  • 1. Data: 2008-02-05 11:57:07
    Temat: [citibank] Czy tylko ja mam tam konto?
    Od: "slawek" <s...@n...net>

    Odkąd zmienili nowy wygląd strony to nie działa mi pobieranie historii
    tranzakcji.
    Wyświetla się komunikat że jest problem i że mam spróbować później ale trwa
    to już kilka tygodni.
    Zawsze pobierałem informacje o wpłatach/wypłatach na konto z poprzedniego
    dnia w formacie CSV a teraz nie wyobrażam sobie
    jak mielibysmy sprawdzać ręcznie kilka tysięcy wpłat.
    Jak zgłosiliśmy to około 18 stycznia to nie zdołali tego naprawić do dnia
    dzisiejszego.
    Czy ktoś korzysta z tej opcji i też wam to nie działa?

    Wogóle to jak coś nie działa u nich i informujemy o problemie aby to
    naprawili to mam wrażenie że robią jakąś łaskę jakby
    to tylko dla nas robili.
    Totalna olewka.
    Czy faktycznie tylko ja korzystam z tych opcji jak
    - Importowanie tranzakcji
    - pobieranie historii tranzakcji?

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2008-02-05 12:39:32
    Temat: Re: [citibank] Czy tylko ja mam tam konto?
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "slawek" <s...@n...net> wrote in message
    > Odkąd zmienili nowy wygląd strony to nie działa mi pobieranie historii
    > tranzakcji.

    Stary, dokladnie znam twoj bol.
    U mnie jako u chyba jedynego klienta nie dzialal podglad przyszlych
    przelewow. Infolinia zlewala, biuro obslugi (to, do ktorego sie wysyla
    wiadomosci z wewnatrz konta) zlewalo, dopiero gdy napisalem do Gazety
    Wyborczej to udalo sie skontaktowac z kims kompetentnym, dzieki czemu
    udalo sie poprawic ta funkcjonalnosc, ale nie udalo sie zmienic mojego
    zdania i z konta oszczednosciowego zrezygnowalem i nie zamierzam nigdy
    wracac.

    Proponuje -- zadzwon na infolinie, napisz wiadomosc wewnetrzna, jak nie
    zadziala -- pisz do gazety wyborczej, dzial gospodarka.

    > Wogóle to jak coś nie działa u nich i informujemy o problemie aby to
    > naprawili to mam wrażenie że robią jakąś łaskę jakby
    > to tylko dla nas robili.
    > Totalna olewka.

    Tak, dokladnie tak, odnosi sie wrazenie, ze osoba na infolinii wie
    wszystko najlepiej, a klient tylko cos brzeczy...

  • 3. Data: 2008-02-05 14:59:33
    Temat: [OT]Re: [citibank] Czy tylko ja mam tam konto?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    slawek wrote:

    > Czy faktycznie tylko ja korzystam z tych opcji jak
    > - Importowanie tranzakcji
    > - pobieranie historii tranzakcji?

    Myślę że cała reszta korzysta z historii transakcji zamiast historii
    tranzakcji i im to działa :).

    BP MSPANC

    m.

  • 4. Data: 2008-02-05 19:32:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    slawek napisał(a):
    > Wogóle to jak coś nie działa u nich i informujemy o problemie aby to
    > naprawili to mam wrażenie że robią jakąś łaskę jakby
    > to tylko dla nas robili.

    Dzisiaj dzwoni do mnie Citi z zapytaniem dlaczego rezygnuje z konta. No
    to wyjasnilem, ze odmowili mi podniesienia limitu na KK, wiec zamykam
    konto. Marktingowy belkot odbil sie ode mnie i wreszcie otrzymalem
    pytanie "to co mozemy zrobic zeby pan z nami zostal?". Odpowiedzialem,
    ze jak mnie calkowicie zwolnicie z oplat za konto to wycofam rezygnacje.
    Na takie poswiecenie bank nie mogl isc, wiec zaproponowano mi... zmiane
    konta Direct (ktore pani nazywala eKontem, czyzby przejmowali
    pracownikow z mBanku ? tu tlumaczy "nowa jakosc" teleobslugi Citi) na
    CitiOne. Argumentem, ktory mial mnie przekonac mialy byc... DARMOWE
    PRZELEWY. Na moje stwierdzenie, ze przeciez teraz tez mam darmowe, pani
    powiedziala, ze faktycznie mam racje ( LOL#1 ). W dodatku nowe konto
    mialbym darmowe ale musialbym placic za karte (LOL#2). Odpowiedzialem,
    na to ze przeciez teraz wszystko mam darmowe w tym i karte, wiec "chce
    mnie pani zatrzymac gorsza propozycja niz ta, ktora mam dotychczas?".
    Pani (przynajmniej bez marketingowego belkotu) przyznala mi racje i
    powiedziala, ze moge wycofac rezygnacje do konca okresu wypowiedzenia.

    Citibankowi gratulujemy determinacji w utrzymywaniu klienta.

    Odnosnie KK i zlozonej reklamacji nawet nikt do mnie zadzwonil.

    Dodam tylko, ze jak w Millenium wczoraj zamienialem jedna karte na inna
    (MC na AmExa) to dzisiaj mialem telefon, ze dostane AmExa za 0 zl, a
    przy okazji nie musze rezygnowac z MC i tez bede go mial darmowego
    (pomimo tego ze mi go juz zabrali i przecieli w oddziale to dostane
    nowego). W dodatku dano mi do zrozumienia, ze nie bedzie zadnego
    problemu z przedluzeniem karty na kolejny rok, bez oplaty rocznej.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-02-05 19:53:12
    Od: " " <y...@g...pl>