  • 1. Data: 2010-03-15 18:39:26
    Temat: Pytanie o kk i odsetki od odsetek
    Od: Tomek <n...@n...no>

    Pomyliłem się w rachunkach i nie spłaciłem kilkudziesięciu złotych na kk
    w gp. Wyrównam różnicę w kapitale jutro, ale wiadomo, że powstaną jakieś
    odetki od tej różnicy. Czy od tych odsetek będą naliczane dalsze odsetki
    do czasu całkowitej spłaty, czy mogę je spłacić dopiero gdy będę
    następnym razem spłacał kk w gp?

    Dzięki!

  • 2. Data: 2010-03-15 18:42:32
    Temat: Re: Pytanie o kk i odsetki od odsetek
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@n...no> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > do czasu całkowitej spłaty, czy mogę je spłacić dopiero gdy będę następnym

    Nie będą naliczane. Możesz spłacić następnym razem. Pamiętaj jedynie aby
    wyrównać różnicę w kapitale przed wygenerowaniem kolejnego wyciągu. Inaczej
    spłata w pierwszej kolejności pójdzie na prowizje i odsetki wykazane na
    kolejnym wyciągu.

  • 3. Data: 2010-03-15 19:00:00
    Od: Tomek <n...@n...no>

    On 15.03.2010 19:42, MarekZ wrote:
> [...]
    > wyrównać różnicę w kapitale przed wygenerowaniem kolejnego wyciągu.
    > Inaczej spłata w pierwszej kolejności pójdzie na prowizje i odsetki

    Dzięki.

  • 4. Data: 2010-03-15 23:47:55
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-03-15 19:39, Tomek wrote:
> [...]
    > odetki od tej różnicy. Czy od tych odsetek będą naliczane dalsze odsetki
    > do czasu całkowitej spłaty, czy mogę je spłacić dopiero gdy będę

    Przez powyzszy tekst przeswituje mi jedno...
    O ile masz karte w typowym banku to zdajesz sobie sprawe ze odsteki
    dostaniesz od calego zadluzenia i od tego dopiero odejma to co wplaciles?
    Brak odsetek to przywilej ktorego bank udziela za splacenie *calosci*
    zadluzenia. Niesplacenie nawet kilku gr powoduje naliczenie odsetek od
    calosci.
    Jest tylko kilka bankow ktore wylamuja sie z tej zasady i nalicza ci
    proporcjonalnie do niesplaconej czesci - ale nie podales jaka to kk.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2010-03-16 02:05:35
    Od: Tomek <n...@n...no>

    On 16.03.2010 00:47, darnok wrote:

> [...]
    > Jest tylko kilka bankow ktore wylamuja sie z tej zasady i nalicza ci
    > proporcjonalnie do niesplaconej czesci - ale nie podales jaka to kk.

    Karta KIS. Masz rację. Trudno, co zrobić.

    Z regulaminu:
    "Bank bez odrębnej dyspozycji Klienta nalicza odsetki od kwot wszystkich
    Transakcji w wysokości określonej w Tabeli Oprocentowania za każdy dzień
    kalendarzowy, zaczynając od dnia zaksięgowania Transakcji w Banku, do
    dnia zaksięgowania całkowitej spłaty Zadłużenia. Odsetki od Transakcji
    bezgotówkowych nie są pobierane, jeśli Zadłużenie zostało spłacone przed
    upływem terminu dnia spłaty wskazanego na Wyciągu."

  • 6. Data: 2010-03-24 14:47:17
    Temat: [OT] Re: Pytanie o kk i odsetki od odsetek
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    > bezgotówkowych nie są pobierane, jeśli Zadłużenie zostało spłacone przed
    > upływem terminu dnia spłaty wskazanego na Wyciągu."

    Tak. Niestety prawda.

    Dodam jeszcze tylko, że jeśli ja nie używam karty, a mam tam 2 zł opłaty
    miesięcznej, to powstaje
    zadłużenie na nieczynnej karcie, które jeśli nie przekroczy 10 zł to nie muszę
    spłacać od razu.
    Ale to jednak już OT.

    Feromon