  • 61. Data: 2003-03-01 19:23:16
    Temat: Odp: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    --
    Witam.

    > Sadzac po ilosci postow, to faktycznie malo korzystasz z komputera ;P

    Ja od 3-4 lat na grupie "wyprodukowalem" mniej postow niz Ty w ciagu
    ostatniego kwartalu, a moze i miesiaca ;))

    > A nie miales problemow z tym zleceniem ? Nigdy sie nie pomylili ? Jak sie
    > pomyla, to zrozumiesz ;P

    Od poczatku , gdy korzystam z tego, jeden raz mialem - o 1 dzien PekaoSA
    spoznil z przeslaniem pieniazkow dla TPSA. Co ciekawe, akurat wowczas, gdy
    chciale mskorzystac z uslugi tanszych rozmow miedzymiastowych. Warunkiem
    bylo m.in. ostatnie 3 faktury platne bez opoznien. Ja niestety mialem na
    ostatnij fakturze 1 dzien spoznienia. Pani niedysponentka na poczatku byla
    oporna. Poprosilem ja, by sprawdzila ile tlko chce poprzednich faktur.
    Sprawdzila i nie bylo problemow - usluge uruchomilem. Tyle.

    > PZ moge via inet odwolac, wiec jest dla mnie bezpieczniejsze (do tego mam
    > kontrole nad tym - takze wstecz) ;P

    No to bardzo dobrze. Tez bym chcial. Zeby jeszcze ten Inet mpzna gdzies bylo
    wykupic za 30-50PLN/mies. Moze byc wolny, moze dzialac od 18 do 6, moze
    nawet czasem nie dzialac... ;))) Alez mam wymagania. Przeciez mieszkam w
    400tysiecznej wsi (Bydgoszcz). Jest kilka malych firm, ktor oferuja dostep
    radiowy. Ale naja tyle zamowien, ze moja dzielnice obejma za rok, no moze za
    dwa (to naprawde nie jest dowciep, to rzeczywistosc).

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 62. Data: 2003-03-01 19:25:50
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    --
    Witam.

    > Ostatnio otrzymałem fakturę
    > na zawyżona kwotę (firmy nie zareklamuję ;-) ).
    > Ponieważ była płatna poprez PZ
    > samo zagrożenie cofnięciem spowodowało
    > zwrot na rachunek.
    > Przy zlecenu stałym miałbym opłacone 2 miesiące z góry.

    Moja najwieksza faktura przy zleceniu stalym opiewa na 400PLN (gaz), wiec
    nie jest to jakis wielki klopot. Choc oczywiscie z "mila checia"
    zadzwonilbym gdzie trzeba i "wyjasnil" sprawe.

    > Przy PZ łatwiej "odkręcać" pomyłki.

    Zgoda. Tyle, ze malo kto udostepnia PZ.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 63. Data: 2003-03-01 19:34:41
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nie jest. Bo musisz oddstac w kolejce, zeby je zalozyc, skoro ja sobie
    > sam moge zlecic.

    Raz na iles lat moge poswiecic 20-30min. W tym czasie Ty znacznie wiecej
    poswiecisz na wklepanie tych wszystkich zlecen. Zgodzasz sie?

    > Poza tym jest przegieciem wybranie jednej uslugi i na jej podstawie
    > pisanie, ze to jest dobry bank.

    Przegieciem to jest, gdy sie nie czyta calego watku, ale za to pisze ;))))
    A moze tak wszkazesz, gdzie ja napisalem, ze to dobry bank?
    Natomiast z cala stanowczoscia twierdze, ze dla mnie jest to cholerna
    wygoda. Raz zlecilem i od tego czasu tylko kontroluje wyciagi. Gdy
    wyjezdzam, nie martwie sie, co bedzie gdy przyjdzie rachunek. Czy moge to
    wytlumaczyc jeszcze prosciej? Chyba nie ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

    P.S. Na dowod, ze nie jestem zaslepiony: dzis poprosilem w sklepie o
    autoryzacje telefoniczna karty zony. NIestety sklep byl obslugiwany przez
    terminal PekaoSA. Niestety, bo kilka kolejnych prob nic nie dalo - numer
    wciaz zajety :((((
    Czy wszyscy sa zadowoleni? ;)))

  • 64. Data: 2003-03-01 19:41:31
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nie, uznalem poprostu, ze nie ma sensu Cie przekonywac

    Sprobuj (moze byc na priv). Nie jestem geniuszem bankowym, al grupe czytam
    od 3-4 lat, wiec to i owo zdazylem sie nauczyc. Czy uwazasz, ze niemozliwym
    jest, ze DLA MNIE akurat oferta PekaoSA+mBank jest najlepsza?

    > Jest juz na pbb dwoch
    > zadowolonych klientow pekaosa ;P To nic ze byla ostatnio podwyzka oplat za
    > prowadzenie kont w pekaosa...

    Zgadzam sie. Tez nie jestem tym specjalnie zadowolony;)) Ale mimo tej
    podwyzki zostaje tam, bo zaden inny bank nie ma DLA MNIE lepszej oferty przy
    zachowaniu rozsadnych oplat.

    > Kazdy wybiera, to co lubi. I tyle.

    Dla mnie banki nie sa do "lubienia". Ja po prostu z nich korzystam.

    > Sam sobie znajdz ;P

    Zebys wiedzial ,ze szukalem i szukam. Ach, gdyby tak Multi skopiowalo do
    swojej oferty zlecenie stale z PekaoSA, to bym zamknal PekaoSA+mBank.

    > Teraz juz ostateczny EOT z mojej strony, bo ta rozmowa naprawde nie ma
    sensu.

    OK. Przeciez nie zmusze Cie do przyznania mi racji ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 65. Data: 2003-03-03 03:03:28
    Temat: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > P.S. Mam wrazenie ,ze ciagle nikt nie chce zrozumiec przewagi (tylko w tym
    > wzgledzie) zlecen stalych w PekaoSA.
    > Tak trudno sie przyznac? ;)))

    No to ja Ci przyznam rację :) To jest rzeczywiście fajna usługa, bo wygodna
    dla klienta. Dopóki zakłady gazownicze, tepsa i inne "wiodące" firmy nie
    umożliwią zapłaty poprzez PZ dopóty jest to jedyny sensowny substytut. O ile
    dobrze pamiętam to moja Lady zleciła toto jakieś 4-5 lat temu i od tej pory
    samo hula, żadnych modyfikacji nie musiała robić, chociaż zmieniały się np.
    rach. bankowe w/w firm. W pekaosa można też ustawić zlecenie stałe na stałą
    kwotę, ale pobieraną w nierównomiernych odstępach czasowych np. dla Zakł.
    Energ. gdzie płatności są dokonywane co 2 m-ce prawie przez cały cykl
    rozliczeniowy, a ostatnie dwie płatności następują bezpośrednio po sobie.
    Takie cudo składa się raz w roku i nie trzeba go modyfikować. Żaden automat
    tego nie zrobi. Po rocznym rozliczeniu przychodzi nowa ksiązeczka, więc
    składa się kolejne zlecenie na następny rok podając daty płatności i
    wszystko hula. Kolejki można również ominąć - istnieją bankomaty pekaosa z
    funkcją depozytową, tam można także składać zlecenia. Niemniej jednak te
    zlecenia to chyba ich jedyna sensowna usługa w ramach tego Afrokonta ;)

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 66. Data: 2003-03-03 09:58:43
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message
    > A ile minut musisz poswiecic na wszystkie oplaty miesiecznie. Bo ja 0 min.
    > ;))) Rozumiesz?;)
    > Uparles sie, ze Twoj sposob jest wygodniejszy? Choc na pewno tanszy.
    > Przyznaje.

    Przecież napisałem, że swoiste zlecenie w Pekao jest zaletą - i nie ma co
    nad tym dyskutować. Szkoda tylko, że jest to jedna z niewielu zalet (może
    jeszcze duża sieć bankomatów). Poza tym - dla mnie istna tragedia :-)))
    Jak elektrownie i gazownie wprowadzą PZ to wogóle problem z głowy.
    A ile wprowadzam opłaty? Prąd raz na pół roku - 6 przelewów. Ca 6 minut a
    więc 1 min/mies. Do tego jakiś gaz raz na pół roku - 1 min czyli 10
    sek/mies.
    To mi daje 70 sek/mies - IMHO warte jest to 6,50 różnicy :-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 67. Data: 2003-03-03 09:59:42
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > No dobra, skoro sie uparles;) Czy PZ jest bezplatny? W PekaoSA chyba nie.

    W Multi wszystkie operacje samoobsługowe są bezpłatne. Dlatego z takich
    rozbawieniem czekam na TOiP Millennium dotyczącą obsługi przez Millenet
    :-)))

    K. Kowalski

  • 68. Data: 2003-03-03 10:02:31
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

> [...]
    za
    > dwa (to naprawde nie jest dowciep, to rzeczywistosc).

    Oo i to jest istotny argument. Ja mam dostęp do Internetu więc mi to rybka
    ;-) ale jak ktoś ma się łączyć modemem to też musi oczywiście liczyć te
    koszty.
    Niemniej, wkrótce Ci zlikwidują te zlecenia w Pekao :-///

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 69. Data: 2003-03-03 10:04:31
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Zebys wiedzial ,ze szukalem i szukam. Ach, gdyby tak Multi skopiowalo do
    > swojej oferty zlecenie stale z PekaoSA, to bym zamknal PekaoSA+mBank.

    Przenieś co możesz na PZ i stałe obciążenie karty płatniczej (np komórki) i
    pogódź się z tym, że część faktur będziesz wkrótce musiał wklepać sam.
    Naprawdę w Multi zrobisz to szybko i sprawnie - gdyż wybierasz tylko
    definicję, podajesz kwotę i datę i to wszystko.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 70. Data: 2003-03-03 10:59:39
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Witam.

    > wczesniej twierdziles co innego ;)

    Eeee, nie doczytałeś :-)

    "

    > Tzn. "z gory" wiesz ile zaplacisz??? Skad?

    Dosteje co pół roku fakturę gdzie mam wyrównanie za popzredni okres i
    prognozę na kolejne 6 miesięcy. Razem to jest 6 przelewów (z datami
    płatności coraz później co miesiąc).

    > Ty patrzysz na 6,50/mies., ja na wygode.

    No nie - tu mnie rozwaliłeś ;-))) Pekao summa summarum nie jest wygodą :-)))
    (dla mnie) Właśnie ceniąc wygodę zrezygnowałem już kilka lat temu z nich (na
    rzecz handlo :-)

    Fakt, kręcimy się już teraz w kółko :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski