  • 1. Data: 2008-09-10 10:15:25
    Temat: [OT?] Strach chodzic do Reala i co maja robic posiadacze ich kart?
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Strach chodzic na zakupy do Reala chocby by wziac ich karte,
    jeszcze do sadu oddadza sprawe, ze sie skorzystalo
    z ich dlugopisu do wypisywania wniosku:

    http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,5677628,Przed
    _sad_za_rozpakowanie_biustonosza.html

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-09-10 14:16:53
    Od: PINOL <p...@p...KOSZ.pl>

    Marcin pisze:
    > Strach chodzic na zakupy do Reala chocby by wziac ich karte,
    > jeszcze do sadu oddadza sprawe, ze sie skorzystalo
> [...]
    Nawet nie zdajesz sobie sprawy, co klienci wyprawiaja z towarem w
    hipermarketach.
    Ale to nie rozmowa na te grupe.

    --
    PINOL

  • 3. Data: 2008-09-10 14:47:53
    Od: "karol.ser" <k...@w...pl>

    > Nawet nie zdajesz sobie sprawy, co klienci wyprawiaja z towarem w
    > hipermarketach.

    NIe dziwi mnie że chamstwo jest w tym mieście.
    Z tego co wiem w Stolicy nie było takiego przypadku.

    Ser

  • 4. Data: 2008-09-10 15:29:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PINOL wrote:

    > Nawet nie zdajesz sobie sprawy, co klienci wyprawiaja z towarem w
    > hipermarketach.
    > Ale to nie rozmowa na te grupe.

    To towar ustawia się tak, żeby klienci nie mogli tego wyprawiać z towarem.
    Skoro hipermarket ustawił towar w taki a nie inny sposób to znaczy, że
    się na to zgadza.

  • 5. Data: 2008-09-10 16:53:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > To towar ustawia się tak, żeby klienci nie mogli tego wyprawiać z
    > towarem.
    > Skoro hipermarket ustawił towar w taki a nie inny sposób to znaczy,
    > że się na to zgadza.

    A jabłka należy ustawiać tak, żeby klienci nie mogli ich obgryzać.
    Skoro sklep ustawia jabłka w taki a nie inny sposób to znaczy,
    że się zgadza na ich obgryzanie. Tak?
    Twoje rozumowanie prowadzi do wykluczenia samoobsługi, bo przecież
    klient nie musi ograniczyć się do obejrzenia i ewentualnego włożenia
    towaru do koszyka ale może go też zdewastować bo ma taką możliwość.

  • 6. Data: 2008-09-10 17:52:53
    Od: Jakub Roszkiewicz <r...@g...com>

    Dnia Wed, 10 Sep 2008 18:53:18 +0200, Alek napisał(a):

> [...]
    > klient nie musi ograniczyć się do obejrzenia i ewentualnego włożenia
    > towaru do koszyka ale może go też zdewastować bo ma taką możliwość.

    No ale bez przesady, mogli ludzko zareagować, a tak sobie psują opinie.
    Zresztą, ten detektyw od siedmiu boleści mógł zwrócić uwagę od razu, a nie
    dopiero na samym końcu zrobić show z cyklu "mamy Cię".
    No w sklepach z ciuchami biustonosze, gatki, stringi, whatever masz tak
    dostępne, że możesz je macać ile tylko chcesz i jakoś nikt o to pretensji
    nie ma;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Jakub 'jarbi' Roszkiewicz

  • 7. Data: 2008-09-10 17:59:55
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "PINOL" <p...@p...KOSZ.pl> napisał w wiadomości news:ga8lb6
    _sad_za_rozpakowanie_biustonosza.html

    > Nawet nie zdajesz sobie sprawy, co klienci wyprawiaja z towarem w
    > hipermarketach.

    Nie wiem co takiego wyprawiaja klienci, ale wiem ze juz do Reala
    nie pojde. Dla mnie sprawa jest prosta, jakis pseudo detektyw
    chcial sie wykazac a wiadomo, ze taka 56 kobieta nie bedzie
    uciekac, nie da panu "detektywowi" po mordzie jak ten wyjdzie
    z pracy, tylko wsytraszy sie i poslusznie zaplaci.
    Ciekawe ile osob zaplacilo i nic o tym nie wiemy.
    Sam sobie ocen czy oplacalo sie wytaczac sprawe
    o 29 PLN gdyz wiecej hipermarket zarabia na jednym
    wozku przy kasie...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2008-09-10 18:06:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał

    > Nie wiem co takiego wyprawiaja klienci, ale wiem ze juz do Reala
    > nie pojde.

    Ta, dzisiaj obraziłeś się na Reala, jutro na Tesco itd.
    Przy takim podejściu wkrótce nigdzie niczego nie kupisz.

    > Sam sobie ocen czy oplacalo sie wytaczac sprawe o 29 PLN

    Liczy się wyłącznie ich ocena, tym razem ocenili że tak i przegrali.

  • 9. Data: 2008-09-10 18:10:15
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Roszkiewicz" <r...@g...com> napisał

> [...]
    > a nie
    > dopiero na samym końcu zrobić show z cyklu "mamy Cię".

    Masz rację, ale ja odpowiadałem tylko na to co napisał witek.

  • 10. Data: 2008-09-10 20:23:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Alek wrote:
> [...]
    > klient nie musi ograniczyć się do obejrzenia i ewentualnego włożenia
    > towaru do koszyka ale może go też zdewastować bo ma taką możliwość.

    wyjęcie z opakowania to nie jest dewastacja towaru.
    to tak jakbys sie czepiał ze wziąłem jakbo z półki po czym odłożyłem z
    powrotem. W ten sposób mogłem go zgnieść w miejscu dotyku czym
    zniszczyłem towar i jestem od tego momentu przestępcą.