  • 11. Data: 2010-02-18 10:42:48
    Temat: [OT]Re: Wypłatagotówki nie mając absolutnie nic przy sobie
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.02.2010 10:11), r...@p...onet.pl wrote:

    > To odpada, bo bilet kolejowy kupiony przez internet jest ważny tylko z
    > dokumentem tożsamości.

    Swoją drogą - po cholerę drukować ten bilet, nie wystarczyłoby mieć
    dokument tożsamości? W końcu konduktor ma w zeszyciku listę biletów
    elektronicznych i porównuje w nim dokument z czymśtam (pewnie z numerem
    dokumentu).

    p. m.

  • 12. Data: 2010-02-18 10:48:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 11:42:48 +0100, mvoicem napisał(a):

    > Swoją drogą - po cholerę drukować ten bilet

    Czasami przydaje się do rozliczenia np delegacji ;)

    Xenocide

  • 13. Data: 2010-02-18 11:01:28
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

> [...]
    > dokument tożsamości? W końcu konduktor ma w zeszyciku listę biletów
    > elektronicznych i porównuje w nim dokument z czymśtam (pewnie z numerem

    Przeczytaj pierwszy post :)

    k.

  • 14. Data: 2010-02-18 11:04:02
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Albo tak:
    > Czy można w WU przelewem z własnego konta po zalogowaniu się przez
    > internet,
    > opłacić przekaz, podając w tytule przelewu hasło, a następnie go
    > odebrać?;)
    >
    > --

    NIe wiem, ale zdaje się, że można w Citibanku. "Nadajesz" przelew pocztowy
    online -> Operację potwierdzasz telepinem -> Odbierasz kasę.

    k.

  • 15. Data: 2010-02-18 11:06:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.02.2010 11:48), xbartx wrote:

    > Czasami przydaje się do rozliczenia np delegacji ;)

    Miałem na myśli - po co PKP wymaga od nas drukowania tego biletu, skoro
    i bez tego mają wszystkie dane do sprawdzenia czy zapłaciłem za bilet
    czy nie.

    Np. zamiast się tłuc do kas, nie wychodząc z knajpy otwieram laptopa i
    kupuję bilet, tyle że teraz muszę szukać (w obcym mieście) gdzie ja go
    mogę wydrukować ....

    p. m.

  • 16. Data: 2010-02-18 11:40:36
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    xbartx wrote:

    > Czasami przydaje się do rozliczenia np delegacji ;)

    przyjzyj sie dokladnie temu wydrukowanemu biletowi z pkp-intercity,
    to zobaczysz, ze nie jest on faktura vat, ani paragonem fiskalnym
    jak ten z kasy i zeby to rozliczyc musisz wydobyc od pkp fvat ;)

  • 17. Data: 2010-02-18 11:44:58
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 12:40:36 +0100, Paweł napisał(a):

    > przyjzyj sie dokladnie temu wydrukowanemu biletowi z pkp-intercity, to
    > zobaczysz, ze nie jest on faktura vat, ani paragonem fiskalnym jak ten z
    > kasy i zeby to rozliczyc musisz wydobyc od pkp fvat ;)

    A czy wiesz, jakie warunki musi spełniać bilet aby mógł zastąpić fakturę
    VAT? Jak się dowiesz to "przyjzyj sie dokladnie temu wydrukowanemu
    biletowi z pkp-intercity"

  • 18. Data: 2010-02-18 11:49:12
    Od: r...@p...onet.pl

    > Swoją drogą - po cholerę drukować ten bilet, nie wystarczyłoby mieć
    > dokument tożsamości?

    Mając dokument tożsamości można iść do oddziału banku i wypłacić gotówkę ze
    swojego konta, rozmawiamy o możliwej sytuacji losowej, gdy nie ma się przy
    sobie dokumentów.

  • 19. Data: 2010-02-18 11:58:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 12:06:58 +0100, mvoicem napisał(a):

> [...]
    >
    > Np. zamiast się tłuc do kas, nie wychodząc z knajpy otwieram laptopa i
    > kupuję bilet, tyle że teraz muszę szukać (w obcym mieście) gdzie ja go

    Nie no ja rozumiem i też uważam, że dokument jakiś powinien starczyć.
    Usługa dopiero się rozwija, więc może to się w końcu dopracuje i dotrze.
    Na tym bilecie drukuje się jakiś taki kod i ostatnio myślałem, że może
    tylko konduktor czytnikiem machnie i już, ale nic takiego nie nastąpiło,
    więc na razie lipa.

    Xenocide

  • 20. Data: 2010-02-18 12:23:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.02.2010 12:58), xbartx wrote:

    > Nie no ja rozumiem i też uważam, że dokument jakiś powinien starczyć.
    > Usługa dopiero się rozwija, więc może to się w końcu dopracuje i dotrze.

    Rozwija się i zwija jednocześnie. Od niedawnych reform nie można kupić
    biletu na TLK (rzekomo z powodu jakiejś decyzji UKOiKu).

    p. m.