  • 1. Data: 2003-03-02 10:31:19
    Temat: Obligacje dwulatki a podatek belki prosze o pomoc
    Od: i...@p...onet.pl

    W 2002 r w pazdzierniku mialem wykup obligacji dwuletnich. Dostalem okresloną
    kwote.Moje pytanie,czy dom maklerski pątrącił mi podatek od tej kwoty i sprawa
    załatwiona,czy musze sam zapłacić podatek belki od pieniążków które
    otrzymałem.Na druku wypłaty nigdzie nie widziałem żeby coś pisało że jakaś
    kwota została potrącona na poczet podatku.Dziękuje.

  • 2. Data: 2003-03-02 12:17:19
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

[...]

    jezeli kupiles je w X 2000 to nie placisz podatku od odsetek

    gren

    Tanie bilety lotnicze!
    http://samoloty.onet.pl