  • 1. Data: 2009-12-02 12:52:00
    Temat: [OT] śmiertelne zagrożenie
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Rany, chyba jakiś koleś z tych nowo wybranych do Parlamentu Europejskiego
    (czy do czego tam były w miarę niedawno wybory) ma udziały nie tylko w
    fabrykach produkujących świetlówki (albo wziął shorty na wolfram) ale także
    w jakiejś fabryce produkującej lampki choinkowe, bo nagle okazało się, iż
    Komisja Europejska ustaliła, że prawie połowa obecnie produkowanych lampek
    choinkowych stanowi śmiertelne zagrożenie.

    Najprawdopodobniej okaże się niezbędne wprowadzenie odpowiednich świadectw
    certyfikacyjnych na lampki choinkowe.

    Kompletny off-topic ale nie osłabia mnie jak słyszę o tych wyczynach
    euro-cudaków.

  • 2. Data: 2009-12-02 14:28:05
    Temat: Re: [OT] śmiertelne zagrożenie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > świadectw certyfikacyjnych na lampki choinkowe.
    >
    > Kompletny off-topic ale nie osłabia mnie jak słyszę o tych wyczynach

    Pewnie chodzi o "nieuczciwą konkurencję" chińskich producentów.
    Ciekawe kiedy ludzie zorientują się, że EU to jednak bagno, a nie raj.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-12-02 14:48:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Dec 2009 15:28:05 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Pewnie chodzi o "nieuczciwą konkurencję" chińskich producentów.
    > Ciekawe kiedy ludzie zorientują się, że EU to jednak bagno, a nie raj.

    Faktem jednak jest, że niektóre chińskie produkty po podłączeniu do prądu
    po prostu się palą/topią. Mnie ciekawi kiedy ludzie zamiast szukać i
    kupować lampki z Chin za 3 pln, kupią lampki wyprodukowane w Polsce za 20
    pln, które będą mogli używać przez naście lat - czy już takich się nie
    robi? ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-12-02 14:52:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    J_K_K pisze:

    > wiadomości news:hf5thl$14d$2@news.onet.pl...
    >>
    > Wolisz, żeby Chińczyk wziął Twoje miejsce pracy ?

    Nie, i dlatego nie mogą nami rządzić biurokraci z Brukseli. Poza tym
    nie we wszystkim będziemy najlepsi. Jeśli Chińczycy będą wygrywać tanią
    siłą roboczą, to czy my mamy do nich równać?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-12-02 18:42:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 02 Dec 2009 15:52:44 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Nie, i dlatego nie mogą nami rządzić biurokraci z Brukseli. Poza tym
    > nie we wszystkim będziemy najlepsi. Jeśli Chińczycy będą wygrywać tanią
    > siłą roboczą, to czy my mamy do nich równać?

    Nie, mamy być dobrą siłą nadzorczą :>

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 6. Data: 2009-12-02 22:22:57
    Od: Slawek <x...@p...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie, mamy być dobrą siłą nadzorczą :>

    dokladnie, mniej wiecej 4 miesiace temu widzialem raport na temat
    zatrudnienia kadry zarzadzacej w chinach. szukaja przynajmniej 100 tys.
    CIO dla roznych sektorow gospodarki. oczywiscie nie wsrod chinczykow, bo
    podobno Ci sa malo kreatywni. moze sprobujesz europejczyku ? :)

  • 7. Data: 2009-12-03 16:44:00
    Od: SQLwiel <n...@n...com>

    Liwiusz pisze:

    > Pewnie chodzi o "nieuczciwą konkurencję" chińskich producentów.
    > Ciekawe kiedy ludzie zorientują się, że EU to jednak bagno, a nie raj.

    "Ludzie" to wiedzieli od początku.
    Zapytaj kiedy zorientuje się bydło, które głosowało "za". ;)

    --
    Pzdr. SQLwiel.

  • 8. Data: 2009-12-03 18:00:45
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "SQLwiel" news:hf8q01$gld$1@mx1.internetia.pl

    > "Ludzie" to wiedzieli od początku.

    Dziękuję! :)

    > Zapytaj kiedy zorientuje się bydło, które głosowało "za". ;)

    Domyślam się, że nigdy - za bardzo ogłupieni "urokiem" sepleniącego pajaca i
    medialnym cyrkiem rodem z ITI.

    Może gdy by PL'em rządzili ludzie poglądami/światopoglądem podobnym do tego
    jakie reprezentuje w niektórych swoich wypowiedziach JKM to ten kraj
    wyglądał by inaczej.

  • 9. Data: 2009-12-03 18:34:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Może gdy by PL'em rządzili ludzie poglądami/światopoglądem podobnym do
    > tego
    > jakie reprezentuje w niektórych swoich wypowiedziach JKM to ten kraj
    > wyglądał by inaczej.

    Poglądy JKM tylko w necie i na spotkaniach w akademikach wyglądają tak
    wspaniale i bezproblemowo. Przekucie tego na real to już trochę inna sprawa,
    nawet z punktu widzenia pięknych, młodych i bogatych. :)

    Owszem w moim odczuciu warto by iść w tym kierunku, ale niekoniecznie dojść
    aż tam gdzie poszły imaginacje JKM.

  • 10. Data: 2009-12-03 19:01:43
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hf8vv4$m18$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Owszem w moim odczuciu warto by iść w tym kierunku, ale niekoniecznie
    dojść
    > aż tam gdzie poszły imaginacje JKM.

    Zgadzam się w 100%.