  • 11. Data: 2009-02-06 18:54:26
    Temat: Re: odsetki z Killera
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2c3bf026-ab1d-4a1a-91b0-1974055e4305@r15g2000pr
    d.googlegroups.com...

    > zobacz sam w źródle strony
    > https://e-wniosek.pocztowy.pl/lokaty-online/index.ph
    > na samym dole - linia 179, kolumna 32

    > co ty na to?

    Mówisz o tym :)

    "<?php echo date('Y'); ?>" ?

    Trochę mało tego kodu, aby wyciągnąć na jego temat jakiekolwiek wnioski,
    błędy każdemu się zdarzają.
    Ten powoduje tylko tyle, że po znaczku (c) aktualnego roku nie widzisz :)

  • 12. Data: 2009-02-06 21:06:24
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 6 Lut, 19:54, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote:

    > Trochę mało tego kodu, aby wyciągnąć na jego temat jakiekolwiek wnioski,
    > błędy każdemu się zdarzają.

    tak?
    to podaj przykład innej strony banku ( może rozszerzmy to do
    instytucji finansowej), która:

    a) jest zrobiona w PHP
    b) w kodzie strony są widoczne niesparsowane fragmenty języka
    skryptowego

    skoro twierdzisz, że błędy zdarzają każdemu, to zakładam, że potrafisz
    uzasadnić to przykładem

    --
    plusz

  • 13. Data: 2009-02-06 21:13:51
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 6 Lut, 19:51, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Przepraszam za wprowadzenie w blad, pomylilem z innym temate odnosnie
    > killera

    zdarza się - byle nie za często, bo powoduje to zupełnie niepotrzebny
    ruch na grupach

    > Zawsze jednak twierdze ze najbardziej pewne informacji to spytac u
    > zrodla...

    ja twierdzę, że na grupie też dobrze spytać, o ile odpowiadają osoby,
    które mają coś do powiedzenia :)

    --
    plusz

  • 14. Data: 2009-02-06 21:23:15
    Od: plusz <p...@g...com>

> [...]
    r15g2000prd.googlegroups.com...

    > Trochę mało tego kodu, aby wyciągnąć na jego temat jakiekolwiek wnioski,

    a swoją drogą - widzę, że "wymiatasz" w PHP :)
    to może wyjaśnij jak taki błąd mógł powstać - no i może potrafisz go
    powtórzyć?

    --
    plusz

  • 15. Data: 2009-02-06 21:44:26
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > błędy każdemu się zdarzają.

    > tak?
    > to podaj przykład innej strony banku ( może rozszerzmy to do

    Masz coś przeciwko PHP ? Bo co, jest darmowy? W najnowszych wersjach można
    tworzyć w pełni obiektowe oprogramowanie, posiada wsparcie dla wielu baz
    danych, a skrypty preinterpretowane są wykonywane naprawdę szybko.

    A wracając do pytania jeśli niektóre używają, to raczej się tym nie chwalą.
    Podobnie jak żaden bank nie informuje, w jaki sposób działa jego system, bo
    to zmniejsza bezpieczeństwo systemu.

    Może rozszerzymy pytanie ile poważnych instytucji korzysta z Apache, zamiast
    IIS, czy serwerów np. pracujących pod linuxem, czy freebsd, zamiast na
    serwerach z oprogramowaniem microsoftu? To, że za oprogramowanie ze stajni
    billa trzeba płacić, wcale się nie przekłada na to, że jest ono
    bezpieczniejsze, czy też zawiera mniej błędów.

    > b) w kodzie strony są widoczne niesparsowane fragmenty języka
    > skryptowego

    fragment,

    > skoro twierdzisz, że błędy zdarzają każdemu, to zakładam, że potrafisz
    > uzasadnić to przykładem

    No wiesz, w odróżnieniu np. od polbanku te strony jednak działają.

  • 16. Data: 2009-02-06 21:52:34
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > a swoją drogą - widzę, że "wymiatasz" w PHP :)
    > to może wyjaśnij jak taki błąd mógł powstać - no i może potrafisz go
    > powtórzyć?

    np.

    echo "<?php echo date('Y'); ?>";

  • 17. Data: 2009-02-06 21:53:14
    Temat: [OT] Re: odsetki z Killera
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

    > Masz coś przeciwko PHP ? Bo co, jest darmowy?

    Nie, bo jest bezwartościowy ;-)

    Wiesz co oznacza skrót PHP ?

    Jak nie, to się dowiedz a na pewno zrozumiesz
    czemu nie pasuje to miejsc którym sie ufa ;-)

    Pozdrawiam,

    --
    Michał

  • 18. Data: 2009-02-06 22:06:25
    Temat: Re: [OT] Re: odsetki z Killera
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Michał Kurowski" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, bo jest bezwartościowy ;-)

    Ponieważ? Wiesz na czym działało przez długie lata np. allegro?
    Słyszałeś aby choć raz wyciekły z niego jakieś dane?

    > Wiesz co oznacza skrót PHP ?

    Gdy ta nazwa powstała, ten język był całkowicie czymś innym. Od tego
    czasu jego kod został napisany całkowicie od nowa.

    > Jak nie, to się dowiedz a na pewno zrozumiesz
    > czemu nie pasuje to miejsc którym sie ufa ;-)

    No wiesz, ja pamiętam czasy gdy super hiper serwer microsoftu padał jak
    mucha po puszczeniu niewinnego trochę dłuższego niż normalnie pinga.

  • 19. Data: 2009-02-06 22:16:17
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 6 Lut, 22:44, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote:
    > Masz coś przeciwko PHP ? Bo co, jest darmowy?

    Źle zrozumiałeś pytanie
    nie dotyczyło ono PHP, które bardzo lubię i dziwię się, że niektóre
    firmy zaprzęgają do pracy javę mając do zrobienia proste strony.

    Chodziło mi raczej o to, abyć jakoś potwierdził, że to co piszesz ma
    związek z rzeczywistością

    napisałeś:
    "błędy każdemu się zdarzają. "

    wg mnie nie jest to zdanie prawdziwe, ale nie chcę stwierdzić, że się
    mylisz, więc poprosiłem o przynajmniej jeden przykład tak banalnego i
    oczywistego błędu na stronie instytucji finansowej. Gdybym był
    dociekliwy i sprawdził definicję słowa "każdemu", w zasadzie
    wskazałbym jedną instytucję która takiego błędu nie popełniła i tym
    samym obaliłbym Twoje stwierdzenie. Ale wolę, abyś to ty uzasadnił
    wypowiedź i napisał, jaka inna instytucja pozwoliłaby sobie na
    wypuszczenie czegoś takiego do sieci?

    co do błędu.
    wg mnie powstał inaczej - no ale jeśli jakiś programista wpisałby:
    echo "<?php echo date('Y'); ?>";

    świadczyłoby to o kompletnej ignorancji i o tym, że nie zna PHP, a
    jedynie kopiuje czyjeś kawałki kodu. Wtedy jest to możliwe.
    A więc potwierdza to moje stwierdzenie, że na podstawie tych
    kilkunastu znaków mogę określić poziom osoby tworzącej kod.

    Dodam jeszcze, że z kodu łatwo wywnioskować, że tworzony był w
    Dreamweaverze oraz, że programista miał małe pojęcia do czego służą
    deklaracje Doctype oraz jak używać Keywords.

    BTW. ciekawe, że ten kod PHP nie wyświetla się na stronie

    --
    plusz

  • 20. Data: 2009-02-06 22:16:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 22:53:14 +0100, Michał Kurowski napisał(a):

    > Nie, bo jest bezwartościowy ;-)
    >
    > Wiesz co oznacza skrót PHP ?
    >
    > Jak nie, to się dowiedz a na pewno zrozumiesz
    > czemu nie pasuje to miejsc którym sie ufa ;-)

    Bardziej nie ufasz literce 'P' czy 'H'?

    (tak głupiego argumentu przeciwko PHP jak jego nazwa mająca kilkanaście
    lat jeszcze nie słyszałem)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl