  • 31. Data: 2005-12-22 09:37:02
    Temat: Re: Kłamstwo emerytalne, czyli Blacerowicz musi odejsc
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 12/22/2005 6:29 AM, Jurek Wawro wrote:
> [...]
    > za krytykę pana Leszka:
    > http://prawica.net/index.php?q=node/1837
    > Wskazana strona zawiera merytoryczne zarzuty
    > pod adresem pana Leszka B.
    >
    > Ponieważ oficjalnie przyczyną były "brutalne ataki", poniżej cytuję
    > w całości mój list do administratorów portalu.
    > Usunięto także ostatnią moją wypowiedź.
    > Dostałem odpowiedź, że przepuszczenie wskazanych wypowiedzi
    > było "przeoczeniem" (łatwo sprawdzić, że widnieją nadal).
    > Cóż - jeśli "prawica" miałaby sugerować cokolwiek z "prawości",a
    > to dla mnie twórcy tej strony ze swym kultem jednostki się kompromitują.
    (...)

    Jako stały bywalec www.prawica.net (j.w. Catbert) mogę jedynie dodać,
    że trzeba się zasłużyć szczególnie, by z forum wylecieć.

    Ad meritum - p. Balcerowicz jest oceniany b. krytycznie przez niektórych
    uczestników prawica.net - w szczególności za relacje kursowe z poczatku
    transformacji, które w ocenie krytykujących mogły umożliwić zarobienie
    dużych pieniędzy, szczególnie, że istnieje uzasadnione domniemanie, że
    środki na inwestowanie pochodziły z FOZZ, który zasilał kredytami
    "swoich" i tych, którzy mniej lub bardziej przypadkowo dowiedzieli się o
    możliwości.

    Stawiane są bardzo poważne zarzuty p. Balcerowiczowi - wystarczy
    zachować formę, krytykować poglądy/czyny nie osobę i trzymać się
    meritum, byś miał możliwość swobodnego wypowiadania się na forum.

    Jak rozumiem, mogły Tobie puścić nerwy - bo forum jest w głownej mierze
    miejscem wymiany poglądów konserwatywno-liberalnych - stąd, jak się
    wydaje Twoja opcja, którą oceniam jako lewicującą, prowadzi do
    nieuchronnego konfliktu.

    Stałym uczestnikiem forum jest prof. Przystawa - który z powodu krytyki
    domniemanych beneficjentów błędów Balcerowicza ma sprawę w sądzie,
    wytoczoną przez osobę poszukiwaną w związku z FOZZ listem gończym - i z
    forum nie wyleciał, a zarzuty stawia takie, że Twoje - wybacz, to przy
    tym, co mówi i pisze prof. Przystawa to bułka z masłem.

    Mam nadzieję, że czytelnicy pl.biznes.banki nie będą mieli mi za złe
    tych dygresji - kopię nieniejszej korespondencji kieruję także do
    portalu prawica.net

    Pzdr: Witek

  • 32. Data: 2005-12-22 11:56:15
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 12/22/2005 12:59 PM, Jurek Wawro wrote:

    (...)

    > Nie rozumiem dlaczego.

    M.in. dlatego, że wymieniasz czyjeś personalia publicznie - ma prawo
    wiedzieć - faktycznie, to Ty powinieneś tą kopię przesłać.

    prawica.net to portal prywatny - nie Twoją rolą jest dywagowanie, jak
    powienien wyglądać regulamin.

    Chcesz publikować swoje poglądy bez ograniczeń? Zrób to samo - postaw
    serwer i pilnuj, by nie zrobił się chlew.

    Proponujesz skok na kasę, krytykujesz liberalizm - to typowy program
    lewicy, więc się nie dziw, że tak jesteś klasyfikowany.

    Pzdr: Witek

  • 33. Data: 2005-12-22 11:59:36
    Od: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl>

    Catbert napisał(a):
    > Jako stały bywalec www.prawica.net (j.w. Catbert) mogę jedynie dodać,
    > że trzeba się zasłużyć szczególnie, by z forum wylecieć.

    A możesz powiedzieć - na czym polegały moje "zasługi"?
    Bo ja to widzę tak: gdybym ja prowadził serwis na tematy religijne,
    a ktoś napisał iż np. święty Franciszek był durniem, też bym go wyrzucił.
    Tyle, że Balcerowicza jeszcze oficjalnie nie kanonizowano (a
    przynajmniej ja nic o tym nie wiem).
    Na forum prawicy najpierw zablokowano moje konto (po interwencji
    zostało odblokowane), potem odbyła się dyskusja - co robić z takimi
    nieprawomyślnymi, a w końcu uznano iż dopuściłem się okropnego ataku
    personalnego.

    > Ad meritum - p. Balcerowicz jest oceniany b. krytycznie przez niektórych
    > uczestników prawica.net - w szczególności za relacje kursowe z poczatku
    [...]

    Cóż - może moja krytyka zostawiła zbyt głębokie rysy na ikonie....

    > Stawiane są bardzo poważne zarzuty p. Balcerowiczowi - wystarczy
    > zachować formę, krytykować poglądy/czyny nie osobę i trzymać się
    > meritum, byś miał możliwość swobodnego wypowiadania się na forum.

    Ja staram się w dyskusjach pisać w sposób adekwatny.
    Balcerowicz uznał (w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej") wszystkich
    swoich krytyków za "ciemnotę". Jakiegoż to meritum on się trzymał?
    Wystarczy zresztą prześledzić dyskusję, by stwierdzić iż
    to obrońcy Balcerowicza nie mają nic konkretnego
    do powiedzenia. A. Szczęśniak zamiast bronić koncepcji Balcerowicza
    atakuje Leppera (jakby to miało coś do rzeczy). Nawiasem mówiąc,
    pan Szczęśniak jest wedle samego Balcerowicza ignorantem
    i megalomanem. Gdy prezesm ZUS był niejaki Alot, Balcerowicz
    nie atakował go za jakieś konkretne czyny, tylko z powodu tego
    iż Alot jako nauczyciel kieruje taką dużą instytucją.
    Sytuacja pana Szczęśniaka jest podobna....

> [...]
    > miejscem wymiany poglądów konserwatywno-liberalnych - stąd, jak się
    > wydaje Twoja opcja, którą oceniam jako lewicującą, prowadzi do

    Co - poza krytyką Balcerowicza widzisz "lewicującego"
    w moich poglądach? Chyba, że lewicą jest każdy pogląd
    przeciwny neo-liberalizmowi.

> [...]
    > forum nie wyleciał, a zarzuty stawia takie, że Twoje - wybacz, to przy
    > tym, co mówi i pisze prof. Przystawa to bułka z masłem.

    Cóż - tym bardziej nie rozumiem.
    Ale nie będę rozpaczał - i tak nie mam czasu na "pogawędki".

    > Mam nadzieję, że czytelnicy pl.biznes.banki nie będą mieli mi za złe
    > tych dygresji

    Fakt - to całkiem nie na temat grupy.
    Przepraszam wszystkich (i obiecuję nie kontynuować tego wątku).

    > kopię nieniejszej korespondencji kieruję także do portalu prawica.net

    Nie rozumiem dlaczego.

    Jurek

  • 34. Data: 2005-12-22 13:51:35
    Temat: Re: Kłamstwo emerytalne
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Jurek Wawro wrote:

    > Problem z wyznawcami Balcerowica jest taki, że poza powtarzaniem
    > iż "Balcerowicz musi zostać" nie potrafią podjąć merytorycznej
    > dyskusji.

    Nie bój nic - niedługo kończy się mu kadencja i dla takich jak Ty problem
    kozła ofiarnego przestanie istnieć. Ciekawe co wtedy powiesz?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 35. Data: 2005-12-22 14:30:02
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-22 14:51- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Nie bój nic - niedługo kończy się mu kadencja i dla takich jak Ty problem
    > kozła ofiarnego przestanie istnieć. Ciekawe co wtedy powiesz?

    Chyba się mylisz. Problem dopiero wtedy się zacznie ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 36. Data: 2005-12-22 15:12:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
    > 2005-12-22 14:51- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Glenn, gdy pisał(a):

    > Chyba się mylisz. Problem dopiero wtedy się zacznie ;-)

    No ale Balcerowicz jest pewnym symbolem - jak symbolu zabraknie to trzeba
    będzie hasełka przeredagować i przekonać lud pracujący miast i wsi, że skoro
    Balcerowicza zabrakło to jest to wszystko wina Nowaka albo innego
    Kowalskiego :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 37. Data: 2005-12-22 16:14:51
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-22 16:12- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    I na tym będzie polegał problem!

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 38. Data: 2005-12-22 16:52:14
    Od: Jurek Wawro <j...@t...pl>

    yayco napisał(a):

    > I na tym będzie polegał problem!

    Ja nie krytykuję "symbolu", tylko:
    - konkretne czyny konkretnej osoby.
    - ludzi, dla którzy uwielbienie tej osoby traktują jako swoistą nobilitację.

    Balcerowicz jest "symbolem" dla swoich wielbicieli i krytyków w rodzaju
    A. Leppera. Obie te kategorie ludzi najwyraźniej nie mogą życ bez siebie
    i bez Balcerowicza. Więc mogą rzeczywiście się martwić.
    Ja mogę się co najwyżej obawiać, że na jego miejsce przyjdzie jeszcze
    większy arogant i doktryner(kandydatów nie brakuje).

    Jurek

  • 39. Data: 2005-12-22 16:52:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
    > 2005-12-22 16:12- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Glenn, gdy pisał(a):

    > I na tym będzie polegał problem!

    Masz rację :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 40. Data: 2005-12-23 07:41:42
    Od: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl>

    Catbert napisał(a):
    > M.in. dlatego, że wymieniasz czyjeś personalia publicznie - ma prawo
    > wiedzieć - faktycznie, to Ty powinieneś tą kopię przesłać.

    Przecież to co tu umieściłem to kopia listu, który wysłałem
    do administratorów!
    Pan Szczęśniak jest osobą publiczną (widziałem go kilka razy
    w roli eksperta od energii, występuje też jako twórca portalu
    "prawica.net"). Oczekiwanie, by każdy komentarz na temat
    postępowania takich osób kierować do nich wydaje mi się
    irracjonalne.

    > prawica.net to portal prywatny - nie Twoją rolą jest dywagowanie, jak
    > powienien wyglądać regulamin.

    A w którym miejscu dywaguję na ten temat?
    Mnie jest wszystko jedno - jak wygląda ich regulamin.
    Domagałem się jedynie jasnych reguł i ich stosowania.
    Brak tego odbieram jako pewnego rodzaju oszustwo.

    > Chcesz publikować swoje poglądy bez ograniczeń? Zrób to samo - postaw
    > serwer i pilnuj, by nie zrobił się chlew.

    Jestem administratorem takich serwisów (może nie tak popularnych
    jak prawica.net, ale samo zagadnienie nie jest mi obce).
    I nigdy by mi do głowy nie przyszło blokować kogoś tylko
    z powodu tego, że kogoś krytykuje (a zwłaszcza: że mnie krytykuje).

    > Proponujesz skok na kasę, krytykujesz liberalizm - to typowy program
    > lewicy, więc się nie dziw, że tak jesteś klasyfikowany.

    Ciekawe - gdzie ja proponuję "skok na kasę"?
    Natomiast pogląd, że "krytykowanie liberalizmu", to typowy
    program lewicy jest śmieszny.
    Ja krytykuję liberalizm z powodu przekraczania wszelkich możliwych
    granic głupoty. Konkrety na stronie: www.2005wybory.pl
    Co to ma wspólnego z prawicowością/lewicowością?
    To naprawdę nonsens, by ktoś pretendował do miana człeka
    o prawicowych poglądach jedynie z powodu uwielbienia
    dla byłego PZPR'owca z mentalnością komucha.

    Jurek