eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiObsługa KK w Millennium schodzi na psy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 22

  • 1. Data: 2006-02-16 22:09:18
    Temat: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Czy też to zauważyliście ale obsługa KK w Millennium jest fatalna.

    Wyciągi to przysyłają jak im się podoba co drugi miesiąc, i na składaną
    reklamację tłumaczą że to wina Poczty Polskiej. Z tym że wyciąg np. z 31.10
    jest z numerem 2 a z 31.12 z numerem 3. Czyli że wyciągu z 30.11 wcale nie
    wysłali i tylko ściemniają.
    Ze stycznia oczywiście wyciągu też nie ma bo po co a za 2 dni termin spłaty.

    Pobierają opłaty za ubezpieczenie chociaż z niego zrezygnowałem, a na
    reklamacje to nie raczą nawet odpowiedzieć chociaż minęło już regulaminowe
    14 dni.

    Może czytają tę grupę pracownicy banku i coś z tym zrobią, bo mnie to już
    wkurza żeby co 2 tygodnie latać do banku i składać reklamacje.

    PS. Z karty na razie nie chcę rezygnować bo dali największy limit.

    Pozdrawiam


  • 2. Data: 2006-02-16 22:24:19
    Temat: Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-02-16 23:09, osobnik Marcin_P. stwierdził, iż:
    > PS. Z karty na razie nie chcę rezygnować bo dali największy limit.

    To przenieś ten limit do innego banku.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+


  • 3. Data: 2006-02-16 22:27:27
    Temat: Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Marcin_P. wrote:
    > PS. Z karty na razie nie chcę rezygnować bo dali największy limit.

    Po prostu weź trzy ostatnie wyciągi (o ile tyle udało Ci się uzbierać) i
    zamień na inną z tym samym albo większym limitem. Np. BPH, Citi.

    --
    Dawid


  • 4. Data: 2006-02-16 22:40:34
    Temat: Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 16 Feb 2006 23:09:18 +0100, "Marcin_P." <n...@o...pl>
    wrote:

    >Czy też to zauważyliście ale obsługa KK w Millennium jest fatalna.

    ja najpierw parę miesięcy walczyłem o wyciągi. jak już wywalczyłem to
    poprzychodziły parę razy i znowu przestały :)))
    zacząłem za to intensywnie korzystać ze spłaty kk w innym banku :)
    na szczęście opłatę za ubezpieczenie udało im się przestać pobierać.
    a na wyciągach położyłem laskę. nie mam siły już się z nimi użerać.

    PG


  • 5. Data: 2006-02-17 07:09:26
    Temat: Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Zmien wyciagi na elektroniczne (PDF), to bedziesz mial na 100% wszystkie i
    to pierwszego dnia miesiaca. Dla mnie to wieksza wygoda i wiecej miejsca w
    szufladzie (nie ma zbednych papierow).

    Jesli chcesz zmienic bank, to limit mozesz przeniesc, jak juz wspomnieli
    moi przedpiscy.

    Pozdrawiam
    Radek


  • 6. Data: 2006-02-17 07:33:12
    Temat: Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dt2t6b$mi$1@news.onet.pl...

    > Czy też to zauważyliście ale obsługa KK w Millennium jest fatalna.

    Nie

    > Wyciągi to przysyłają jak im się podoba co drugi miesiąc, i na składaną
    > reklamację tłumaczą że to wina Poczty Polskiej. Z tym że wyciąg np. z
    31.10
    > jest z numerem 2 a z 31.12 z numerem 3. Czyli że wyciągu z 30.11 wcale nie
    > wysłali i tylko ściemniają.

    Jeszcze nigdy (6 lat) nie braklo mi wyciagu

    > Ze stycznia oczywiście wyciągu też nie ma bo po co a za 2 dni termin
    spłaty.
    >
    > Pobierają opłaty za ubezpieczenie chociaż z niego zrezygnowałem, a na

    zrezygnowalem i nie pobieraja

    > reklamacje to nie raczą nawet odpowiedzieć chociaż minęło już regulaminowe
    > 14 dni.

    zawsze dostawalem odpowiedz



  • 7. Data: 2006-02-17 08:14:03
    Temat: Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-02-16 23:27, osobnik Dawid Kulbicki stwierdził, iż:
    > Po prostu weź trzy ostatnie wyciągi (o ile tyle udało Ci się uzbierać) i
    > zamień na inną z tym samym albo większym limitem. Np. BPH, Citi.

    Citi ma już uproszczoną procedurę przy przenoszeniu kart?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+


  • 8. Data: 2006-02-17 10:44:00
    Temat: Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Citi ma już uproszczoną procedurę przy przenoszeniu kart?

    Masz rację. Rozpędziłem się. Chciałem tylko podać przykłady banków, które
    mają w miarę atrakcyjną ofertę i nie robią trudności z reklamacjami
    transakcji internetowych (jak na razie). Oczywiście jest wiele banków
    stosujących uproszczoną procedurę.

    --
    Dawid


  • 9. Data: 2006-02-17 10:57:58
    Temat: Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    Dawid Kulbicki napisał(a):
    >
    >
    > Masz rację. Rozpędziłem się. Chciałem tylko podać przykłady banków,
    > które mają w miarę atrakcyjną ofertę i nie robią trudności z
    > reklamacjami transakcji internetowych (jak na razie). Oczywiście jest
    > wiele banków stosujących uproszczoną procedurę.
    >
    A przy okazji, jakie obecnie banki wydają KK na podstawie wyciągów nie
    oczekując zamknięcia obecnej (oprócz BPH)

    --
    Pozdrawiam
    Przemek


  • 10. Data: 2006-02-17 16:36:40
    Temat: Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > ja najpierw parę miesięcy walczyłem o wyciągi. jak już wywalczyłem to
    > poprzychodziły parę razy i znowu przestały :)))
    > zacząłem za to intensywnie korzystać ze spłaty kk w innym banku :)
    > na szczęście opłatę za ubezpieczenie udało im się przestać pobierać.
    > a na wyciągach położyłem laskę. nie mam siły już się z nimi użerać.

    Widać u mnie jest i raczej będzie identycznie jak u Ciebie

    --
    Pozdrawiam
    Marcin_P.

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1