  • 11. Data: 2003-05-15 11:49:58
    Temat: Re: [Lukas] [Fortis] - minusy tych bankow
    Od: "Bartosz" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:b9vrnk$1nu$1@atlantis.news.tpi.pl...

    -- W Lukasie:
    > Daja sobie godzine na zastrzezenie karty VE od czasu zgloszenia.
    > Moze to dlatego, ze karty te wydaje WBK.

    To prawda, ale ta godzina ma znaczenie wtedy, jeśli zastrzegasz kartę w
    centrum BZWBK. Jak zrobisz to w banku to czekasz juz 3 godziny. Oczywiście
    ma to znaczenie jeszcze tylko do października.
    W Fortisie pod tym względem jest lepiej bo odpowiedzialność zostaje przejęta
    już na godzinkę przed zastrzeżeniem.
    Pozdrawiam serdecznie
    bartoldzik :)

  • 12. Data: 2003-05-15 18:20:13
    Temat: Odp: [Lukas] [Fortis] - minusy tych bankow
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    Użytkownik WkurwionyKierowca <...@i...de> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b9vrv0$nbc$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > logujesz sie na konto...wciskasz AKTUALIZUJ i sie rozlaczasz...
    > za 5-10 minut logujesz sie ponownie i jest juz ok
    > a poza tym zawsze masz darmowa infolinie 0800

    CZYŻBY?
    2 h temu wystawilem 1 przelew i 2 zlecenia, 2 razy aktualizowałem
    i razy wy i we i NIC.

    no chyba że coś źle robię

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566

  • 13. Data: 2003-05-15 19:19:47
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Urko" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > CZYŻBY?
    > 2 h temu wystawilem 1 przelew i 2 zlecenia, 2 razy aktualizowałem
    > i razy wy i we i NIC.
    >
    > no chyba że coś źle robię

    Po prostu jeszcze nie zostały zaksięgowane na rachunku. Stan rachunku i
    transakcje po kliknięciu na 'aktualizuj' serio są aktualne. Tylko od momentu
    przyjęcia przelewu w e-banku do jego zaksięgowania troszkę mija. Spróbuj
    przelać coś przez lukaslinię - od razu będziesz widział w e-banku po
    'aktualizacji'.

    Ale to nic, można przeżyć.

    Najbardziej upierdliwe w Lukasie jest saldo klarty aktualizowane dość rzadku
    w stosunku do tego na rachunku...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 14. Data: 2003-05-16 04:22:00
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ba0p96$c3s$...@n...onet.pl...
> [...]
    > 'aktualizacji'.
    >
    > Ale to nic, można przeżyć.
    >
    > Najbardziej upierdliwe w Lukasie jest saldo klarty aktualizowane dość

    hehe dziś jest dziś
    a ja wczoraj dawałem przelewy ok godz 18.30
    i nadal mam wczoraszy stan konta
    coś mi tu śmierdzi amatorstwem, takich jaj w ING nei było

    pozdrawiam i dzięki za info
    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566

  • 15. Data: 2003-05-16 06:11:17
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Wojciech pisze:

    > Najbardziej upierdliwe w Lukasie jest saldo klarty aktualizowane dość rzadku
    > w stosunku do tego na rachunku...
    Saldo jakiej karty?

  • 16. Data: 2003-05-16 06:17:56
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    ome.or.workplace.pl...

    > Saldo jakiej karty?

    Saldo karty płatniczej Visa Electron jest aktualizowane bodajże tylko w dni
    robocze i to bodajże dwa razy dziennie. Pytajcie dokładniej w Lukasie.

    Czyli jak w piątek wieczorem wpłacasz pieniążki po ostatniej
    synchronizacji - do poniedziałku karta ich nie widzi, bo posługuje się
    starym saldem. Bankomat także pokaże Ci nieaktualne saldo i nie wypłaci
    więcej, niż widzi...

    Spowodowane jest to tym, że BZWBK obsługuje lukasowskie karty.

    Jedynie blokady są widoczne dość szybko po płatności kartą a może nawet
    natychmiast.
    To ciekawe - w tą stronę potrafią zadbać o onlinenowość. A w drugą już
    nie...

    Zresztą o tym chyba wszyscy wiedzą, ale:
    - ustalcie saldo na Waszym rachunku równe wielokrotniości 10 PLN
    - sprawdźcie saldo w bankomacie
    - wypłaćcie 100% środków w bankomacie.

    Pytanie za 100 punktów. Ile taka niewątpliwa przyjemność kosztuje???

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 17. Data: 2003-05-17 10:35:51
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "WkurwionyKierowca" <...@i...de> napisał w wiadomości
    > logujesz sie na konto...wciskasz AKTUALIZUJ i sie rozlaczasz...
    > za 5-10 minut logujesz sie ponownie i jest juz ok
    > a poza tym zawsze masz darmowa infolinie 0800

    no longer :-(
    Dostalem wlasnie nowa TOiP do KK i tam juz jest numer na 08013xxxxx (nie
    pamietam dokladnie jaki, w kazdym razie impuls za trzy minuty). Platny IVR
    plus brak pogladu karty przez inet to powazna wada, ktora w oczach wielu
    zdyskwalifikuje ja. No a jak zaspisz i przez przypadek nie splacisz, to
    29,99%. No ale to temat na osobny watek.

    Grzegorz