  • 1. Data: 2012-03-07 07:23:22
    Temat: Dobre Konto a supermarkety internetowe
    Od: "Darek " <d...@g...pl>

    Witam

    Czy w supermarketach internetowych (np. Auchan Direct, Leclerc itp.) otrzymuje
    sie zwrot 3% przy zakupach karta debetowa do Dobrego Konta Millennium (placac
    przy dostawie)?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Darek

  • 2. Data: 2012-03-07 12:04:44
    Temat: Re: Dobre Konto a supermarkety internetowe
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Darek " <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymuje
    > sie zwrot 3% przy zakupach karta debetowa do Dobrego Konta Millennium

    W Auchan Direct otrzymuje się. Rozpoznałem bojem.

    Natomiast ja płaciłem przy zamówieniu, nie przy odbiorze.

    W.

  • 3. Data: 2012-03-07 12:21:21
    Temat: Odp: Dobre Konto a supermarkety internetowe
    Od: "Lolko" <g...@s...pl>

    Użytkownik "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:jj7it0$201$1@inews.gazeta.pl...

    Skąd wiesz, że jesteś "najstarszym synem ksiedza proboszcza" ?
    Możliwe, że już wcześniej spłodził syna i nawet o tym może nie wiedzieć.

  • 4. Data: 2012-03-07 12:28:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Darek " jj72da$bot$...@i...gazeta.pl

    > Czy w supermarketach internetowych (np. Auchan Direct, Leclerc itp.)

    Coraz mocniej mi ta grupa podpada! A więc są już wysyłkowe Auchan,
    a ja o tym nic nie wiem i targam ciężary?

    Nie widzę mleka i cen dostaw.

    [więc jednak Bóg nie zapomniał o mnie?... co więcej -- galerie
    mają już jaja z wolnego wybiegu; dla mnie to wszystko jest za
    szybkie, dlatego jaja zwolnione są mile widziane; zawsze marzyłem
    o tym, aby samochodem niczego nie wozić]

    BTW mleka -- wypasione 2% (Mlekovita -- jedno z najlepszych
    w Polsce) w realu od 08 marca po 1.59 przy zakupie 6 litrów.

    [drożyzna coraz większa]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-03-07 12:38:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jj7k9s$4k9$...@i...gazeta.pl

    > Nie widzę mleka i cen dostaw.

    OK -- mleko już widzę. Pociesza mnie to:

    Czy można płacić gotówką?

    Nie, nasi kierowcy pobierają należność za zakupy
    tylko kartą w mobilnym terminalu platniczym.

    Czy dowiezeinie jest wliczone w ceny?

    Co się stanie, gdy mnie nie będzie w domu w czasie dostawy?

    W przypadku braku możliwości dokonania dostawy z przyczyn
    leżących po stronie klienta, AuchanDirect ma prawo żadać
    zwrotu kosztów dostawy w wysokości 19,90 PLN.

    [ciekawe, co wtedy, gdy przyczyna siedzi bądź chodzi...]

    Marnie widzę rozwój sklepów osiedlowych...

    -====-

    "Lolko" jj7jso$9t4$...@n...news.atman.pl

    Ksiądz wie wszystko.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-03-07 13:17:04
    Od: "Darek " <d...@g...pl>

    > W Auchan Direct otrzymuje się. Rozpoznałem bojem.
    >
    > Natomiast ja płaciłem przy zamówieniu, nie przy odbiorze.

    Dzieki Ci za dobre wiesci. Myslalem, ze jak sie placi przez net, to zwrot 3%
    sie nie nalezy, a tu jednak pozytywne zaskoczenie.

  • 7. Data: 2012-03-07 13:21:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Darek " jj7n4g$6iq$...@i...gazeta.pl

    > Dzieki Ci za dobre wiesci. Myslalem, ze jak sie placi przez net,
    > to zwrot 3% sie nie nalezy, a tu jednak pozytywne zaskoczenie.

    Tymczasem na grupie pojawia się post...

    W Biedronce można kartą!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-03-07 13:27:03
    Od: "Darek " <d...@g...pl>

    > Tymczasem na grupie pojawia się post...
    >
    > W Biedronce można kartą!

    W Biedronce nie mozna zamowic przez net z dostawa na miejsce, wiec mnie nie
    interesuje.

  • 9. Data: 2012-03-07 13:29:51
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    (...)
    > Dzieki Ci za dobre wiesci. Myslalem, ze jak sie placi przez net, to zwrot
    > 3%
    > sie nie nalezy, a tu jednak pozytywne zaskoczenie.

    nie wiem czy jeszcze CASH BACK też wchodzi do tych 3%, ale 2 m-ce temu tak
    było, więc można wypłacać w sklepie po 200 zł kupując bułki, i zainkasować
    50 zł:-)

    --=olo=--

  • 10. Data: 2012-03-07 13:46:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Darek " jj7nn7$22m$...@i...gazeta.pl

    > W Biedronce nie mozna zamowic przez net z dostawa
    > na miejsce, wiec mnie nie interesuje.

    W Biedronce nie honorują kart, kradną, sprzedają
    buble... To dobry sklep dla miłośnika kotów.
    JKaczyński też nie lubi kart (nawet kont bankowych
    nie lubi!!) chciał żyć kosztem społeczeństwa
    (społeczeństwa, którym pogardzał), wprowadzał
    bublowate prawo...

    Doprowadził (wraz ze swoim bratem) medycynę do tego, że
    lekarze woleli leczyć moja EWIDENTNĄ astmę antybiotykami,
    zamiast narazić się arcybiskupowi Ozorowskiemu, który
    nakazał znęcanie się nade mną.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'