  • 11. Data: 2011-01-04 22:19:18
    Temat: Re: Duplikat karty według Polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 04 Jan 2011 20:26:09 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Ja już 4 duplikaty dostawałem - i za każdym razem była to karta z nowym
    > numerem. I - tak jak u Ciebie - za każdym razem był to numer o 8 większy
    > niż poprzedni. :-)

    Ja właśnie zaglądnąłem do TOiP i mam wrażenie, że w Półbanku należałoby
    jakieś kursy przeprowadzić z języka polskiego i generalnie z etymologii
    niektórych słów.
    Ten zwrot jeszcze jestem w stanie zrozumieć:

    "Opłata za wydanie duplikatu karty lub Minikarty Era PayPass na wniosek
    Posiadacza = 15 pln"

    Ale tego to już nie pojmuję:

    "Opłata za wydanie duplikatu Karty w miejsce karty skradzionej = 0 pln"

    Jak można wydawać komuś duplikat skoro jego kartę ktoś ukradł przecież to
    jest nielogiczne. Wychodzi, że dla Półbanku wydanie karty klientowi to
    jest duplikat a że ona ma inny nr etc czyli jakby nie patrzeć duplikatem
    to raczej już nie jest, to już mało istotny szczegół. Pomijam już, że
    obie te czynności wydanie "duplikatu" są de facto tym samym tylko, że za
    jedną się płaci a za drugą nie ot taka mała szarada aby klient ćwiczył
    swój umysł i czujność.

    Xenocide

  • 12. Data: 2011-01-04 22:35:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-01-04 09:32, Robert Kois pisze:

    > Nie, oni tak mają. Dla nich duplikat to nowa karta z nowym numerem.
    > Chyba nawet kiedyś tu o tym pisałem.

    A co widzicie w systemie internetowym (karty kredytowe -> informacje o
    karcie) ?

    Zamawiałem ostatnio duplikat KK (bo nie chciałem czekać na chipa do
    końca daty ważności), czekam na nową już kilka tygodni, a w serwisie
    internetowym pojawiła mi się druga karta. Trzeba rozwinąć pole "Wybór
    karty". Ta druga jest oznaczona - nie wiem dlaczego - jako "dodatkowa",
    ale ma te same dane typu numer rachunku, kwoty spłaty, daty spłaty itp.

    Ma ktoś też takie dziwactwo, czy tylko u mnie ktoś coś pochrzanił?

    WN

  • 13. Data: 2011-01-04 22:41:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-01-04 23:19, xbartx pisze:

> [...]
    > obie te czynności wydanie "duplikatu" są de facto tym samym tylko, że za
    > jedną się płaci a za drugą nie ot taka mała szarada aby klient ćwiczył

    Abstrahując od wydawania duplikatu karty zagubionej, to - tak sobie
    gdybam - może bank w przypadku próby zamówienia duplikatu ze względu na
    kradzież poprosi o papier z policji? Jeżeli by tak było, to w momencie
    gdy klient sobie kartę zniszczył, albo zgubił, to za to zapłaci, a
    jeżeli mu ukradziono, to bank wyda mu ją bezpłatnie.

  • 14. Data: 2011-01-04 22:42:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-01-04 20:26, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Ja już 4 duplikaty dostawałem - i za każdym razem była to karta z nowym
    > numerem. I - tak jak u Ciebie - za każdym razem był to numer o 8 większy
    > niż poprzedni. :-)

    Czy duplikat ma nową datę ważności?

  • 15. Data: 2011-01-04 22:45:05
    Od: luc <b...@g...net>

    On 4 Sty, 23:35, Wojciech Nawara <u...@n...info> wrote:

    > A co widzicie w systemie internetowym (karty kredytowe -> informacje o
    > karcie) ?
    >
    > Zamawia em ostatnio duplikat KK (bo nie chcia em czeka na chipa do
    > ko ca daty wa no ci), czekam na now ju kilka tygodni, a w serwisie
    > internetowym pojawi a mi si druga karta. Trzeba rozwin pole "Wyb r
    > karty". Ta druga jest oznaczona - nie wiem dlaczego - jako "dodatkowa",
    > ale ma te same dane typu numer rachunku, kwoty sp aty, daty sp aty itp.
    >
    > Ma kto te takie dziwactwo, czy tylko u mnie kto co pochrzani ?

    Ten typ tak ma... U mnie stara karta (już przeterminowana) wisi jako
    dodatkowa, nieaktywna. Podobnie było, gdy onegdaj zamówiłem duplikat -
    poprzednia, niesprawna karta wisiała dłuuugo. Aż wyparła ją
    następna ;-)
    Widocznie można mieć do jednego konta podpiętą kartę główną (aktywną),
    dodatkową (nieaktywną) i paypassa...

    > WN

    pzdrwm
    luc

  • 16. Data: 2011-01-04 22:59:02
    Temat: Odp: Duplikat karty według Polbanku
    Od: "Wronik" <i...@g...pl>

> [...]
    > jest duplikat a że ona ma inny nr etc czyli jakby nie patrzeć duplikatem
    > to raczej już nie jest, to już mało istotny szczegół.

    Czepiasz się. Wiadomo, ze chodzi o drugą kartę (o takiej samej
    funkcjonalności) w miejsce utraconej.

    > obie te czynności wydanie "duplikatu" są de facto tym samym tylko, że za
    > jedną się płaci a za drugą nie ot taka mała szarada aby klient ćwiczył
    > swój umysł i czujność.

    Ale o co ci chodzi, zeby bylo odwrotnie, lub placić za wszystko lub
    calkiem nie placić ? Przecież jest jasno napisane za co się płaci. No może
    niezbyt jasno dla półinteligentow, ktorzy korzystają z Półbanku.

  • 17. Data: 2011-01-05 07:00:45
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Czy duplikat ma nową datę ważności?

    Nie.

    --
    MiCHA

  • 18. Data: 2011-01-05 07:03:59
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    luc pisze:

> [...]
    > następna ;-)
    > Widocznie można mieć do jednego konta podpiętą kartę główną (aktywną),

    Ja mam na liście 6 kart, z czego jedna aktywna MC, 2 nieaktywne Visy (a
    Visy w Półbanku już od 1,5 roku nie mam), a reszta to poprzednie
    wcielenia mojej MC - wszystkie jako dodatkowe, nieaktywne.

    --
    MiCHA

  • 19. Data: 2011-01-05 07:49:44
    Temat: Re: Odp: Duplikat karty według Polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 04 Jan 2011 23:59:02 +0100, Wronik napisał(a):

    > Czepiasz się. Wiadomo, ze chodzi o drugą kartę (o takiej samej
    > funkcjonalności) w miejsce utraconej.

    Jesteś pracownikiem/rzecznikiem tego banku czy jak?

    <http://www.slownik-online.pl/
    kopalinski/3BD9AF807D7613D2412565BA0022CCA0.php>

    https://secure.wikimedia.org/wikipedia/pl/wiki/Dupli
    kat

    > Ale o co ci chodzi, zeby bylo odwrotnie, lub placić za wszystko lub
    > calkiem nie placić ? Przecież jest jasno napisane za co się płaci. No
    > może niezbyt jasno dla półinteligentow, ktorzy korzystają z Półbanku.

    Chodzi o to, że według TOiP za tę samą czynność tylko różnie zapisaną raz
    bank chce opłaty a raz nie.
    Osobiste wycieczki to sobie zostaw na swoje domowe dyskusje no chyba, że
    chcesz koniecznie dostać się do KFa to daj znać.

    --
    xbartx

  • 20. Data: 2011-01-05 07:53:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 08:03:59 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Ja mam na liście 6 kart, z czego jedna aktywna MC, 2 nieaktywne Visy (a
    > Visy w Półbanku już od 1,5 roku nie mam), a reszta to poprzednie
    > wcielenia mojej MC - wszystkie jako dodatkowe, nieaktywne.

    Ja mam teraz 3. Mini PP, jedna MC nieaktywna no i ten nowy "duplikat" MC.

    --
    xbartx