  • 1. Data: 2010-06-13 10:14:22
    Temat: KK Visa Motokarta BP - CITIBANK
    Od: tarantula <a...@g...com>

    Witajcie
    Z oficjalnie informacji z citiphonewiadomo ze zaczynają wymieniać
    karty stare BP na nowe w systemie PAYBACK. Czy ktos juz ja dostał,
    zmieniła się jakoś drastycznie?

  • 2. Data: 2010-06-13 18:13:56
    Temat: Re: KK Visa Motokarta BP - CITIBANK
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Witajcie
    > Z oficjalnie informacji z citiphonewiadomo ze zaczynają wymieniać
    > karty stare BP na nowe w systemie PAYBACK. Czy ktos juz ja dostał,
    > zmieniła się jakoś drastycznie?

    jakoś się nie spieszyli...wniosek w sprawie wymiany karty złożyłem chyba
    na jesieni

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-06-14 05:17:53
    Temat: Odp: KK Visa Motokarta BP - CITIBANK
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    > jakoś się nie spieszyli...wniosek w sprawie wymiany karty złożyłem chyba na jesieni

    No ja też. A najlepsze jest to, że w kwietniu wymienili mi kartę z datą ważności
    do lipca. I teraz pewnie znowu dostanę kolejną kartę :)

    Ryba