  • 21. Data: 2005-08-11 21:59:05
    Temat: [OT] Re: przelew z PKO do Inteligo
    Od: trainer <t...@p...org>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Misiu, nie drzyj się.

    Witaj,
    a tak przy okazji - to pamietam jak po obnizce emaxa wywiazała sie
    krótka dyskusja po której miales się zająć SFI, i jestem ciekaw jak poszło?
    jeżeli chodzi o mnie to mam 2 papiery - DWS konwergencji od konca maja i
    od tego czasu annualizowana stopa wzrostu wynosi 9,1% (a miesiąc temu
    było jeszcze więcej, ale trend opadł)
    i mój czarny kon CITI Zrównoważony - od 7 lipca inwestycja przyniosła
    prawie 39% (oczywiscie w przeliczeniu na 365dni)
    ciekaw jestem jak tam poszło tobie, ew. innym

    pozdro
    trainer

  • 22. Data: 2005-08-12 09:01:42
    Temat: Re: [OT] Re: przelew z PKO do Inteligo
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    trainer napisał(a):

    > a tak przy okazji - to pamietam jak po obnizce emaxa wywiazała sie
    > krótka dyskusja po której miales się zająć SFI, i jestem ciekaw jak poszło?

    Uruchomiłem, pobawiłem się najpierw nabywaniem, konwertowaniem,
    sprzedawaniem itepe na bardzo niskie kwoty. Następnie przeżyłem szok,
    jak listonoszka przytaszczyła torbę potwierdzeń. ;-)

    Wszystko szło do góry, no to zainwestowałem całość w Skarbiec WAGA. No i
    nadeszła korekta. :-)
    Na pierwszy dzień poszło sporo w dół, na szczęście następnego odbiłem
    sobie straty i zyskałem kilka PLNów, przekonwertowałem do Skarba
    Gotówkowego i czekam na dobre czasy dla akcyjnych albo hybrydowych.

    Więc generalnie zachwycony nie jestem. Akurat musiało walnąć, jak
    zakupiłem udziały. :-)

    Zastanawiam się w którym funduszu trzymać środki gdy akcyjne i hybrydowe
    lecą na dół / są niepewne... Gotówkowy idzie do góry, ale w tempie
    porównywalnym z rachunkiem oszczędnościowym...