  • 11. Data: 2003-04-06 16:45:42
    Temat: Re: KK RaiffeisenBank
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 6 Apr 2003 18:36:55 +0200, Laik <g...@b...pl> wrote:

    >> On Sun, 6 Apr 2003 15:39:37 +0200, Laik <g...@b...pl> wrote:
    >
    >>>bezplatnie z bankomatu euronetu.
    >>
    >> To ostatnie to akurat nie :).
    >
    >racja. 3,50 zl.

    3,50 zl jest w bankomatach w placowkach MultiBanku. W pozostalych w
    kraju (w tym Euronetach) 5 zl.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 12. Data: 2003-04-06 19:32:34
    Temat: Odp: KK RaiffeisenBank
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > za polaczenie 0801...

    A co po tej jedynce?

    > dostajesz numer klienta i telekod. z menu ogolnego przechodzisz do menu
    > kart, niestety trzeba jescze wklepac pelny numer karty.
    > dostepne masz: saldo zadluzenia, historia operacji, zasilenie konta karty
    > (jesli masz w RB rachunek?).

    > lubie te karte, to moja pierwsza "prawdziwa" kredytowka. placilem wszedzie
    > bez problemu (polska, slowacja, hiszpania).
    > a czemu chce zmienic? bo multi KK wydaje sie karta o wiekszych
    > mozliwosciach elastycznego dostosowania do potrzeb. i mozna skorzystac
    > bezplatnie z bankomatu euronetu.

    No dobra, to w czym lepsza jest KK Multibanku?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 13. Data: 2003-04-06 20:59:55
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello Maciej Loret,
    w wiadomości <b6pvnf$5es$1@atlantis.news.tpi.pl> z 2003-04-06 21:32:34
    przeczytałem:

    > A co po tej jedynce?

    180801

    > No dobra, to w czym lepsza jest KK Multibanku?

    ubezpieczenie 72 godziny wstecz,
    i elastycznosc, ktorej nie ma KK RB - za FAQ multi:
    "możesz określić indywidualne limity transakcyjne dla wypłat gotówki w
    bankomatach, wypłat gotówki w placówkach banków oraz dla płatności
    dokonywanych kartą, a także specjalne limity dla transakcji np.
    internetowych. Określając limity dla swojej karty możesz nawet ?wyłączyć?
    możliwość dokonywania wybranych transakcji. Pamiętaj, że limit dziennych
    wypłat gotówkowych nie może przekroczyć 50% wysokości limitu kredytowego.
    Limity mogą być dzienne i miesięczne (dotyczą miesiąca kalendarzowego)
    oraz mogą ograniczać łączną liczbę i kwotę transakcji danego rodzaju.
    Indywidualne limity mogą być również ustalone dla każdej karty dodatkowej
    wydanej do Twojego rachunku karty. Aktualne limity dla Twojej karty Visa
    Credit możesz sprawdzić w Serwisie Internetowym. Jeżeli chcesz je zmienić,
    zadzwoń pod numer 0 800 365 7 24 "
    acha, jeszcze zdjecie :-)
    --
    Laik
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2003-04-07 07:07:58
    Od: "Marek Dul" <d...@k...net.pl>

    Użytkownik Maciej Loret <m...@p...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b6mrle$obj$...@n...news.tpi.pl...
    > Witam.
    >
    > Wlasciwie potrzebuje jakiejs KK EC/MC, ale, ze trudno taka
    upolowac, to
    > pogodzilem sie z mysla, ze bedzie to VISA.

    Polecam EC/MC Credit w BPH PBK.

    Marek

  • 15. Data: 2003-04-07 21:00:44
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > ubezpieczenie 72 godziny wstecz,

    A w RB?

    [rachu ciachu]

    Krotko: jest mozliwosc latwego? (no wlsanie jak tego sie dokonuje?)
    ustalenia limitu transakcji.
    A czy Vise MultiBanku mozna splacic w Oddziale (bez prowizji)?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 16. Data: 2003-04-07 21:24:17
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>