  • 21. Data: 2004-11-18 13:53:25
    Temat: Re: SKOK na kase
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Co nie zmienia faktu, że osobom o mało lewicowym światopoglądzie może
    > się nie podobać, nieprawdaż?

    Prawdaż. Nieprawdaż.
    Jestem osobą o "mało lewicowym światopogladzie" i mnie się Polityka podoba.
    A czy ty przypadkiem nie mylisz lewicowości z powiedzmy liberalizmem?
    Bo jak Polityka jest lewicowa, to ja jestem Che-Guevara :-)
    Ja napisałem, że _IMO_ jest to najlepszy tygodnik...i tylko tyle.

    Jacek

  • 22. Data: 2004-11-18 14:12:00
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-18 14:43, kiedy Lelek napisał(a) co
    następuje:

    > Tak z ciekawosci...ktory tygodnik opinii Ci sie podoba, bo chyba nie
    > "Wprost"?

    Gdybym naprawdę musiał (w obliczy bezpośredniego zagrożenia mojego życia
    i zdrowia) to bym wybrał wprost (dla Sawki). Na szczęście nie muszę i
    tygodników nie czytam. Nie widzę zastosowania.
    Żeby była jasność, nie przeszkadza mi jeśli ktoś czyta Politykę, Wprost
    Newsweek albo Niedzielę. Natomiast irytują mnie przejawy myślenia
    autorytarnego, zakładające, że jak nam się jakieś czasopismo podoba, to
    i innym powinno.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 23. Data: 2004-11-18 14:14:20
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-18 14:53, kiedy Jacek napisał(a) co
    następuje:

    > Ja napisałem, że _IMO_ jest to najlepszy tygodnik...i tylko tyle.

    A ja napisałem, że to podobanie nie jest obowiązkowe... i nic więcej.
    A jako liberalny konserwatysta, świadom tego czym się różni od
    konserwatywnych liberałów nie mylę liberalizmu z lewicowością.

  • 24. Data: 2004-11-18 15:02:06
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > A ja napisałem, że to podobanie nie jest obowiązkowe... i nic więcej.

    Nie pozostaje mi nic innego jak się tylko z tą myślą zgodzić, chociaż Twoja
    pierwsza odpowiedź miała inny sens. A nawet powiedziałbym ładunek semantyczny :-
    )

    Jacek

  • 25. Data: 2004-11-18 15:09:22
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-18 16:02, kiedy Jacek napisał(a) co
    następuje:

    > Nie pozostaje mi nic innego jak się tylko z tą myślą zgodzić, chociaż Twoja
    > pierwsza odpowiedź miała inny sens. A nawet powiedziałbym ładunek semantyczny :-
    > )

    Jak na Polesiu przed wojną wydawano dziewczynę za mąż, to matka onej
    mówiła do kawalera: "nie szukaj, czego nie znajdziesz".

  • 26. Data: 2004-11-18 15:20:31
    Od: "Jacek " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(a):
    Twoja
    > :-
    > >
    > Jak na Polesiu przed wojną wydawano dziewczynę za mąż, to matka onej
    > mówiła do kawalera: "nie szukaj, czego nie znajdziesz".

    Urocze :-)
    Ale gdybyś mi w krótkich żołnierskich słowach wjaśnił jak to się wiąże z moim
    postem, byłbym wdzięczny.

    Jacek
    Któremu zdarza się czasami widzieć różnicę pomiędzy implikacją ("Jeżeli...to..
    ") a prostym stwierdzeniem faktu ("Yayco jest dowcipnym, konserwatywnym
    liberałem").

  • 27. Data: 2004-11-18 15:33:54
    Temat: [OT]: SKOK na kase
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-18 16:20, kiedy Jacek napisał(a) co
    następuje:

    > Ale gdybyś mi w krótkich żołnierskich słowach wjaśnił jak to się wiąże z moim
    > postem, byłbym wdzięczny.

    Odniosłem wrażenie, że znalazłeś w moim poście coś, czego tam wcale nie
    miało być. Ale może być, że część winy sam ponoszę, bo o lewicowości
    było gdzie indziej, a mnie wiatr dzisiejszy w głowie zawrócił.
    Zresztą ja się nie znam, bo Polityce wiem zwykle z drugiej ręki. Ale
    jakoś ciągle mi się we głowie telepie, że liberalne pismo, to by nie
    brało (zwracam uwagę na czas przeszły, choć nie taki wcale dawny) strony
    elektryka z Żyrardowa (nie mylić z gdańskim), ani też nie lansowało by
    tej tam... kobiety, na prezydenta. O samym prezydencie też warto
    pamiętać, bo to umysł nieprzeciętny, chociaż magistersko nieukończony.
    Już tydzień mija jak się zastanawiam, czym jest "zamach majowy, bez
    zamachu". Mnie wychodzi, że majem - pięknym miesiącem, ale obawiam się
    że jest to nadinterpretacja, naznaczona starczą tęsknotą za wiosną. Ale
    i tak wolę to niż powstanie listopadowe bez powstania.

    Mam nadzieję, że te uwagi wyczerpią wątek.

  • 28. Data: 2004-11-18 16:32:57
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > W dzisiejszej polityce jest raport - jeszcze nie czytalem, Ale bardzo
    > negatywny z tego co przejrzalem

    a wczoraj był zwiastun na tvn24.
    mówili że ustawe antylichwiarską wylobbowały sobie skoki na pochybel bankom

    --
    rufio.pzdr();