  • 1. Data: 2006-12-03 13:11:26
    Temat: [Pyt] Kredyt dla osoboby zatrudnionej na 1/2 etatu
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Witam!

    Czy ktoś z Szanownych grupowiczów orientuje się, czy któryś z banków na
    Naszym rynku udziela kredytów osobom zatrudnionym na 1/2 etatu?
    Z góry dziękuje za odpowiedzi

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-12-03 13:24:00
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    a...@W...gazeta.pl napisał(a):
    > Czy ktoś z Szanownych grupowiczów orientuje się, czy któryś z banków na
    > Naszym rynku udziela kredytów osobom zatrudnionym na 1/2 etatu?

    Myślę, że większość banków. Liczy się Twoja zdolność kredytowa, czyli
    ile zarabiasz na te pół etatu i czy zarobki nie są dodatkowo obciążone.
    Istotny może być też okres zatrudnienia i termin, na który zawarto umowę.

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-12-03 15:19:40
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Dawid Kulbicki napisał(a):

    > Myślę, że większość banków. Liczy się Twoja zdolność kredytowa, czyli
    > ile zarabiasz na te pół etatu i czy zarobki nie są dodatkowo obciążone.
    > Istotny może być też okres zatrudnienia i termin, na który zawarto umowę.

    dokładnie, ktoś może zarabiać 800zl na pelen etat, a ktos inny 10 000 na
    1/2, wazna jest zdolnosc kredytowa, ktora wyliczy bank

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2006-12-03 18:17:38
    Od: "Łukasz Kuczewski" <l...@i...pl>

    > dokładnie, ktoś może zarabiać 800zl na pelen etat, a ktos inny 10 000 na
    > 1/2, wazna jest zdolnosc kredytowa, ktora wyliczy bank

    Gdybym tyle zarabiał, nie potrzebowałbym pożyczki ;) Kokosów nie zarabiam,
    wypłaty obciążonej nie mam i potrzebuje wziąźć pożyczke - a nie chciałbym
    zawierać paktu z diabłem ;-)

    --
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-12-03 19:27:45
    Od: m...@g...com

    Łukasz Kuczewski wrote:

    > Gdybym tyle zarabiał, nie potrzebowałbym pożyczki ;)

    Każdy tak mówi, a potem jak tyle zarabia to i tak bierze kredyt i tak :)

    p. m.