  • 1. Data: 2011-03-02 13:34:53
    Temat: Jak placic w funtach ?
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    Częstawo kupuję coś w UK i zawsze dostaję po kieszeni z dwukrotnym spreadem :-
    ((
    Na dodatek chciałem coś z Jessops i przyjmują zapłatę tylko kartami z UK / IE.

    Czy w Polsce znajdzie się jakąś kartę która nie pokaże, że jest z Polski?
    Jak inaczej to ominąć?
    I w którym banku można mieć plastik (może być witrualny) rozliczany w funtach?
    THX

  • 2. Data: 2011-03-02 14:19:33
    Temat: Re: Jak placic w funtach ?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    " THX" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Jak inaczej to ominąć?
    > I w którym banku można mieć plastik (może być witrualny) rozliczany w

    Karty rozliczane w GBP do kont walutowych-BZWBK lub Alior. To beda polskie
    karty, unikniesz tylko przewalutowan, GBP kupisz sobie w kantorze lub w inny
    sposob i wplacisz na konto.
    Wyjedz do UK, popracuj legalnie, zaloz konto i jak wyjedziesz bedziesz mial
    konto i karte, nierezydentom nie otwieraja konta; chyba ze cos takiego jest
    mozliwe przez banki miedzynarodowe np. HSBC, ale z pewnoscia bedziesz musial
    miec rachunek w Polsce, zdeponowac odpowiednie kwoty, to wtedy moze
    otworzyliby taki rachunek zdalnie.

  • 3. Data: 2011-03-02 14:29:46
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Są jeszcze złotówkowe karty Polbanku ze świetnymi kursami i karta prepaid Net+
    firmy Neteller. Na początku darmo, potem mogą być opłaty.

    MichalL

  • 4. Data: 2011-03-02 15:40:52
    Temat: Odp: Jak placic w funtach ?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    https://www.wirecard.com
    http://www.entropay.com

  • 5. Data: 2011-03-04 09:19:39
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    Karta prepaid z doładowaniem, bez konieczności posiadania konta walutowego.

    http://prepaid.bzwbk.pl/karty-walutowe/karty-walutow
    e-z-doladowaniem.html

    pozdrowienia Piotr W.