  • 41. Data: 2004-08-23 09:13:28
    Temat: Re: Co sądzicie o Inteligo?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A co jest od niedawna na południu od Warszawy?

    Nie co, tylko kto ;-) Ano ten kolega, co to "stolica" wielkimi literami
    pisuje ;-) Najwidoczniej po przybyciu do "STOLICY" ze swojej rodzinnej wsi,
    nie wyszedł jeszcze z podziwu dla cudów tego miasta i spontanicznie dzieli
    sie swoim zachwytem z grupą ;-)))

  • 42. Data: 2004-08-23 10:12:58
    Od: "Dariusz Nowak" <b...@g...pl>

    Należy jeszcze dodać: STOLICA POŁNOCNO-WSCHODNIEJ POLSKI i jesteśmy w
    domu...

  • 43. Data: 2004-08-23 10:15:53
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-23 11:05, kiedy Twastara napisał(a) co
    następuje:

    > A co jest od niedawna na południu od Warszawy?

    Szło mi o to, że może Ty...
    Ale jak nie, to nie ma sprawy.

  • 44. Data: 2004-08-23 10:17:52
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-23 11:13, kiedy Glenn napisał(a) co
    następuje:

> [...]
    > nie wyszedł jeszcze z podziwu dla cudów tego miasta i spontanicznie dzieli

    Sam bym tego równie bezpośrednio nie ujął, ale to tylko przez wyższe
    salonowe wykształcenie, które mi nie pozwala.
    Dziękuję za wykładnię

  • 45. Data: 2004-08-23 10:25:33
    Od: "Twastara" <T...@U...pl>

    Rozumiem, ze leczycie jakieś kompleksy.... Ale wypominać mi, że piszę o
    WARSZAWie z wielkich liter w sierpniu, w 60 rocznicę POWSTANIA trzeba mieć
    tupet i super bezmyślność.

  • 46. Data: 2004-08-23 10:34:35
    Temat: [OT STOLICA ;-) ]Re: Co sądzicie o Inteligo?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Rozumiem, ze leczycie jakieś kompleksy....

    No chyba Ty leczysz :-)

    >Ale wypominać mi, że piszę o
    > WARSZAWie z wielkich liter w sierpniu, w 60 rocznicę POWSTANIA trzeba mieć
    > tupet i super bezmyślność.

    O rany - wytoczyłeś armaty patriotyczne tylko po to, żeby bronić
    "stołecznej" wyższości? No to Ci przypomnę (bo może nie wiesz), że
    przedwojenna Warszawa niestety nie istnieje, zarówno w wymiarze materialnym
    jak i ludzkim. Obecny jej wygląd, jak i poziom składu ludnościowego własnie
    świetnie niechcący zobrazowałeś. Tenże poziom jest reprezentowany przez PKiN
    oraz tego typu wypowiedzi, jak Twoja. Dla mnie EOT.

  • 47. Data: 2004-08-23 10:35:23
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-23 12:25, kiedy Twastara napisał(a) co
    następuje:

    > Rozumiem, ze leczycie jakieś kompleksy.... Ale wypominać mi, że piszę o
    > WARSZAWie z wielkich liter w sierpniu, w 60 rocznicę POWSTANIA trzeba mieć
    > tupet i super bezmyślność.

    Trochę mi to wygląda na interpretatio post factum (wcale on nie tłumaczy
    nazwania Warszawy "pierwszym" miastem), ale jeżeli istotnie taki był
    Twój motyw, to w porządku.
    A co do kompleksów... Myślę, że nawet jeśli się tutaj (sic!) urodziłeś,
    i nie mieszkasz w jednej z dzielnic, w których się żyto przebija na
    trawnikach, nie powinieneś diagnozować innych, być może starszych, albo
    i bardziej zakorzenionych.
    yayco (zasadniczo - choć nie od urodzenia - z Kamionka, ale aktualnie
    przeflancowany na Grochów)

  • 48. Data: 2004-08-23 10:39:43
    Od: "Dariusz Nowak" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Twastara" <T...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > WARSZAWie z wielkich liter w sierpniu, w 60 rocznicę POWSTANIA trzeba mieć

    Stolyca, która łupi nas po dupach i okrada z podatków? - my taką stolycę w
    dupie mamy

    Twój tupet - do dopiero tupet. Feudalizm się Tobie podoba?

    Może by tak Warsiawka również z dużych liter pisała o innych miastach, które
    równie wielka krzywda spotkała, pisała. Ależ skąd, z PeKiNu- co najwyżej
    Otwock.. sorry, jeszcze Mazury widać

  • 49. Data: 2004-08-23 10:46:31
    Temat: [OT] stolica
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-23 12:39, kiedy Dariusz Nowak
    napisał(a) co następuje:

    > Stolyca, która łupi nas po dupach i okrada z podatków? - my taką stolycę w
    > dupie mamy

    Gratuluję rozmiaru...
    Pragnę też dodać, że Sejm trzymamy na ulicy Wiejskiej

    > Twój tupet - do dopiero tupet. Feudalizm się Tobie podoba?

    Nie wiem czy jemu, ale mnie się feudalizm podoba bardzo, tylko nie wiem
    w czym go dostrzegasz. Wskaż mi łaskawie, bom ciekaw...

    > Może by tak Warsiawka również z dużych liter pisała o innych miastach, które
    > równie wielka krzywda spotkała, pisała. Ależ skąd, z PeKiNu- co najwyżej
    > Otwock.. sorry, jeszcze Mazury widać

    Niezależnie od (być może nie do końca chwalebnego) pochwalania własnego
    miasta, Twastara innych miast nie obrażał. Też byś mógł sobie tego także
    oszczędzić. Choćby po to aby on nie miał racji.
    No i gratuluję wycieczki na 30 piętro. Nigdy jakoś się nie wybrałem.

  • 50. Data: 2004-08-23 10:48:22
    Temat: Re: [OT STOLICA ;-) ]Re: Co sądzicie o Inteligo?
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-23 12:34, kiedy Glenn napisał(a) co
    następuje:

    >Obecny jej wygląd, jak i poziom składu ludnościowego własnie
    > świetnie niechcący zobrazowałeś. Tenże poziom jest reprezentowany przez PKiN
    > oraz tego typu wypowiedzi, jak Twoja. Dla mnie EOT.

    Nie uogólniaj, jeśli łaska.