  • 11. Data: 2005-07-01 20:02:08
    Temat: Re: Kłopoty z mBankiem :(
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@W...gazeta.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Spróbuj jeszcze z panieńskim matki tego współwłaściciela.

    Już próbowałem. Bez rezultatu :(

  • 12. Data: 2005-07-01 20:09:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Bartek Sawicki wrote:

    > Już próbowałem. Bez rezultatu :(

    Hmmm - no to nie wiem. W końcu stare konto jest zamknięte i mimo że Twoje
    dane mogą a nawet muszą trzymać 5 lat, to nie wiem czy w to wchodzi również
    nazwisko panieńskie matki. A co mlinia proponowała? Pójście do notariusza? I
    co notariusz ma potwierdzić? Że Twoja mama nazywała się tak a nie inaczej?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 13. Data: 2005-07-01 20:50:09
    Temat: [OT] Re: Kłopoty z mBankiem :(
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Glenn <g...@b...pl> zwrócił błąd:
    > mimo że Twoje dane mogą a nawet muszą trzymać 5 lat, to nie wiem czy w
    > to wchodzi również nazwisko panieńskie matki.

    Trochę inny temat ale bank ten sam - czy mają też obowiązek trzymać
    dane, kiedy nigdy nie miałem tam konta? Kiedyś próbowałem założyć,
    ciągnęło się to trzy miesiące i nie wyszło, teraz przysyłają mi emaile z
    ofertami i dzwonili nawet (dokąd odbierałem telefony). Da się jakoś
    skasować te dane z ich systemu?

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 14. Data: 2005-07-01 21:03:18
    Temat: Re: [OT] Re: Kłopoty z mBankiem :(
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 1 Jul 2005 22:50:09 +0200, Saiko Kila
    <f...@p...vqrn.arg.cy> wrote:

> [...]
    >ciągnęło się to trzy miesiące i nie wyszło, teraz przysyłają mi emaile z
    >ofertami i dzwonili nawet (dokąd odbierałem telefony). Da się jakoś

    Wysłać do nich list polecony ZPO z żądaniem zaprzestania przetwarzania
    Twych danych osobowych.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Reporterka/II_

  • 15. Data: 2005-07-01 21:10:57
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@W...gazeta.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > co notariusz ma potwierdzić? Że Twoja mama nazywała się tak a nie inaczej?

    Zadzownię jeszcze raz do nich i dam znać na grupę. Mówili albo notariusz albo
    mKiosk.

  • 16. Data: 2005-07-01 21:31:20
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> zwrócił błąd:

    > Wysłać do nich list polecony ZPO z żądaniem zaprzestania przetwarzania
    > Twych danych osobowych.

    A spróbuję, bo naprawdę zaczynają mi grać na nerwach.

  • 17. Data: 2005-07-02 11:54:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to piątek, 1 lipca 2005 23:10, gdy Bartek Sawicki napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Zadzownię jeszcze raz do nich i dam znać na grupę. Mówili albo notariusz
    > albo mKiosk.

    Notariusz to pewnie kwesta 10-20zł, więc załatw po prostu i już

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 18. Data: 2005-07-02 18:21:38
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 1 Jul 2005 16:01:19 +0000 (UTC), w <da3pcf$9dk$1@inews.gazeta.pl>, "Bartek
    Sawicki" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > Zdecydowałem się na mBank a tu takie jaja :|

    Dziękuj bogu, że ci się nie udało... Znajdź sobie jakiś bank, a nie ten
    stragan.

  • 19. Data: 2005-07-02 20:36:39
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@W...gazeta.pl>

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > Dzi=EAkuj bogu, =BFe ci si=EA nie uda=B3o... Znajd=BC sobie jaki=B6 bank,=
    > a nie ten
    > stragan.

    Jakiś, tzn?

  • 20. Data: 2005-07-03 10:22:49