  • 51. Data: 2003-02-28 14:10:07
    Temat: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maciej Loret wrote:
    > Z kolei dla mnie mniej akceptowalne jest spedzanie czasu przed
    > komputerem i wklepywanie kolejnych zlecen. Ale jeszcze gorsze jest
    > pamietanie o tym kiey mam zaplacic za: gaz, 3 telefony, podatek od
    > nieruchomosci, energie, woda+kanalizacja, 3 ubezpieczenia, smieci.
    > Wymienilem chyba wszystkie. Dodatkowo oczywiscie za polaczenie
    > musze jeszcze zaplacic - o ile uda mi sie bezpolesnie polaczyc ;)

    Buheheheheheheh. To dalej badz klientem Pekao.
    Sorry - ale ja to wszystko robie jak dostaje rachunek z data przyszla.
    I pozniej mnie niec nie obchodzi (po to jest kredyt w koncie, gdyby
    cos sie dzialo) - wiec nie rozumiem o co ci chodzi..
    Telefony ida PZ - nic nie musze robic. Elektronczynosc - 6 faktur w
    ciagu roku - wpisuje z wyprzedzenim, TFI to samo - co miesiac stale
    zlecenie idzie...
    A wiesz polaczyc to sie mozesz szybko - a stac w kolejce musisz.
    BTW A ile w Pekao taka przyjemnosc kosztuje - za darmo jest? Bo akurat
    w Multi mam to za free (przenioslem sie z tym z BZWBK bo tam chceili
    za PZ 1zl, a za przelewy jak wiadomo 0,5 zl za 3 dni lub 1,5 za
    elixir).

    Reasumujac - jesli zaczynasz pisac o wyzszosci takiego systemu, to...

    > Wyrwalem troche z kontekstu. Ja mimo wszystko dosyc rzadko chodze
    > do banku. Natomiast zgadzam sie z Toba, ze w PekaoSA b. brakuje
    > zdalnego dostepu.

    No chyba bardzo brakuje.... Nigdy nie wiedzialem ile mialem kasy. Na
    bankomacie nie mozna bylo polegac, obsluga przez telefon jakies
    horrendalne sumy (5 zl), przelewy platne po odstaniu w kolejce...
    Suuuper.
    P.S. A jak przelew robisz to co? Wlasnie przyszla mi fakturka za
    prenumerate Banku, wczoraj za dwie domeny. Wpisze sobie do systemu i
    mnie juz to nie obchdzi, a tak... Czwekaj - to bym musial dwa razy do
    banku sie przejsc, poczekac w kolejce, zaplacic jak za zboze... eeee -
    to ja dziekuje...

    > Dlaczego przeplaca? Za co?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret
    > m...@p...pl

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 52. Data: 2003-02-28 14:13:20
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Dlaczego przeplaca? Za co?

    Ile płacisz miesięcznie za konto, kartę debetową i opłaty? Ja płacę 5
    zł/mies.

    K. Kowalski

  • 53. Data: 2003-02-28 14:16:41
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Dlaczego???

    Wiesz - to zależy. Ja np co 2-3 dni i tak loguje się na konto. Lubię oglądać
    swoje pieniążki :-)))

    > Moglbym napisac LOL, ale ... widze, ze tonaca brzytwy... ;)

    Może i margines, ale ja osobiście już z tego korzystałem. Po prostu za
    komórkę mi zawyżyli fakturę :-)

    K. Kowalski

  • 54. Data: 2003-02-28 14:20:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maciej Loret wrote:
    > P.S. Nigdzie nie twierdze nawet, ze to dobry bank, bo ma sporo wad
    > - w jednym z postow tez je wymienilem. Natomiast zlecenie stale
    > jest naprawde b. wygodnym produktem. Kuniec.

    Nie jest. Bo musisz oddstac w kolejce, zeby je zalozyc, skoro ja sobie
    sam moge zlecic.
    Poza tym jest przegieciem wybranie jednej uslugi i na jej podstawie
    pisanie, ze to jest dobry bank.

  • 55. Data: 2003-02-28 17:19:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał

    > Dlaczego???

    Sadzac po ilosci postow, to faktycznie malo korzystasz z komputera ;P

    > Moglbym napisac LOL, ale ... widze, ze tonaca brzytwy... ;)

    A nie miales problemow z tym zleceniem ? Nigdy sie nie pomylili ? Jak sie
    pomyla, to zrozumiesz ;P
    PZ moge via inet odwolac, wiec jest dla mnie bezpieczniejsze (do tego mam
    kontrole nad tym - takze wstecz) ;P

  • 56. Data: 2003-02-28 17:28:07
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał

    > Co to, argumentow braklo? ;)

    Nie, uznalem poprostu, ze nie ma sensu Cie przekonywac. Jest juz na pbb dwoch
    zadowolonych klientow pekaosa ;P To nic ze byla ostatnio podwyzka oplat za
    prowadzenie kont w pekaosa... Kazdy wybiera, to co lubi. I tyle.

    > Przedstawilem swoje racje, w tym to, z jakich produktow bankowych korzystam.
    > Pokaz mi lepsza oferte DLA MNIE.

    Sam sobie znajdz ;P

    Teraz juz ostateczny EOT z mojej strony, bo ta rozmowa naprawde nie ma sensu.
    Podobnie nie mam zamiaru przekonywac ludzi, ze placenie rachunkow na poczcie nie
    jedyna mozliwoscia... ;-))

  • 57. Data: 2003-02-28 22:21:19
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Feb 2003 13:32:14 -0000, "Maciej Loret"

    >Moglbym napisac LOL, ale ... widze, ze tonaca brzytwy... ;)

    Ostatnio otrzymałem fakturę
    na zawyżona kwotę (firmy nie zareklamuję ;-) ).
    Ponieważ była płatna poprez PZ
    samo zagrożenie cofnięciem spowodowało
    zwrot na rachunek.
    Przy zlecenu stałym miałbym opłacone 2 miesiące z góry.

    Przy PZ łatwiej "odkręcać" pomyłki.

    BAH

  • 58. Data: 2003-03-01 18:59:27
    Temat: Odp: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Sorry - ale ja to wszystko robie jak dostaje rachunek z data przyszla.

    Sorry, a jak Cie nie ma kilka tygodni domu? Aaaa, no tak. Jasnie Panu
    wysylaja tam gdzie akurat przebywa;)))

    > I pozniej mnie niec nie obchodzi (po to jest kredyt w koncie, gdyby
    > cos sie dzialo) - wiec nie rozumiem o co ci chodzi..

    Kredyty przy obecnym oprocentowaniu w ogole nie interesuja.

    > Telefony ida PZ - nic nie musze robic. Elektronczynosc - 6 faktur w
    > ciagu roku - wpisuje z wyprzedzenim,

    No wlasnie. Ja nic nie musze wypisywac. Malo tego Dla ZE dzieki zlceniu
    stalemu akurat z PekaoSA pieniazki ida 2 tygodnie po faktycznym uplywie
    terminu (czy jest jeszcze ktos z Bydgoszczy i tez tak ma?).

    > TFI to samo - co miesiac stale
    > zlecenie idzie...

    Tu zgoda. Tyle , ze ja kupuje jednostki raz do roku, tuz przed efektem
    stycznia;)

    > A wiesz polaczyc to sie mozesz szybko - a stac w kolejce musisz.

    Ciekawa teoria. Z tym polaczeniem. A w kolejce po co stac? Przeciez mam
    zlecenie stale - raz (pare lat temu) stanalem i od tego czasu mam spokoj.

> [...]
    > w Multi mam to za free (przenioslem sie z tym z BZWBK bo tam chceili
    > za PZ 1zl, a za przelewy jak wiadomo 0,5 zl za 3 dni lub 1,5 za

    Locywiscie, ze za darmo.

    > No chyba bardzo brakuje.... Nigdy nie wiedzialem ile mialem kasy.

    Zgoda.

    > Na bankomacie nie mozna bylo polegac,

    Tez zgoda.

    > obsluga przez telefon jakies horrendalne sumy (5 zl)

    Teraz free.

    > przelewy platne po odstaniu w kolejce...

    Po odstaniu w kolejce, to akurat bezplatne.

> [...]
    > mnie juz to nie obchdzi, a tak... Czwekaj - to bym musial dwa razy do
    > banku sie przejsc, poczekac w kolejce, zaplacic jak za zboze... eeee -

    Z czytaniem watku, to kolega ma jednak chyba jakies problemy, co? ;))
    Przeciez napisalem juz, ze bardzo rzadko, ale czasami potrzebuje wykonac
    przelew. Wyciagam telefon lacze sie przez WoG (niestety od dzis platne jak
    za zboze:(( ) i przelewam pieniazki z mBanku.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

    P.S. Mam wrazenie ,ze ciagle nikt nie chce zrozumiec przewagi (tylko w tym
    wzgledzie) zlecen stalych w PekaoSA.
    Tak trudno sie przyznac? ;)))

  • 59. Data: 2003-03-01 19:10:38
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam

    > Ile płacisz miesięcznie za konto, kartę debetową i opłaty? Ja płacę 5
    > zł/mies.

    Sprytnie;)))
    11,5PLN/mies. za konto, charge'a (Shella) i oplaty.

    A ile minut musisz poswiecic na wszystkie oplaty miesiecznie. Bo ja 0 min.
    ;))) Rozumiesz?;)
    Uparles sie, ze Twoj sposob jest wygodniejszy? Choc na pewno tanszy.
    Przyznaje.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 60. Data: 2003-03-01 19:13:58
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Wiesz - to zależy. Ja np co 2-3 dni i tak loguje się na konto. Lubię
    oglądać
    > swoje pieniążki :-)))

    Ja juz nie pamietam kiedy mialem wiecej niz 4 cyferki przed przecinkiem,
    wiec nie ma co ogladac.

    > Może i margines, ale ja osobiście już z tego korzystałem. Po prostu za
    > komórkę mi zawyżyli fakturę :-)

    No dobra, skoro sie uparles;) Czy PZ jest bezplatny? W PekaoSA chyba nie.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl