  • 11. Data: 2002-07-03 09:30:41
    Temat: Re: Belka adieu
    Od: "PiotrF" <p...@k...net.pl>

    Tak
    To cała Polska
    przyszedł belka
    namieszal, nawprowadzał durnych podatków, powkurzał wszystkich wokoło
    i jak mu się znudziło
    podał się do dymisji
    i uważa że jest czysty , swoje zrobił,
    a konsekwencje poniesiemy my
    jeśli mamy takich mądrych u władzy to ja się nie dziwię, że wszystko w tym
    kraju idzie w złą stronę

    teraz będzie uczył studentów jak doprowadzić kraj do ruiny, może na uczelni
    się w końcu sprawdzi :)
    albo znajdzie się jakiś mało odporny student......

    Piotr

    p...@k...net.pl

    signature is loading please wait..
    [||||||||||||||||||||62%|| ]

    Jeśli na ekranie pojawi się niebo, naciśnij Enter,
    może to tylko wygaszacz ekranu

  • 12. Data: 2002-07-03 09:42:32
    Od: Krzysztof Szpunar <s...@i...pl>

    Robert Wicik wrote:

    > Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    > w wiadomości news:afu8vn$7e3$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > message

    > "Antresolka Profesorka Nerwosolka" :-))

    A konkretnie: "Skad sie bierze woda sodowa"
    Zaiteresowanych tematyka komoksowa zapraszam na pl.rec.komiks :)

    "To ja przepraszam"

    POzdr
    Krz

  • 13. Data: 2002-07-03 09:43:15
    Od: Krzysztof Szpunar <s...@i...pl>

    Karol wrote:

    > Użytkownik "RZ" <r...@r...net.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > I dlatego dolar tak zaszalał na koniec dnia?
    >
    > Karol

    Tak podaja w radiofonii.

    Pozdr
    Krz

  • 14. Data: 2002-07-03 15:42:20
    Od: <y...@y...pl>

    > "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl> wrote in message
    >
    > To nie była bajka, tylko komiks raczje dla bardziej intelignetnych dzieci,
    > młodzieży a nawet dorosłych :-)) "Ależ wodzu, co wódz?" ;-)

    Kolodko Kolodko???? Ten od gąski Balbinki? Michaela Jacsona i "Strategii dla
    Polski"?
    To ja Przepraszam
    Y.

  • 15. Data: 2002-07-03 18:33:27
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>

    "PiotrF" <p...@k...net.pl> wrote at pl.biznes.banki:

    > teraz będzie uczył studentów jak doprowadzić kraj do ruiny, może na
    > uczelni się w końcu sprawdzi :)
    Przepraszam, ale brzydko mowisz....
    Przeciez chlop ma raka. Wolal sie rozstac spokojnie.

    --
    Alf/red/ stonowany

  • 16. Data: 2002-07-03 18:54:56
    Temat: Odp: Belka adieu
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik Krzysztof Kowalski <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afu8vn$7e3$...@s...silesia.pik-net.pl...
    > "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl> wrote in
    message

    > To nie była bajka, tylko komiks raczje dla bardziej intelignetnych dzieci,
    > młodzieży a nawet dorosłych :-)) "Ależ wodzu, co wódz?" ;-)

    Myli kolega byty :)
    Byla daaawno temu bajka z dwoma smokami - Telesfor i Teodor. A tytul bajki
    wlasnie Pora na Telesfora.
    To bylo jakies 25 lat temu, wiec nie wszyscy maja prawo pamietac hhe

    Malin

  • 17. Data: 2002-07-03 21:15:34
    Temat: OT, Re: Odp: Belka adieu
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>

    "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl> wrote at
    pl.biznes.banki:

    > Byla daaawno temu bajka z dwoma smokami - Telesfor i Teodor. A tytul
    > bajki wlasnie Pora na Telesfora.

    Ty masz rację, i Ty masz rację.
    "Pora na Telesfora" to TV program dla dzieci (dwa smoki chyba pacynki,
    jeden zjadał napisy końcowe), który to tytuł wykorzystał autor komiksów o
    profesorku, Eskimosie i innych, bodajże pan Wróblewski, tworzšc inne pory-
    n.in. pory w œmietanie.

    --
    Alf/red/ wyszedłem na historyka ;-)

  • 18. Data: 2002-07-04 07:54:09
    Temat: Re: OT, Re: Odp: Belka adieu
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Alf/red/ Dziewulski <w...@p...pl> wrote:
    > "Pora na Telesfora" to TV program dla dzieci (dwa smoki chyba pacynki,

    W zasadzie to pół na pół, bo paszczę miały obsługiwaną ręcznie, a
    skrzydła drucikami.

    > Alf/red/ wyszedłem na historyka ;-)

    E, tam. Zapomniałeś dodać, że telesfora animował Hubert Antoszewski :-P

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 19. Data: 2002-07-04 07:58:27
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > profesorku, Eskimosie i innych, bodajże pan Wróblewski, tworzšc inne pory-

    Wykorzystał? :-))) Teraz mówią "plagiat" :-)))

    K. Kowalski

  • 20. Data: 2002-07-04 08:51:35
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: RZ:

    > Wlasnie uslyczalem ze nasz ulubiony minister podal sie do dymisji.

    Zastanawiam się na ile była to decyzja polityczna. Zł przewartościowany,
    po dymisji wraca do normy. Skoro RPP nie może tego zrobić to zrobił to
    Belka. Ciekaw jestem czy odejdzie na prawdę?
    Piotrek