  • 11. Data: 2003-09-01 19:58:40
    Temat: Re: Po co w zasadzie Visa Gold?
    Od: "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl>

    "Phink" <p...@N...pl> wrote in message
    news:bivbbi$efp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    wszyscy sie smieja z goldow, troche racji maja, ale nie patrza poza wlasny
    czubek nosa.
    zalety golda dla mnie to:
    -wiekszy limit kredytu
    -jest duzo lepsze ubezpieczenie karty (nie mowie o podroznym tylko o
    wiekszych limitach)
    -duplikat jest za darmo. (z czego zmierzam skorzystac po wejsciu w zycie
    ustawy o kartach w pazdzierniku)
    -w awaryjnych sytuacjach np. utraty karty poza granicami PL masz dostep do
    gotowki
    -bodajze jest ubezpieczenie zdrowotne (jak sobie jedziesz prywatnie za
    granice np. na narty nie musisz kupowac dodatkowego ubezpieczenia - ja
    akurat z tego nie korzystam, ale uwazam ze to akurat bardzo wygodne)

    osobiscie prestiz mam gdzies. zreszta i tak niewiele place Goldem, a przede
    wszystkim plaskimi kartami: EC i Electron.
    poniewaz jednak wiekszosc czasu spedzam poza granicami naszego kraju chodzi
    mi o zwykle poczucie bezpieczenstwa.

    pozdrawiam,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

    ps. zreszta poza granicami PL gold to nic szczegolnego. wiekszosc bankow Ci
    zaproponuje Golda jesli masz konto z regularnymi wplywami powyzej ok. 6
    miesiecy. prestiz Golda jest porownywalny z prestizem posiadania komorki.

  • 12. Data: 2003-09-01 20:08:45
    Od: "k.b" <k...@w...gazeta.pl>

    > Jakie przywileje daje karta kredytowa Visa Gold?
    W mBanku dla posiadaczy Golda jest obniżona stopa oprocentowania dla kredytu
    odnawialnego w ramach ekonta. Obecnie jest to jeden z najtańszych kredytów
    9,95% Od pewnego poziomu zadłużenia to się pop prostu opłaca mieć tę kartę.

    k.b

  • 13. Data: 2003-09-01 20:31:59
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "k.b" <k...@w...gazeta.pl> napisał:
    > W mBanku dla posiadaczy Golda jest obniżona stopa oprocentowania dla kredytu
    > odnawialnego w ramach ekonta.

    Tak, ale tylko dla posiadaczy VG__debetowej__.

  • 14. Data: 2003-09-01 20:48:50
    Temat: [OT] Re: Po co w zasadzie Visa Gold?
    Od: "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> wrote in message
    > Znajomy dosyć dużo lata i w ramach jakiejś akcji dostał darmowy lot dla
    > dwóch osób do dowolnej stolicy europejskiej. Wybrał się wraz z żoną na
    > weekend bo (bodajże) Paryża.
    > Na lotnisku jego walizkę opatrzono złotą naklejką VIP. Naklejka chyba
    > miała dużą moc sprawczą, bo swojej walizki już nigdy więcej nie
    > zobaczył, a wraz z nią swoich najlepszych ubrań oraz biżuterii żony.

    chociaz na tej grupie nie oczekiwalbym tego typu postow. :-/

    1) nie chce mi sie wierzyc, ze znajomy duzo lata i wsadzil bizuterie do
    bagazu ktory odprawil
    2) moj znajomy nie mial naklejki i ukradli mu z walizki fajna cyfrowke
    3) ja mam przywieszki FTL lufthansy (srebrne) i nigdy mnie nikt nie okradl
    bo nie wsadzam do odprawianego bagazu nic poza ubraniami
    przywieszek uzywam ze wzgledu na pierwszenstwo bagazu na podajniku przy
    odbiorze a nie ze wzgledu na jakis prestiz.

    wnioski:
    kradzieze sie zdarzaja - to fakt. nie ma znaczenia naklejka na walizce a
    zawartosc bagazu.

    pzdr,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

    ps. jesli jeszcze nie jasne, to dodam:
    przywieszka przy moim bagazu *nie* sprawia ze lepiej sie czuje.

  • 15. Data: 2003-09-01 21:27:07
    Od: "Hokus-Pokus" <s...@k...net.pl>

    Ja się nie śmieję (he, he)
    Mam propozycję "by wilk był cały i ... wilk cały"
    Kolega powinien postarać się o Diners Club. I prestiż i wysokie
    ubezpieczenie, nieoprocentowany kredyt w karcie, a większość
    "społeczeństwa" nigdy nie widziało takiej karty " na żywo" :D

    --
    http://ag.bocznica.org/

    Pozdrawiam
    Hokus-Pokus
    s...@k...net.pl

  • 16. Data: 2003-09-01 21:31:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Krab" <k...@h...pl> writes:

    > moze jako odpowiedz, kto to bierze:
    > stoje wczoraj przed kasa i chce zaplacic karta (w kolorze szarym), okazuje
    > sie, ze czytniki wysiadly i z zakupów nici, na co pan za mna mowi: "ja mam
    > zlota kartę - moją zaakceptuje"
    > :-)))

    Bardzo byl zdziwiony?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 17. Data: 2003-09-01 22:45:28
    Od: "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl>

    "Hokus-Pokus" <s...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
    > ubezpieczenie, nieoprocentowany kredyt w karcie, a większość
    > "społeczeństwa" nigdy nie widziało takiej karty " na żywo" :D

    wiem. nawet sprawdzalem warunki.
    problem w tym ze sa problemy z akceptowaniem tej karty w zwyklych sklepach.

    pzdr,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 18. Data: 2003-09-02 05:06:15
    Od: "Hokus-Pokus" <s...@k...net.pl>

    > wiem. nawet sprawdzalem warunki.
    > problem w tym ze sa problemy z akceptowaniem tej karty w zwyklych
    > sklepach.

    Problem tkwi jedynie w tym, że kartę DC akceptuja tylko punkty obsługiwane
    przez PolCard.
    --
    http://ag.bocznica.org/

    Pozdrawiam
    Hokus-Pokus
    s...@k...net.pl

  • 19. Data: 2003-09-02 07:01:01
    Od: "Rafal Urbanelis" <u...@N...gazeta.pl>

    > Problem tkwi jedynie w tym, że kartę DC akceptuja tylko punkty obsługiwane
    > przez PolCard.

    nie.

    tak jak napisalem: wystepuja problemy z akceptowaniem tej karty w zwyklych
    sklepach.
    na kazdym lotnisku, hotelu i wypozyczalni aut zaplacisz bez problemu.
    w zwyklych sklepach na ulicy czesto bywa nieakceptowana.

    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 20. Data: 2003-09-02 07:09:00
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krab <k...@h...pl> wrote:

> [...]
    > sie, ze czytniki wysiadly i z zakupów nici, na co pan za mna mowi: "ja mam

    Naiwny był.

    --