  • 1. Data: 2002-07-29 21:12:25
    Temat: [OT?] Standardy poufności w OFI ING
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    Dostałem właśnie list polecony od Otwartego Funduszu Inwestycyjnego ING z
    PINem do autoryzacji zleceń telefonicznych.

    Na kopercie taka profesjonalna naklejka:
    'Security seal do not open / Taśma plombująca nie otwierać'.

    Więc nie otworzyłem tej koperty.
    Jedynie popatrzyłem na nią pod światło...
    i bez problemu spisałem sobie wyraźnie prześwitujący PIN...

  • 2. Data: 2002-07-30 10:20:54
    Temat: Re: [OT?] Standardy poufności w OFI ING
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > Więc nie otworzyłem tej koperty.
    > Jedynie popatrzyłem na nią pod światło...
    > i bez problemu spisałem sobie wyraźnie prześwitujący PIN...

    Nie bój nie bój i tak potem pan w infolinii poprosi cie o przedyktowania
    tego pinu w calosci, jak bedziesz chcial jakiejs operacji dokonac

    --
    bp