  • 1. Data: 2006-10-12 21:41:39
    Temat: Odnowiona eKarta - co zrobić, żeby działała? :)
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    Witam!
    Mam sobie od roku eKartę mBanku. Po roku z konta mi zdjęli 25zł za
    odnowienie, a pocztą dostałem nowy CVV2. Rozumiem, że do daty ważności
    znajdującej się na karcie mam sobie dodać rok? Co zrobić, żeby działała? Na
    liście eKart pisze, że jest aktywna, niemniej jednak nie da się jej
    załadować. Odrzuca również zapytania autoryzacyjne.

    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]
    marek [AT] microstock . pl

  • 2. Data: 2006-10-12 22:36:27
    Temat: Re: Odnowiona eKarta - co zrobić, żeby działała? :)
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:egmcmc$a75$1@nemesis.news.tpi.pl, *=Marcos=* wrote:
> [...]
    > działała? Na liście eKart pisze, że jest aktywna, niemniej jednak nie
    > da się jej załadować. Odrzuca również zapytania autoryzacyjne.

    a moze by tak do archiwum zajrzec...
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/search
    ?group=pl.biznes.banki&q=eKarta+aktywowac

    --
    darnok