  • 1. Data: 2004-04-21 13:48:08
    Temat: Obligacje bardziej atrakcyjne
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ministerstwo Finansów o 1 zł obniża cenę obligacji pięcioletnich od 22
    kwietnia br. a łączny zysk z inwestycji w ciągu pięciu lat wynosi teraz
    34,10%
    calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,4970

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-21 18:53:45
    Temat: Re: Obligacje bardziej atrakcyjne
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Ministerstwo Finansów o 1 zł obniża cenę obligacji pięcioletnich od 22
    > kwietnia br. a łączny zysk z inwestycji w ciągu pięciu lat wynosi teraz
> [...]

    Nic dobrego to nie wróży :(

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 3. Data: 2004-04-21 21:24:18
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    napisał w wiadomości news:c65u2c$u3$1@news.onet.pl...
    > Ministerstwo Finansów o 1 zł obniża cenę obligacji pięcioletnich od 22
    > kwietnia br. a łączny zysk z inwestycji w ciągu pięciu lat wynosi
> [...]

    O kurcze, juz ponad 6% rocznie na 5-latkach. Boze, co bedzie za pol roku
    :(.

    marekz

  • 4. Data: 2004-04-21 21:27:16
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    napisał w wiadomości news:c65u2c$u3$1@news.onet.pl...

    > calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,4970

    Chyba masz blad w newsie, powinno byc 6,05% zamiast 6,5%.... mam
    nadzieje...

    marekz

  • 5. Data: 2004-04-21 21:39:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MarekZ <marekz@irc._wytnij_.pl> wrote:
    > Chyba masz blad w newsie, powinno byc 6,05% zamiast 6,5%.... mam
    > nadzieje...
    > marekz

    www.obligacjeskarbowe.pl
    pkt 5
    Oprocentowanie obligacji wynosi 6,5% w stosunku rocznym.

    he he he ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-04-21 22:13:12
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    napisał w wiadomości news:c66pnl$ais$1@news.onet.pl...

    > www.obligacjeskarbowe.pl
    > pkt 5
    > Oprocentowanie obligacji wynosi 6,5% w stosunku rocznym.
    >
    > he he he ;)

    To nie rozumiem dlaczego 34,1% a nie 37% ;-P

    marekz

  • 7. Data: 2004-04-21 22:15:03
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    napisał w wiadomości news:c66pnl$ais$1@news.onet.pl...

    > Oprocentowanie obligacji wynosi 6,5% w stosunku rocznym.

    Wrrr, juz widze jak to policzyli. Z tym "gratisem" :)

    marekz

  • 8. Data: 2004-04-22 06:58:41
    Od: g...@s...pl

    > Chyba masz blad w newsie, powinno byc 6,05% zamiast 6,5%.... mam
    > nadzieje...
    >
    > marekz

    Wibor 1Y wczoraj 6,37 ... i leci do góry jak rakieta..

    George