  • 1. Data: 2005-06-10 19:48:48
    Temat: Proszę pomóżcie studentowi.!
    Od: "Paweł Frankowski" <x...@g...pl>

    Sprawa przedstawia się następująco. Muszę napisać do niedzieli całą prace
    licencjacką, wszystko juz mam brakuje tylko badania marketingowego. Więc
    przygotowałem ankiete i umieściełem ją na:

    http://republika.pl/ankieta_licencjat/

    Naprawde potrzebuje tego badania bo zostało mi niewiele czasu. Więc proszę o
    wypełnienie tego formularza.

    Z góry dziękuje i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-06-10 20:01:07
    Temat: Re: Proszę pomóżcie studentowi.!
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Paweł Frankowski wrote:
> [...]
    >
    > http://republika.pl/ankieta_licencjat/
    >
    > Naprawde potrzebuje tego badania bo zostało mi niewiele czasu. Więc proszę o

    A to żeś się kurde szybko zabrał do roboty.

    Pytanie 4: w spożywczych zwykłych, czy przez internet?
    założyłem, że w zwykłych

  • 3. Data: 2005-06-10 20:03:15
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Paweł Frankowski" <x...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d8cqr0$27f$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > http://republika.pl/ankieta_licencjat/
    >
    > Naprawde potrzebuje tego badania bo zostało mi niewiele czasu. Więc proszę

    a proszę, dobrze że krótka bom już śpiący ;)

  • 4. Data: 2005-06-10 20:15:54
    Temat: [OT] Re: Proszę pomóżcie studentowi.!
    Od: spider <s...@W...pl>

    w sumie dobry pomysl z takim sklepem, ale pewnie sprawdzilby sie tylko
    przy wiekszych zakupach, bo nie kazdy ma ochote targac dwoch zgrzewek
    mineralnej, 5 kg proszku do prania i zgrzewki zywca ;) z marketu i
    chetnie skorzystalby z dostawy do domu.
    --
    spider

  • 5. Data: 2005-06-10 20:17:09
    Temat: Re: [OT] Re: Proszę pomóżcie studentowi.!
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "spider" <s...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >wiekszych zakupach, bo nie kazdy ma ochote targac dwoch zgrzewek
    >mineralnej, 5 kg proszku do prania i zgrzewki zywca ;) z marketu i chetnie
    no tak, ale chyba prawo bytu taki sklep miałby tylko w dużych miastach, a w
    Wa-wie już takie działają (choćby w Leclercu można robić zakupy przez
    intenet)

  • 6. Data: 2005-06-10 21:05:24
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Seba napisał(a):
    > no tak, ale chyba prawo bytu taki sklep miałby tylko w dużych miastach, a w
    > Wa-wie już takie działają (choćby w Leclercu można robić zakupy przez
    > intenet)

    ale leclerc ma fatalna jakosc towarow/produktow, a dzial
    warzywny/owocowy to po prostu tragedia - wlasnie na mysl o tym dziale
    wole przespacerowac sie do osiedlowego warzywniaka lub nawet poczekac na
    nastepny dzien, jesli juz zamkniety...

  • 7. Data: 2005-06-10 23:06:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Frankowski" <x...@g...pl> napisał w wiadomości

    Okienko do uwag na dole ankiety jest spitolone. Nie łamie linii, a jak
    próbowałem enterem złamać, to wysłało. Wiec napiszę uwagi tutaj krótko.
    Nikt nie będzie przez internet zamawiał chleba czy ziemniaków, bo to
    trzeba obejrzeć. Chyba, że chory. Odpadają towary łatwo się psujące, bo
    konkurencja zakupi tonę ogórków, by po 10-ciu dniach odstąpić od
    transakcji i Ci odesłać śmierdzące. Więc takie towary odpadają. Z
    przyczyn prawnych odpada alkohol i papierosy (konieczność sprawdzenia
    wieku). W konsekwencji pozostają artykuły, których wybór w sklepie
    osiedlowym jest niewielki. Jakieś bombonierki, czekolady, czy konserwy.

  • 8. Data: 2005-06-10 23:15:51
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela>

    Jesteś pewny tych wszystkich uwag?

    www.totu.com

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 9. Data: 2005-06-10 23:47:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > wieku). W konsekwencji pozostają artykuły, których wybór w sklepie
    > osiedlowym jest niewielki. Jakieś bombonierki, czekolady, czy konserwy.

    A to byś się zdziwił jak dobrze funkcjonuje rynek zakupów internetowych
    spożywki.
    Z tym, że jest to zrobione tak.
    Zakupy zamawiasz przez internet, a towar gotowy do odbioru , zapakowany
    czeka na ciebie o określonej godzinie w sklepie.
    Przychodzisz, płacisz zabierasz i wychodzisz. 10 minut zamiast 2 godzin
    łażenia po półkach i szukania w którym miejscu mogli połozyć bułkę tartą.
    I w takim przypadku nawet u nas nie ma mowy o 10 dniach, bo zakupy są
    robione w sklepie. Oni tylko zapakowali to za ciebie.

  • 10. Data: 2005-06-11 00:57:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.sr6f8pyl5qxrvn@blaster...

    > Jesteś pewny tych wszystkich uwag?
    > www.totu.com

    Pewnie Ci o alkohol chodzi? Ciekawy jestem jakie mają zezwolenie. Bo
    generalnie zezwolenie dotyczy miejsca sprzedaży.