do tego opłatę za kartę 2 PLN to wychodzi
    11,95.
    No, ale można mieć sezam standard i płacić za to wszystko 15,45.

    Opłaty za niekorzystanie z karty celowo nie policzyłem....

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 14. Data: 2005-03-21 15:52:09
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    chairon napisał(a):

    > rachunku będzie wynosiło 7.50 zł. Do tej pory roczna opłata za kartę VE
    > wynosiła 12 zł, a teraz będzie 18 zł, więc interes jak cholera. Jeśli jestem
    > w błędzie, to niech ktoś mnie poprawi.

    Nie nie jesteś w błędzie. Do tej pory za każde 100 000 wydanych kart ING
    pobierał 1 200 000 PLN. Teraz za każde 100 tys. kart pobiera 1 800 000
    PLN. 600 tys PLN rocznie to nawet dla banku jest spora kasa, a wątpię,
    żeby ING miało wydanych tylko 100 000 kart.
    Wg mnie zrobili cholernie dobry interes :)

    Pozdrawiam,

    PshemeK

  • 15. Data: 2005-03-21 18:03:47
    Od: "hmm" <m...@p...onet.pl>

    > - mBank 0 pln
    > - VW Bank 0 pln
    >
    > --
    > Peet

    Kredyt Bank - VE/maestro Kontakt 0zł

  • 16. Data: 2005-03-22 06:29:49
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-21, hmm <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Kredyt Bank - VE/maestro Kontakt 0zł

    Czekaj niech zmieni oferte :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 17. Data: 2005-03-22 08:49:26
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d1mddb$5jb$1@news.onet.pl grupowicz Glenn napisał:

    > Za to na zachód pełno :-) A co do VW, to mając darmowe konto, darmowe
    > przelewy i darmową kartę można się od czasu do czasu "szarpnąć" na 1,5 PLN

    Tym bardziej że odpalenie auta i przejechanie dwóch ulic do "swojego"
    bankomatu + amortyzacja auta na wrocławskich drogach to właśnie 1,5 zł ;-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 18. Data: 2005-03-22 11:08:33
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "August" <@www.augustowski.org> napisał w wiadomości

    > Tym bardziej że odpalenie auta i przejechanie dwóch ulic do "swojego"
    > bankomatu + amortyzacja auta na wrocławskich drogach to właśnie 1,5 zł ;-)
    >
    > --
    optymista !!
    przez pierwsze 3-4 km autko zjada nawet 30 litrow na 100 km (zanim sie
    silnik nagrzeje)
    wiec te 2-3 km moga kosztowac duuuzo wiecej
    nie mowiac juz o wiekszym zuzyciu silnika przy czestym odpalaniu na krosze
    trasy

    PiotR

  • 19. Data: 2005-03-23 19:21:09
    Temat: [OT]Re: Jak usunac przelew przyszly w ING ?
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d1ouba$k8u$1@inews.gazeta.pl grupowicz PiotR napisał:

    > optymista !!
    > przez pierwsze 3-4 km autko zjada nawet 30 litrow na 100 km (zanim sie
    > silnik nagrzeje)
    > wiec te 2-3 km moga kosztowac duuuzo wiecej

    No ale ja myślałem o kosztach odpalenia goracego silnika i przejechaniu nim
    2 skrzyżowań. :-P

    --
    S pozdravem,
    August