  • 1. Data: 2007-06-24 18:52:27
    Temat: Obsługa polskich kont przez internet za granicą?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy nasze konta bankowe z dostepem on-line mozna bez problemu obslugiwac za
    granica(nie ma jakis blokad)?
    Interesuja mnie szczegolnie:
    ING
    BZWBK
    Lukas
    Volkswagen
    Getinbank

    Interesuje mnie dostep do tych rachunkow z UK.

  • 2. Data: 2007-06-24 19:58:23
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Krzysztof" wrote in message

    > Czy nasze konta bankowe z dostepem on-line mozna bez problemu obslugiwac
> [...]

    BZWBK, mbank, kredyt bank bez problemu z Francji, Niemiec, Izraela i Syrii
    ;-) sprawdzone
    ale ja nie widzę jakiś problemów z dostępem do innych banków i z innych
    krajów
    tam gdzie jest internet tam jest dostep
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2007-06-24 20:03:13
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f5micr$pms$1@news.onet.pl, *sumi* wrote:

    > ale ja nie widzę jakiś problemów z dostępem do innych banków i z
    > innych krajów
    > tam gdzie jest internet tam jest dostep

    Zoze z Chin byc. Oni tam blokuja co sie da ;-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2007-06-26 00:50:45
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    Lukas - bez problemu (o ile nie zapomnisz wziac ze soba tokena)
    Ale i tak najwyzej cenie Inteligo - nawet oddzwaniaja na zagraniczne
    numery - smsy i listy tez dochodza..