  • 1. Data: 2009-06-25 10:05:19
    Temat: <OT> pomysl na MLM
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Cos ostatnio jakos przycichly rozne Avony i I Love Herbalife. Już nawet na
    ogłoszenie o poszukiwanym pracowniku e-mail trudno trafić i nikt nie dzwoni
    do mnie z super nożami Zeptera za 3 tysiące.

    A ja mam pół-pomysł na całkiem nowy MLM. "Sprzedawanym towarem" będzie
    przerejestrowanie firmy do UK albo na Litwe lub Cypr albo jakieś
    zatrudnienie się tam tak, aby podlegać tamtejszym ubezpieczeniom społecznym
    i zdrowotnym. System prowizyjny sfinansuje się z oszczędności
    przedsiębiorców na zusie.

    Kilka tysięcy takich dożartych herbalajfowcow i w dwa latka całą
    mikroprzedsiębiorczość nam wyeksportują stąd z korzyścią w zasadzie dla
    wszystkich. :) Aż dziw, że nikt na to jeszcze nie wpadl.

  • 2. Data: 2009-06-25 10:30:57
    Temat: Re: <OT> pomysl na MLM
    Od: "rebevonrebe" <r...@y...de>

    > Kilka tysięcy takich dożartych herbalajfowcow i w dwa latka całą
    > mikroprzedsiębiorczość nam wyeksportują stąd z korzyścią w zasadzie dla
    > wszystkich. :) Aż dziw, że nikt na to jeszcze nie wpadl.

    nie wpadł ?
    bo ja dostaję tony spamu od firm które załatwią za ciebie
    wszystko abyś płacił zus w UK w wysokości 430 zł

  • 3. Data: 2009-06-25 10:51:21
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "rebevonrebe" <r...@y...de> napisał w wiadomości

    > nie wpadł ?
    > bo ja dostaję tony spamu od firm które załatwią za ciebie
    > wszystko abyś płacił zus w UK w wysokości 430 zł

    Ale chodziło mi o to, żeby z tego zrobić multi level marketing. Czyli np. Ty
    kupujesz tą ofertę (ten kto Ci ją sprzedał ma z tego prowizję) i jak chcesz
    to możesz sprzedawać ją dalej (masz z tego prowizję) korzystając z
    infrastruktury źródłowej firmy obsługującej to, czyli nie niesie to dla
    Ciebie konieczności załatwiania czegokolwiek oprócz nagonienia kolejnego
    klienta.

    Te wszystkie "patbanki", które się czasami przez grupę przewijają, mogłyby
    nad tym pomyśleć, bo pole do popisu wydaje mi się niemałe.

  • 4. Data: 2009-06-26 00:12:26
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Cze, 12:05, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

> [...]
    > zatrudnienie się tam tak, aby podlegać tamtejszym ubezpieczeniom społecznym
    > i zdrowotnym. System prowizyjny sfinansuje się z oszczędności

    Popytaj w Krakowie. Co drugi taksiarz to litewski "biznesmen"..;-)