-
1. Data: 2010-07-13 12:56:30
Temat: KK Citi bank - awaria systemu ?
Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>
Witam
Aktywowałem dzisiaj kartę z paybackiem. Telefonicznie Pani
poinformowała mnie, że w systemie automatycznie zmieni się
numer karty i zadłużenie przeniesie się na nową kartę.
Tymczasem po dłuższym nie logowaniu się (ok 2 tyg) dzisiaj zauważyłem,
że nie dość że nr karty pozostał bez zmian (no ale to może kwestia
kilku dni) to jeszcze wykaz transakcji jest jakiś nieaktualny.
Kwota zadłużenia mniej więcej się zgadza. Ale brak wyszczególnionych
transakcji w spisie oraz spłaty karty z dnia 9.07.
Ostatnia transakcja w spisie jest sprzed 3 tygodni.
Jakaś ogólna awaria nastąpiła czy u mnie w związku z tą zmianą coś
się popieprzyło. Lista blokad jest pusta.
--
Pozdrawiam
Ryba
-
2. Data: 2010-07-13 13:01:36
Temat: Re: KK Citi bank - awaria systemu ?
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Użytkownik "Ryba" <t...@U...onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4c3c627b$0$2587$6...@n...neostrada
.pl...
> Jakaś ogólna awaria nastąpiła czy u mnie w związku z tą zmianą coś
> się popieprzyło. Lista blokad jest pusta.
To jest typowe w Citi w przypadku zmiany typu karty.
-
3. Data: 2010-07-13 18:02:11
Temat: Re: KK Citi bank - awaria systemu ?
Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>
Ryba <t...@U...onet.pl> napisał(a):
> Jakaś ogólna awaria nastąpiła czy u mnie w związku z tą zmianą coś
> się popieprzyło. Lista blokad jest pusta.
>
utworzyles login na nowej karcie (bo nmumer sie chyba zmienil) ?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2010-07-14 05:50:23
Temat: Odp: KK Citi bank - awaria systemu ?
Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>
Użytkownik "Seba" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:i1i9n3$46m$1@inews.gazeta.pl...
> Ryba <t...@U...onet.pl> napisał(a):
>
>> Jakaś ogólna awaria nastąpiła czy u mnie w związku z tą zmianą coś
>> się popieprzyło. Lista blokad jest pusta.
>>
> utworzyles login na nowej karcie (bo nmumer sie chyba zmienil) ?
No widzisz jakie to proste :)
utworzyłem nowy login i w zestawieniu dla nowej karty są wszystkie
transakcje :) również te wykonane starą karta ale jeszcze nie spłacone.
Jak zwykle infolinia wprowadzila w błąd
--
Pozdrawiam
Ryba