  • 1. Data: 2003-05-01 12:57:25
    Temat: Obsługa RORu LG PEtroBanku w LGnet.
    Od: k...@p...onet.pl

    Jesli ktos ma ROR w LG Petro Banku wraz karta MasterCard, to moze zalozyc
    darmowe konto w LG net, dzieki temu bedzie mogl zobaczyc stan konta ROR,
    przejrzec historie, obsluge kart platniczych, pelna historie i pozostaly limit.
    Moze rowniez robic transfery onlie za darmo miedzy ror, a net konto i za darmo
    przelewac z net konta.

    PS.Po miesiacu prowadzenia wydali mi karte MasterCard - wplacilem jedynie
    2000zl w miesiacu i taki limit mi dali. Chyba najszybciej u nich mozna dostac.