  • 1. Data: 2004-08-18 15:48:43
    Temat: ciekawe pytanie
    Od: "john" <k...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów
    Chciałbym sobie otworzyć konto za granicą, jednak słyszałem, że od jesieni
    osoby, które nie podpisały umowy z bankiem będą mieli problemy aby wypłacic
    pieniadze z bankomatu. Czy jesli bede mial konto w HSBC i oni dasza mi karte
    to nie bede mogl pobrac pieniedzy z bankomatow, np. PKO?
    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 2. Data: 2004-08-18 16:01:07
    Temat: [OT]Re: ciekawe pytanie
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    john wrote:

    > Witam wszystkich grupowiczów
    > Chciałbym sobie otworzyć konto za granicą[...]

    nie prawda!
    pytanie wcale nie ciekawe!
    przeczytaj netykiete!

    --
    rufio.pzdr();

  • 3. Data: 2004-08-18 16:40:54
    Temat: Re: [OT]Re: ciekawe pytanie
    Od: "john" <k...@w...pl>

    Oczywiscie pytanie jest malo ciekawe dla kogos kogo nie interesuja
    pieniadze. Moja pytanie dotyczy praktycznego wykorzystania
    kont offshore. Jesli ktos zna odpowiedz to prosze aby sie odezwal
    bez glupich komentarzy osob ktore nie maja nic ciekawego do powiedzenia.

    Dla rufio nie uwarzam, zebym przekroczyl ktorys z punktow netykiety,
    moje pytanie dotyczy tematow o ktorych sie tutaj pisze.
    W koncu to jest grupa milosnikow bankowosci czy tak.

    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 4. Data: 2004-08-18 18:07:17
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Byłoby w porządku, gdybyś w tytule posta zawarł coś o jego temacie. Z dwóch
    powodów: aby łatwiej zauważyli go ci, których temat ciekawi, zaś nie
    zajmowali się nim ci, których nie interesuje, oraz - drugi powód - aby
    łatwiej było tym, którzy kiedyś w przyszłości będą szukać coś na dany
    temat - a tak, to gugiel wyrzuca jakieś 3800 wątków.
    Dodatkowo, twoja odpowiedź na słuszną uwagę ruf10 była niegrzeczna, ale to
    mnie nie dziwi gdyż często zdarza się, że osoby niechlujnie formułujące
    swoje wypowiedzi, np. "osoby (...) będą mieli", są źle wychowane. Ty uważasz
    przy tym zapewne, że odwiedzający tę grupę są idiotami należącymi do grupy
    docelowej reklam "Mango", skoro takim "sprytnym" tytułem usiłujesz zwrócić
    uwagę publiczności na swoje pytanie. Jednak jesteś w błędzie.

    T.

  • 5. Data: 2004-08-18 18:29:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > docelowej reklam "Mango", skoro takim "sprytnym" tytułem usiłujesz zwrócić
    > uwagę publiczności na swoje pytanie. Jednak jesteś w błędzie.

    Święte słowa :-) Dlatego w ramach walki z "chamstwem i drobnomieszczaństwem"
    proponuję nie odpowiadać na "ciekawe" pytanie. Niech sobie cwaniaczek
    pogoogluje skoro słowo "kultura" nic mu nie mówi.

  • 6. Data: 2004-08-18 19:13:48
    Od: "john" <k...@w...pl>

    Przepraszam wszystkich za moje zachowanie. Mam nadzieje, ze mnie
    jeszcze nie skresliliscie i w przyszlosci dacie mi jeszcze jedna szanse.
    Łukasz

  • 7. Data: 2004-08-18 19:35:39
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Skowi:

    > Nawet widać postępy, bo nie odpowiedziałeś nad postem :)

    to raczej dzieło przypadku, niż postęp - wyciął wszystko, więc nie mógł
    napisać ani pod, ani nad ;)))

    zbyszko janke

  • 8. Data: 2004-08-18 19:36:25
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    john wrote:
> [...]
    > szanse.

    Nawet widać postępy, bo nie odpowiedziałeś nad postem :)

    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 9. Data: 2004-08-18 21:54:25
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    janke wrote:
    > Skowi:

    > to raczej dzieło przypadku, niż postęp - wyciął wszystko, więc nie
    > mógł napisać ani pod, ani nad ;)))

    Chciałem być subtelny i delikatnie dać do zrozumienia, ale wszystko
    popsułeś! ;)

  • 10. Data: 2004-08-18 22:02:08
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > /.../ ale wszystko
    > popsułeś! ;)

    wiem, wiem, nie załapałem, nie pierwszy raz zresztą ;(

    ale - pomijając to - zobaczmy - oto jak grupa oddziaływuje terapeutycznie:

    siła w pbb ogromna :)

    zbyszko